Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Bapa Durjana 'Ratah' Anak Tiri, Lama-lama Jadi Suka Pula

13-11-2019 12:57 PM Komen: 39
Melampau, seorang bapa durjana berusia 41 tahun sanggup merogol anak perempuan tirinya yang berusia 15 tahun di tempat letak kereta bertingkat di Singapura. 

Difahamkan, dia melakukan perbuatan itu selepas menjemput mangsa pulang dari sekolah. 

Memetik Harian Metro, tertuduh yang nama dirahsiakan, mengaku bersalah kelmarin kerana melakukan hubungan seksual dengan gadis di bawah 16 tahun. 

Kredit foto: carian internet

Katanya, itu bukan kali pertama tertuduh melakukan hubungan seks dengan anak tirinya. 

Dia ditahan oleh anggota polis yang melakukan rondaan di lokasi itu pada jam 2 petang kejadian. 

Tertuduh merupakan bapa tiri gadis itu yang berkahwin dengan ibu remaja itu dan tinggal bersama sebagai satu keluarga selama lebih setahun. 

Malah, mangsa turut memanggilnya sebagai pakcik. 

Difahamkan juga, hubungan tertuduh dengan anak tirinya semakin rapat selepas sering berbalas mesej sehingga melakukan hubungan seks di lokasi sama pada 14 dan 20 Januari lalu. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 39
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote jalfa 20-11-2019 05:08 PM
Celaka celaka...mohon di kerabu dek banduan dalam penjara nanti

Lain-lain Komen

Quote weezerfan 13-11-2019 09:00 AM
Ni mesti melayu ni.. Kihkihkih.. Dasar babi smg konek kau berulat
Quote umbut 13-11-2019 09:03 AM
Pak tiri pun muda lagi. Anak tiri pun diambang gatal..
Quote cmf_acura 13-11-2019 09:17 AM
weezerfan replied at 13-11-2019 09:00 AM
Ni mesti melayu ni.. Kihkihkih.. Dasar babi smg konek kau berulat

ni cina bodoh laa......pi tgok berita singapore tu.....
Quote kaishi 13-11-2019 09:30 AM
mcm suka sama suka je..
Quote anony-mous 13-11-2019 09:44 AM
Video xde ke?
Quote mieymiey 13-11-2019 09:44 AM
Gila! Mak dan anak berkongsi jantan yang sama
Quote AmandaRollins 13-11-2019 10:06 AM
Rasa drg ni mmg berskandal kot...xde istilah rogol...tapi jantan lahanat tu harus dipersalahkan sbb rosakkan ank tiri dia.umor 13 tahun ke atas ni mmg fasa yg sgt fragile tuk remaja...curiosity tinggi...nk cuba ni,nk rasa tu...senang tergoda...sian taw
Quote fliphair8 13-11-2019 10:13 AM
alarming for janda2 yg ade anak perempuan and bercita2 nak berlaki baru...
Quote orgsepang 13-11-2019 10:16 AM
Suka sama suka. Kalau tak dilihat oleh polis pasti skandal tersebut akan berterusan. Kasihannya mak budak tu.
Quote Hatida 13-11-2019 10:57 AM
sama2 gatal... sangap sangat nampak gayanya tuu..
Quote greantea 13-11-2019 11:00 AM
x kira la bangsa ape pon, sila rejam jantan tu. budak tgh nak up mmg la suka mencuba, dah cuba sedap pulak.
Quote MissLana 13-11-2019 11:21 AM
ntah2 heshe aman damai jek dok dlm penjara. penjara singapork ala2 canggih gtu, cuma kunik sangap tu tak boleh tolong la haha
Quote prettyuglybabe 13-11-2019 11:37 AM
takde pulak meratib pedo pedo pedo
Quote grizz 13-11-2019 01:35 PM
mak ko lenjan..anak pon ko lenjan gak..
Quote jazaa100 13-11-2019 02:15 PM
cmf_acura replied at 13-11-2019 09:17 AM
ni cina bodoh laa......pi tgok berita singapore tu.....

Cina bodoh spore jugak yg tuduh  mangsa liwat bapanya dulu jeles bila ayah dia nk amik adik dok sekali.....

Cina spore pangai mcm taik
Quote palmolive 13-11-2019 02:19 PM
greantea replied at 13-11-2019 11:00 AM
x kira la bangsa ape pon, sila rejam jantan tu. budak tgh nak up mmg la suka mencuba, dah cuba sedap ...

Sembang la ko nak rejam..
Baru kena rotan dh riuh mcm dunia nak kiamat.. Hehe
Quote greantea 13-11-2019 03:58 PM
palmolive replied at 13-11-2019 02:19 PM
Sembang la ko nak rejam..
Baru kena rotan dh riuh mcm dunia nak kiamat.. Hehe

oo abis tu biarkan je la jantan tu. ok fine.
Quote palmolive 13-11-2019 03:59 PM
greantea replied at 13-11-2019 03:58 PM
oo abis tu biarkan je la jantan tu. ok fine.

2 2 nak.. Hahaha
Quote minguk 13-11-2019 04:25 PM
anak durhaka!  mencelup jate kepunyaan mak!

Lihat semua komen(39)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.464710s Gzip On
To Top