Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

"Padan Muka" - Pembuli Jalanan 'Serang' Wanita Hamil, Dah Kena Tahan

11-11-2019 11:31 AM Komen: 195
Gara-gara membuli pemandu wanita dalam satu kejadian di Jalan Johor Raya, Jumaat lalu, seorang lelaki ditahan polis. 

Dipercayai, pembuli berusia 27 tahun itu berjaya ditahan kira-kira 12 tengah hari semalam di Permas Jaya untuk membantu siasatan. 

"Satu laporan polis diterima IPD (Ibu Pejabat Polis Daerah) Seri Alam Jumaat lalu oleh seorang perempuan berusia 26 tahun di Balai Polis Johor Jaya menyatakan kira-kira 8.30 pagi semasa mangsa memandu di Jalan Johor Jaya, keretanya telah dipotong oleh sebuah kereta lain dari sebelah kiri lalu berhenti di hadapan kereta mangsa.


"Seorang lelaki bertindak turun dari kereta dan datang ke arah mangsa lalu memarahi dan memaki mangsa selain mengambil gambar mangsa menggunakan telefon bimbitnya," kata Ketua Polis Daerah Seri Alam, Superintendan Ismail Dolah, lapor Bernama.

Sebelum ini tular di laman sosial apabila seorang pemandu kereta mewah jenis Audi bertindak menghalang kereta seorang wanita di tengah halan selain memaki wanita itu. 

Wanita yang sedang mengandungi itu dipercayai menangis kerana ketakutan. - CARI 


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 195
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote missbigrockstar 15-11-2019 05:39 AM
TravellingBear replied at 14-11-2019 05:36 PM
What.??? Naik moto guna hp . Ada brp tgn mat moto tu

Sebelah pegang handle, sebelah pegang hp. Bawa slow, mata dok ralit tgk hp. Boleh tak?

Lain-lain Komen

Quote meteorspeed 11-11-2019 10:24 AM
padan muka..cash la kat cina yg kenkonon berkuasa...
Quote TravellingBear 11-11-2019 10:26 AM
Apa isu sampai berenti2
Quote pumpkingirl 11-11-2019 10:27 AM
Makin melampau samseng2 cina ni..apala nak jadi malaysia baru konon tapi masyarakatnya  ke arah zaman komunis dulu..
Quote tomatome 11-11-2019 10:28 AM
One word Babi
Quote palmolive 11-11-2019 10:35 AM
apa punca dia yg brader ni marah sgt..?
Quote sarah82 11-11-2019 10:35 AM
Mesti dlm tu meroyan tak bersalah.. Dia lupa kot la ni zaman dashcam.. Dulu boleh acah2 play victim
Quote Siti_Mustaqim 11-11-2019 10:37 AM
Padan muka lu..Dasarrr!!
Quote c===8 11-11-2019 10:40 AM
tgh apply kad oku tu
Quote noor2 11-11-2019 10:41 AM
Bagi ja sapa2 yang nk jadi samseng ni laluan. ...X yah lawan2. .

Kesian pula adik ni nangis ketakutan ..tiada pula siapa berhenti tolong
Quote wi_haryati 11-11-2019 10:44 AM
mohon ke dalam lah ye. samseng sangat. vavi = vass
Quote zorrro_03 11-11-2019 10:54 AM
palmolive replied at 11-11-2019 10:35 AM
apa punca dia yg brader ni marah sgt..?

mangsa tak bagi laluan dia nak masuk lane secara mengejut kot.  pada aku cina jenis rasis dan terlebih makan babi spt ni elok mampus saja... jgn bagi muka langsung.  mentang2 dap jadi kerajaan, kau ingat boleh berleluasa lah kot.  kita kena followup apa kesudahan cina celaka ni.  
Quote karlnurani 11-11-2019 10:54 AM
Edited by karlnurani at 11-11-2019 10:55 AM

bangsa johor...mana ada cina.. kah kah kah..last yg meratap bangsa melayu jgk...dasar in denial...yang untung bangsa apa?
Quote missinpiece 11-11-2019 10:54 AM
Mujurla de bukti. Salah ke betul bawak2 la bersabar ye
Quote misc 11-11-2019 10:57 AM
Perangai camhanat. Padan muka kena tangkap.
Quote palmolive 11-11-2019 10:58 AM
zorrro_03 replied at 11-11-2019 10:54 AM
mangsa tak bagi laluan dia nak masuk lane secara mengejut kot.  pada aku cina jenis rasis dan terl ...

aku nak tau gak apa punca dia..
Quote karlnurani 11-11-2019 10:59 AM
majistret, tolong bagi hukuman paling berat ke pembuli ni please, makin menjadi2 kes buli jalan raya dari bangsa johor ni kah kah kah..ini adalah sebab enforcement di pandang lemah..di ayam2 kan jer lah...
Quote Rogue98 11-11-2019 11:00 AM
Kenapa dengan cina India zaman Malaysia Baru ni hah?  Bila driver Melayu jer nak buli nye. Haritu sampai langgar mati kat bangi. Arwah Adib bomba di pukul sampai mati. Kurang ajar betul.
Quote SWORKS27 11-11-2019 11:04 AM
Bangsa Cina agaknya dia merasakan undang2 melindungi perilaku mereka kot zaman PH ni  
Quote DAPee 11-11-2019 11:12 AM
@pyropura

Lihat semua komen(195)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.327709s Gzip On
To Top