Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

"Isteri Solehot" - Wanita Ini Dikecam Bertudung Tapi Buat Buku Seks, Freegift Kondom Pula

Shimmer Shine|13-11-2019 01:31 PM Komen: 74


Bertudung tapi buat iklan kondom. 

Gempar apabila seorang penulis buku seks manual dan Instafamous, Citra Ayu Mustika mempromosi karya terbarunya dengan kondom.

Website

Menurut Jakarta Post, ianya mencetuskan kecaman warganet. Apatah lagi, Citra tampil dengan imej bertudung yang tidak sesuai dengan produk seksual tersebut.

Iklan yang memaparkan Citra bersama bukunya, gambar terung, sekotak kondom dan alat seks sebagai bonus bagi individu yang memesan buku itu.


Karya panduan menjadi 'isteri solehot' (gabungan solehah dan hot).

Terkenal kerana lantang membincangkan masalah rumah tangga termasuk seks, perasaan, kewangan dan lain-lain.

Twitter

Selain itu, dia juga terkenal kerana sering bercerita tentang hubungan intim dengan suami di Instagram.

Ig


Pengikutnya banyak memuji kerana keberaniannya menyentuh isu sensitif dan dia sentiasa mendapat jemputan sebagai penceramah. Bagaimanapun, akhirnya gambar Citra dikeluarkan dari iklan tersebut.



Nampaknya, semakin terbuka ya semua orang berbicara mengenai perkara taboo. Mungkin itu saja cara yang cepat untuk popular dan melariskan produk. Masalahnya, sampai bila? - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
5
Terkejut
2
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
2
Komen: 74
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote anisanim 5-12-2019 08:12 PM
Betul tu TT, makin lama makin menjadi2.

Lain-lain Komen

Quote Dwdrum 13-11-2019 01:35 PM
sudah nama nya pun lobainita .....luar  ber bungkus rapat di dalam siapa tahu kan ...tidak percaya tanya lobainita tajwid @Buritan  
Quote Dwdrum 13-11-2019 01:36 PM
sole hot ? ...... hahahha
Quote Buritan 13-11-2019 01:38 PM
Dwdrum replied at 13-11-2019 01:35 PM
sudah nama nya pun lobainita .....luar  ber bungkus rapat di dalam siapa tahu kan ...tidak percaya t ...

Mane ko tau aku berbungkus..
Quote yuki812 13-11-2019 01:41 PM
ok. siap sedia..bakalan trending word 'solehot'
harap sgt perkataan ni tak akan masuk kamus dewan bahasa ye..
Quote Kurex 13-11-2019 01:47 PM
senyuman dia jenis kemut
Quote ifanonline 13-11-2019 01:51 PM
wanita zaman kini sudah terbuka berbincang topik2 sex dgn masyarakat
Quote Suchi 13-11-2019 02:03 PM
Solehot huhu pasnih leh wish  kat pantin semoga menjadi isteri yg soleHOT ya
Quote vespa_oren 13-11-2019 02:07 PM
solehot tapi x cukup hot gmbr dia
Quote fliphair8 13-11-2019 02:13 PM
hadoi laaaaa....creative thinking org melayu mmg tidak dinafikan...
Quote sarahmirza 13-11-2019 02:13 PM
vespa_oren replied at 13-11-2019 02:07 PM
solehot tapi x cukup hot gmbr dia

Hot dia untuk suami aje...

Eheh...
Quote AmandaRollins 13-11-2019 02:32 PM
Muka typical cleaner/maid...indon dan seks berpisah tiada...ramai yg bertudung tp fahaman mereka agak liberal..ya auloh ke hulu ke hilir...tp munafik sbb mostly of them buat benda2 khurafat..
Quote epal21 13-11-2019 02:36 PM
Ingatkan tadi ejaan Indon utk solehah. Nanti ntah2 macam hanni borhan tu. Beriya iya cerita pasal hal dalam kain nak menambat hati suami. Tengok2 dia sendiri kawen cerai.
Quote iqbalriad 13-11-2019 02:38 PM
Buritan replied at 13-11-2019 01:38 PM
Mane ko tau aku berbungkus..

Hihi...dah lama ler tu dia skodeng  dan ngiidam kat demo
Quote KIM.K 13-11-2019 02:45 PM
Shiah ke?
Tak minat baca kecuali ustaz ulama lama yg tulis
Kamasutra pun tak suka or novel erotik
But iols pernah beli buku yg ditulis profesional callgirl
Bolehlah detect one soon kiki
Quote fushimi 13-11-2019 02:51 PM
buku for sex education apa masalahnya



Quote MissVixen 13-11-2019 03:05 PM
Solehot??? Alang2 tu, letak soleHoe je la  
Quote rospinki 13-11-2019 03:23 PM
indon ni otak diorg telebih kretip

Quote rospinki 13-11-2019 03:24 PM
takpun letak sole-whore
Quote batmana 13-11-2019 03:37 PM
ni solehot atau solestupid

Lihat semua komen(74)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.203533s Gzip On
To Top