Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Aliff Aziz Sudah Bebas, Gembira Dapat Bersama Bekas Isteri & Anak

12-11-2019 10:26 AM| Komen: 27

Semalam agak kecoh apabila tular sebuah video pelakon Aliff Aziz yang ditahan polis Singapura kerana didakwa mengganggu ketenteraman awam dalam keadaan mabuk. Menurut perkongsian ibunya, Siti Hafiza Sheikh Mohamad di Instagram, anak lelakinya itu kini sudah dibebaskan pada malam Ahad dan kini dalam keadaan baik.

Foto Instagram


Ibu Aliff Aziz turut berkongsi video yang memaparkan Aliff Aziz yang kini waras dan gembira mendukung anaknya, Ayden selain bekas isterinya Bella Astillah yang turut hadir.

Sumber mStar


"Pada yang bertanya tentang keadaan anak kami Aliff Aziz, Alhamdulillah berkat doa daripada semua dia kini berada dalam keadaan baik terutamanya selepas bertemu dengan Ayden," tulisnya di instagram.

"Setiap yang terjadi mesti ada hikmatnya dan hanya Allah tahu apa yang kita tidak fahami," tulisnya.

Foto Instagram
Dia juga memohon kepada orang ramai agar tidak menghukum anaknya tanpa usul periksa hanya berdasarkan video penangkapan itu.

"Moga kita mempunyai rasa belas kahsihan sesama manusia dan tidak cepat menghukum kesalahan orang lain. Terima kasih dengan doa kalian, sesungguhnya ia sangat bernilai buat kami sekeluarga," tambahnya.

Semoga Aliff Aziz sedar dan berubah menjadi insan yang baik buat keluarga. - CARI 

Foto Instagram


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 27
Komen

Previous : "Saya Tahu Sheila Rusly Merajuk Tak Lama" - Haji Zeel Pujuk Jangan Bersara Lagi

Next       : "Disebabkan Bisikan Syaitan Dan Iblis, Aku Dan Anak Semakin Jauh," - Sharnaaz Ahmad

Komen Terbaru

Quote tokenn 13-11-2019 11:44 AM
mabuk, pempuan.. dia ni keja apa sebenarnya, nmpk cam tak bekeja je
moga betul2 berubah

Lain-lain Komen

Quote anony-mous 12-11-2019 10:29 AM
Belas kasihan?? Sngnya mntk ehsan. Belas kasihan tu utk org yg dpt malang tp dia xmntk malang / nasib tu. Kalau takat alip ajis ni xpyh nk kesian la. Masa ank ko curang dlu pon xde pulak ko kesian kan bella tu kan? Siap backup anak

Oh i kesian dgn heol. Kesian sb dpt mak mcm ni
Quote legal_jue11 12-11-2019 10:52 AM
Kesianlah dia ni..rupa ada, bakat dalam lakonan dan nyanyian kalau sungguh2 usaha boleh pergi jauh dan masih muda, tapi sebab terlalu kejar keseronokan dunia, jadi bodoh gini.bukan sekali dah berkali2, kesian pada anak dia yg masih kecil tu, harap berubah lah alif oii ..kepada mak ayahnya mana boleh ditegur tu..tegurlah kot sayang anak sangat pun..tergamak diaorg masih berbaik sangka membela anak dengan anak yg jadi makin teruk tu.
Quote helicornia 12-11-2019 10:53 AM
sedih plak tengok gambar dgn anak tu. sian dia bila dah besar nanti tau perangai bapaknya
Quote jijilaaa 12-11-2019 10:54 AM
alip najis. nasib ada y merakam, kalau tak pepasal polis tu kena siasat kang atas dakwaan pukul si alip ni..dok merempan ayah diaorg pukul abang ayah..puihhhh
Quote Kurex 12-11-2019 11:07 AM
nyesal pulak aku suka kau....
Quote AmandaRollins 12-11-2019 11:26 AM
Singlish makcik tunggang langgang la..,tp confident ya
Quote Ladybird910 12-11-2019 12:02 PM
Lepas tonggang terbalek teguk air setan..borak bab agama..savage siaaaa
Quote Psfzi 12-11-2019 12:09 PM
Bella bodoh patut nama ex dia... nk lg kt alip ni, aku x paham
Quote Themilo 12-11-2019 12:29 PM
Kurex replied at 12-11-2019 03:07 AM
nyesal pulak aku suka kau....

k pass kat meols, biar meols pimpin heols ke arah yang lebih baik.
Quote Artemesiaa 12-11-2019 12:31 PM
Harap berubah kepada kebaikan kali ni
Quote meteorspeed 12-11-2019 12:42 PM
uah anak dia yg carik pasal..mabuk pe kehal..
Quote Kurex 12-11-2019 12:46 PM
Themilo replied at 12-11-2019 12:29 PM
k pass kat meols, biar meols pimpin heols ke arah yang lebih baik.

boleh ke uols rlokkan dia balik lepas tu bagi dekat iols?
Quote coco 12-11-2019 01:02 PM
pompuan2 yg pernah berskandal ngan alip n di serang bella mesti gelak  golek golek.... ini jantan yg bella dok berebut.  
Quote buapakperut 12-11-2019 01:22 PM
anak tu kecil lagi, kalau dah besar tengok perangai ayah dia camtu haishhh wat malu saja..
Quote Rogue98 12-11-2019 01:52 PM
Mabuk lah pulakkk...
Quote BoongaKertas 12-11-2019 02:12 PM
iols speku mak heols sedih sbnrnye tp nak buat mcm mana, dah selamat jd buluh. bukan boleh lentur dah tp iols caya yg mkcik takleh berhenti berdoa utk anak tu berubah.
Quote stargazer20 12-11-2019 02:19 PM
Kenapa lah si bella tu masih lagi nak kan si alip ni..dah lah mak mertua mcm tak nak tegur je perangei anknya tu..kesian kau bella,sia sia saja orang back up kau!!
Quote auntyonion 12-11-2019 02:57 PM
Patutlah perangai gituuu, patutlahh nak kena arrest call ayah ngadu watdeeee {:nose
Quote whadda 12-11-2019 03:06 PM
jauhnye la si bella nak kena bawak anak tengok bapaknye yang bermasalah tu

Lihat semua komen(27)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
1.960001s Gzip On
To Top