Tempatan
Tempatan 8-11-2019 05:24 PM 7476 Views
DescriptionMenjadi seorang ibu, menjaga anak-anak yang masih kecil bukan perkara mudah.

Menjadi seorang ibu, menjaga anak-anak yang masih kecil bukan perkara mudah.

Seharian berkerja keras mencari rezeki, penat dan betul-betul menguji kesabaran.



Foto: IG

Namun, Syatilla Melvin kata anak-anak merupakan anugerah yang terindah dan tak menganggapnya sebagai beban.

"Jangan jadikan anak ni sebagai beban, sebagai punca laki buni bergaduh sebab tak mau jaga anak. Anak-anak ni rahmat dan rezeki dari Allah!" tulisnya di Instagram.





Walaupun katanya dia terpaksa bekerja dengan bawa anak sekali, tapi itu bukan alasan untuk mengalah dan putus asa.

"Penat memang penat teramat sangat, tapi rezeki aku lain macam bila aku berkorban untuk anak-anak. Rezeki tak putus mencanak-canak!" tambahnya.




Buat yang masih tak tahu, Syatilla kini sibuk menguruskan perniagaan produk kosmetik bersama adik-beradiknya yang lain.

Hanya ibu-ibu yang faham dengan situasi yang dilalui Syatilla.

Apapun semoga murah rezeki buat Syatilla sekeluarga. - CARI

Original author: Oleh: Saiful

Prev.:Aksi Sarah Suhairi Belanja Dangdut Di Korea Dapat Perhatian Ramai. Terus Trending No 1!

Next:"Saya Tahu Sheila Rusly Merajuk Tak Lama" - Haji Zeel Pujuk Jangan Bersara Lagi

Komen Terbaru
Psfzi 8-11-2019 05:32 PM
Comel both anak dia ngn sam ni
shernazz 8-11-2019 05:39 PM
Selalunya statement berlawan dgn realiti


Tp anak dia mmg comey...
Muka sam sgtttt
EvieWanKenobi 8-11-2019 05:52 PM
penat penat pun sempat bermekap..
HannahMontana 8-11-2019 05:58 PM
Teringat masa aku budak dulu  topui ,muka bengis  mcm nak makan orang.

lincute 8-11-2019 05:59 PM
tapi masih merungut penat...kalau anggap anak bukan beban.... takde keluar pun rungutan penat tu.... hilang pahala jage anak kalo asyik merungut penat...
Suchi 8-11-2019 06:26 PM
Comey anak dia,baru pestime tgk yg gegel tu
Gomea 8-11-2019 06:41 PM
Comel anak2 dia
rosevelvet 8-11-2019 11:59 PM
Produk lipstik sheol harga tel aviv
CinnamonR 9-11-2019 05:15 AM
Caption tu utk laki sndiri ke? Tu yg tpakse angkut pegi keje?
helicornia 9-11-2019 08:56 AM
panjangnya justifikasi
ko nak bawak anak ko bawak je la tak perlu merempan tulis panjang2 ada org kisah ke
org kisah klu anak ko buas kat tempat kerja pastu ko buat bodo je
mokcikcctv 9-11-2019 09:01 AM
kerja mcm tu boleh la kot bawak anak, maid sekeluarga gi tempat kerja, cube kerja office bawak anak datang kerja bukan officemate je menjeling bos pun sama
aemon 9-11-2019 11:42 AM
Anak kedua dia muka samdawan sangat
Laceyx 9-11-2019 02:28 PM
Comel Sarima
Romba 9-11-2019 03:12 PM
Quote: aemon replied at 9-11-2019 11:42 AM
Anak kedua dia muka samdawan sangat

Muka omak sam.
Perawankota 9-11-2019 04:48 PM
Nak bawak anak tgklah keje kita mcmana.. Mcm ko blhlah.. Yg, sejenis keje. Office ingat leh bwk ke
apedehal 9-11-2019 05:06 PM
Dia ni cantik2 da tp selekeh dgn pangai huduh pakej dgn mulut menceceh dia tu
Acikgomen 9-11-2019 06:13 PM
Quote: HannahMontana replied at 8-11-2019 05:58 PM
Teringat masa aku budak dulu  topui ,muka bengis  mcm nak makan orang.

Kahkahkahkah lama tak dengaq pekataan topui nih dek nah oiii
zeitabaei 9-11-2019 07:50 PM
Anak dia comel dan mat yip ni behave
fliphair8 9-11-2019 08:02 PM
Hakak mmg paling berbulu ngan species tayang kat socmed fefeeling supermom....konon ko sorang je le keje, jaga anak, jaga laki etc etc...
Lihat semua komen