Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Orang Suka Cakap Buruk, Aliff Aziz Harap Ada Ganjaran Di Akhirat Nanti

13-11-2019 01:57 PM|SakuraJo| Komen: 94

Nama pelakon dan penyanyi Aliff Aziz kembali menjadi sebutan selepas dia dikatakan ditangkap pihak berkuasa pada Ahad lalu.

Terbaru, Aliff tampil memberikan ucapan terima kasih kepada semua pihak yang banyak memberikan kata semangat dan positif kepadanya.

Aliff berkata sedemikian menerusi Instagram ibunya, Siti Hafizah dan berkata ia merupakan tahun yang mencabar buat dirinya.

Kredit foto: IG



"Terima kasih... ramai orang mesej secara peribadi dan ambil berat tentang saya, masih ada orang yang berhati baik.

"Tahun paling berat untuk saya dari segi spiritual dan mental tapi Insya-Allah saya akan belajar menjadi lebih kuat selepas ini," katanya.


Dalam pada itu, Aliff memberikan reaksi terhadap komen negatif dan buruk yang dilemparkan kepadanya berkenaan tindakannya menghubungi bapanya ketika ditangkap.

Katanya, ia merupakan perkara biasa apabila seorang anak meminta bantuan bapanya sendiri. Malah, dia berharap ada ganjaran buat dirinya nanti di akhirat kerana sering dicerca ramai orang.  

"Jika umur saya 40 atau 50 tahun sekalipun, sekiranya bapa saya masih hidup dia tetap menjadi bapa saya.

Foto: Carian internet

"Banyak perkara berlaku pada ketika itu yang saya tak boleh ingat... sebenarnya saya tak perlu jelakan dengan lanjut kerana banyak cerita sudah ditulis seperti mabuk dan cari fasal.

"Selagi saya masih bernafas, saya akan cuba perbaiki. Saya mengharapkan ada ganjaran di akhirat nanti walaupun bukan kerana kebaikan yang dibuat, tapi kerana ramai orang suka bercakap buruk di belakang saya,"  ujarnya lagi.

Apa pula pendapat anda? - CARI



Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
2
Komen: 94
Komen

Previous : "Saya Tahu Sheila Rusly Merajuk Tak Lama" - Haji Zeel Pujuk Jangan Bersara Lagi

Next       : Tak Kisah Beli Baju RM10, Zizie Izette Amal Konsep Ukur Baju Di Badan Sendiri...

Komen Terbaru

Quote bellaamsar 14-11-2019 09:48 PM
Agama rider sgt alip oiii. Dh kau buat perangai takkan netizen nk hadiahkan pujian?

Lain-lain Komen

Quote buapakperut 13-11-2019 02:02 PM
mencabar katanya, padahal dia yang carik masalah
Quote helicornia 13-11-2019 02:03 PM
bosannye ko ni..
Quote mohdcrow 13-11-2019 02:04 PM
cakap pasal akhirat siot....
Quote beta_carotene 13-11-2019 02:05 PM
Chibai.. Go to hells..
Quote laksti 13-11-2019 02:08 PM
dah kau memang teruk dan buruk.
Quote kucingitam 13-11-2019 02:15 PM
abang...abang...kalau ayah ada boleh la minta tolong ayah..

jangan ayah dah takde nanti kau jadi macam princhiki dah la abang..
Quote Bumbu 13-11-2019 02:16 PM
Mmg la org ckp buruk pasal kau dah mmg perangai kau buruk
Quote beloomberk 13-11-2019 02:18 PM
Belajar belajar belajar belajar dari kesilapan..tu je laaa ayatnya stiap kali buat masalah.. X ambik pengajaran langsung..
Quote Boomibulat 13-11-2019 02:31 PM
Pandai aliff cari ganjaran akhirat secara pasif..yg wajib konpom x tinggal tu kan..
Pasni buat la bnda x elok bnyk lg..makin ramai org mengata ,makin cepat la penuh akaun..
Quote epuepy 13-11-2019 02:39 PM
dh buat salah pandai la ko pakai tiket agama , akhirat bagai.  puii. koser nk amik  tau
Quote electricopop 13-11-2019 02:39 PM
Thank u, next.
Quote per706 13-11-2019 02:41 PM
Edited by per706 at 13-11-2019 02:42 PM

Belajar ke bang..ke ko stress ni, ex wife mesra merpati je...kwan bley nk cantum balik mmg x laaa.maka ko serabot begitu.
Quote fushimi 13-11-2019 02:42 PM
orang tak cerca ko tanpa sebab k

baguslah si bel angkat kaki awal awal
Quote crimson_king 13-11-2019 02:47 PM
Sekarang dah jadi trend dedahkan keburukan sendiri kepada orang ramai dan mengharapkan pahala masuk berterusan melalui kutukan dan cacian.
Quote didinfriends 13-11-2019 02:52 PM
Apa punya logik da..
Quote mieymiey 13-11-2019 03:09 PM
Macam biasa la, bila dicerca confirm akan petik butang agama.
Quote mh17 13-11-2019 03:18 PM
beta_carotene replied at 13-11-2019 02:05 PM
Chibai.. Go to hells..

Not chibai lah..lanchiow la..hahaha
Quote HujanBatuTiga 13-11-2019 03:27 PM
Delusional
Quote adeqbun 13-11-2019 03:29 PM
dh dh la bg limelight kat mangkuk ni..

Lihat semua komen(94)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.146458s Gzip On
To Top