Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Sasha Saidin Bakal Nikah Kali Ketiga Dengan Duda Awal Tahun Depan

12-11-2019 02:52 PM|ameenarara| Komen: 92

Pasti tidak sabar menantikan hari bahagia setelah lapan tahun bergelar ibu tunggal. Sasha Saidin telah mengumumkan akan bernikah dengan lelaki berstatus duda yang digelar sebagai Mr W.

Seperti yang dimaklumkan pada MyMetro, perkahwinan tersebut akan berlangsung pada awal tahun depan dan sekadar mengadakan majlis yang sederhana.

Foto: Instagram Sasha Saidin

Banyak perkara perlu diuruskan terlebih dahulu sebelum menetapkan hari pernikahan tambahan pula bakal suami bekerja di luar negara.

Dia tidak sangka ramai yang bertanya akan pernikahan ini dan ada pihak yang mahu menaja majlis tersebut.


Dia dan bakal suami cukup terharu dengan tawaran tersebut dan kemungkinan boleh mengadakan majlis resepsi.

Selepas bergelar isteri, dia mengesahkan akan berpindah ke Timur Tengah kerana bakal suami bekerja di sana. Sungguhpun begitu, dia tidak akan meninggalkan kerjaya seninya dan akan berulang-alik ke tanah air.


Dia juga akan berusaha mengembangkan bakatnya dalam bidang peragaan jika ada peluang untuk menembusi pasaran di sana. Walau sibuk dengan jadual kerja dia tetap akan memberi keutamaan pada keluarga.

Semoga ini adalah jodoh terakhir untuk Sasha dan harap semua dipermudahkan. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 92
Komen

Previous : "Saya Tahu Sheila Rusly Merajuk Tak Lama" - Haji Zeel Pujuk Jangan Bersara Lagi

Next       : "Disebabkan Bisikan Syaitan Dan Iblis, Aku Dan Anak Semakin Jauh," - Sharnaaz Ahmad

Komen Terbaru

Quote ALDRIN 25-11-2019 12:12 AM
Sheols nih segala pensel merasa American..Hindon..kali ni Pak Arab ker......

Lain-lain Komen

Quote Themilo 12-11-2019 02:56 PM
kerjaya seni? dia ni ada berlakon lagi ke sis?
Quote rainbowrainz 12-11-2019 03:00 PM
Gambo bakal suami tepeklah tt
Quote kiyudi 12-11-2019 03:03 PM
tetap sendu......

Quote ezacbee 12-11-2019 03:05 PM
Bernikah kali ke 3? Yg first sape? yg kedua tu org indon kan?
Camne aku boleh tertinggal ketapi
Quote sharlenetexas 12-11-2019 03:06 PM
ezacbee replied at 12-11-2019 03:05 PM
Bernikah kali ke 3? Yg first sape? yg kedua tu org indon kan?
Camne aku boleh tertinggal ketapi

1st warga US kg kansas.
Quote Lavender_Violet 12-11-2019 03:09 PM
Bakal yg ke 3 ni mcm orang asing jugak nmpk gayanya
Ke org M'sia tp keje oberc?
Apa lah keje dia dlm industri ni sampai perlu berulang alik Timur Tengah - Malaysia
Sheols ni bila dah tua nnt sebiji muka omaknya
Quote greantea 12-11-2019 03:10 PM
8 tahun dah dia janda?
kerjaya seni? ape kerjaya seni dia?
Quote cmf_premierleag 12-11-2019 03:12 PM
mesti ecah jd flower girl ms sasha kawen nanti
Quote VespaSilbe 12-11-2019 03:12 PM
Buat beshe beshe dah le...
Dah kali ke 3 kut
Quote Kurex 12-11-2019 03:14 PM
takde kejutan dekat gosip ni
Quote mieymiey 12-11-2019 03:24 PM
Mr W tu orang Malaysia ker?
Quote helicornia 12-11-2019 03:38 PM
mieymiey replied at 12-11-2019 03:24 PM
Mr W tu orang Malaysia ker?

org malaysia katanya..dia dah lama kenal mamat tu
Quote mimi77 12-11-2019 03:41 PM
W?wan fizo ?
Quote Psfzi 12-11-2019 03:44 PM
Tak tau diam2 dah nk kawin kali ke 3??
Quote tagas 12-11-2019 03:44 PM
antara modal aku menyabun di bilik mandi time bbnu dua dekad yg lalu
Quote Zumbajunkie 12-11-2019 03:45 PM
sendu suam kuku sup kambing
Quote yum3 12-11-2019 03:46 PM
Kalau aku jadi dia. Bila dah berumur cmni & kawin kali ke 3. AKu tak tumpu kpd karier dah. Aku akan tumpu pada suami & buat anak baru. Buat apa nak kerja jika dah dpt laki kaya kan..    Itu kalau aku lah...   ahahhahaha
Quote Biabetik 12-11-2019 03:56 PM
mimi77 replied at 12-11-2019 03:41 PM
W?wan fizo ?

Hahaha... Matilanaaaaaakkkk..
Quote sheqim 12-11-2019 04:00 PM
Retis walau sendu memang takkan tinggalkan sampai mati eh dunia hiburan ni?

Lihat semua komen(92)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.127862s Gzip On
To Top