Semasa
Semasa 8-11-2019 03:11 PM 15.4K Views
DescriptionWarganet di Twitter mendesak pihak berkuasa mengambil tindakan tegas terhadap pengguna Twitter yang disyaki seorang pedo ...

Warganet di Twitter mendesak pihak berkuasa mengambil tindakan tegas terhadap pengguna Twitter yang disyaki seorang pedofilia.


Kredit foto: Twitter


Menerusi perkongsian warganet yang sempat merakam tangkap layar Twitter berkenaan, lelaki terbabit dengan selamba memuat naik aksi seks dengan kanak-kanak lelaki.


Kredit foto: Twitter

Dia juga menggunakan gambar orang lain sebagai profail akaun dan menukar nama akaun serta menyekat warganet daripada mengecamnya.


Kredit foto: Twitter
Kredit foto: Twitter


Mereka mendakwa sudah ramai kanak-kanak menjadi mangsanya.


Kredit foto: Twitter

Kredit foto: Twitter
Kredit foto: Twitter
Kredit foto: Twitter
Kredit foto: Twitter
Kredit foto: Twitter
Kredit foto: Twitter

Daripada ruangan komen, warganet mendakwa lelaki itu mengaku dirinya sebagai guru dan ‘pasangannya’ itu ialah muridnya sendiri. - CARI

Prev.:Isteri Orang Dan Kekasih Gelap Diikat Di Pokok, Dipukul Mentua

Next:Mat Saleh Terbang Jauh Dari Athens, Mengidam Nasi Lemak

Komen Terbaru
minguk 8-11-2019 03:15 PM
jijiknya.. entah gambar siapa dia guna untuk DP tu
Kurex 8-11-2019 03:27 PM
jijiknya perangai kauuuuuuuu....
sarah82 8-11-2019 03:31 PM
Geram aku baca.. Budak2 wei.. Budak2..aku x kisah la mod nak slash ke tak.. Aku nak maki juga.

Haramjadah punya babi.
uori 8-11-2019 03:33 PM
berita dr twitter macam ni baru iols suka nak baca
tularkan saja.
perangai macam hanat sangat!!
awanearisu 8-11-2019 03:38 PM
Harap mereka failkan aduan rasmi pada SKMM sekali beserta bukti-bukti tangkap layar yang ada.
prizadane 8-11-2019 03:40 PM
Nama nak mirip mirip nama retis sajork
joyahglam 8-11-2019 03:42 PM
eeewww gelinya. hanat punya "cikgu"
syamzana 8-11-2019 03:44 PM
hanatnye perangai
Catpaw 8-11-2019 03:47 PM
Jijiknya Tak faham gambar tu. Cepat2 la tangkap pedo ni, rosak anak2 orang
mieymiey 8-11-2019 03:49 PM
Cikgu mana lahanat ni?
Cari sampai jumpa.
Dasar binatang!
Merosakkan budak!
palmolive 8-11-2019 03:49 PM
Quote: sarah82 replied at 8-11-2019 03:31 PM
Geram aku baca.. Budak2 wei.. Budak2..aku x kisah la mod nak slash ke tak.. Aku nak maki juga.

H ...

Sarah, jgn libatkan babi dlm soal ini..
sarah82 8-11-2019 03:57 PM
Quote: palmolive replied at 8-11-2019 03:49 PM
Sarah, jgn libatkan babi dlm soal ini..

Hahaha.. Ok.. Babi tak salah.. Setan pun x boleh babi.

Hanya boleh kata.. Haramjadahhhhhhhh..

Jebon terlalu comel utk ditambah.. Hahaha
Buritan 8-11-2019 03:59 PM
Quote: minguk replied at 8-11-2019 03:15 PM
jijiknya.. entah gambar siapa dia guna untuk DP tu

Yg itu gambo ape.. jrnuh aku telek.. jari tak mcm jari.. telinga ke pun.. ke tuuuuuttt
palmolive 8-11-2019 04:02 PM
Quote: sarah82 replied at 8-11-2019 03:57 PM
Hahaha.. Ok.. Babi tak salah.. Setan pun x boleh babi.

Hanya boleh kata.. Haramjadahhhhhhhh..  ...

aku bukan nak bekap babi..heheni manusia..makhluk yg dibagi pilihan nak jadi camner..
bukan cm babi..kerja menyondol jek



sarah82 8-11-2019 04:04 PM
Quote: palmolive replied at 8-11-2019 04:02 PM
aku bukan nak bekap babi..heheni manusia..makhluk yg dibagi pilihan nak jadi camner..
bukan cm ba ...

Tadi beremosi.. Kesian kat babi.. Tak salah pun haiwan tu.. Hahaha
minguk 8-11-2019 04:04 PM
Quote: Buritan replied at 8-11-2019 03:59 PM
Yg itu gambo ape.. jrnuh aku telek.. jari tak mcm jari.. telinga ke pun.. ke tuuuuuttt

entah you i pun tak faham gambar tu.. macam tangan tak tangan... mulut tak mulut.. penat menelaah

saviour_09 8-11-2019 04:09 PM
pedo

gubal je la undang2 utk pedo ni
hukum mati terus
baik laki @ pompuan

gantung sampai mati
selagi tak patah leher selagi tu jerut
dah jerut mati baru la gantung pulak
masa tergantung2 tu ambik bayonet tikam2 sampai takde darah menitik

trauma seumur hidup budak2
ada yg end up jd gayah
jd pedo

kesian
syadq 8-11-2019 04:22 PM
Quote: Buritan replied at 8-11-2019 03:59 PM
Yg itu gambo ape.. jrnuh aku telek.. jari tak mcm jari.. telinga ke pun.. ke tuuuuuttt

Gambar seorang budak tgh blow ciknek 'cikgu' dalam kereta. Tangan 'cikgu' menekan belakang kepala budak tu.
PongKang 8-11-2019 04:25 PM
Babi la pedo ni semua!! Jahanam sungguh!! Bole tak polis tembak je mati pedo bangsat ni semua!!
Lihat semua komen