Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

'Guru' Rakam Aksi Seks Dengan 'Anak Murid' - Pihak Berkuasa Didesak Ambil Tindakan

8-11-2019 03:11 PM Komen: 76
Warganet di Twitter mendesak pihak berkuasa mengambil tindakan tegas terhadap pengguna Twitter yang disyaki seorang pedofilia.


Kredit foto: Twitter

Menerusi perkongsian warganet yang sempat merakam tangkap layar Twitter berkenaan, lelaki terbabit dengan selamba memuat naik aksi seks dengan kanak-kanak lelaki.


Kredit foto: Twitter

Dia juga menggunakan gambar orang lain sebagai profail akaun dan menukar nama akaun serta menyekat warganet daripada mengecamnya.


Kredit foto: Twitter
Kredit foto: Twitter

Mereka mendakwa sudah ramai kanak-kanak menjadi mangsanya.


Kredit foto: Twitter

Kredit foto: Twitter
Kredit foto: Twitter
Kredit foto: Twitter
Kredit foto: Twitter
Kredit foto: Twitter
Kredit foto: Twitter

Daripada ruangan komen, warganet mendakwa lelaki itu mengaku dirinya sebagai guru dan pasangannya itu ialah muridnya sendiri. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
7
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 76
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Noraniza_Iblis 13-11-2019 04:45 PM
mesti gemok hodoh...
slalu mcm ni la...

Lain-lain Komen

Quote minguk 8-11-2019 03:15 PM
jijiknya.. entah gambar siapa dia guna untuk DP tu
Quote Kurex 8-11-2019 03:27 PM
jijiknya perangai kauuuuuuuu....
Quote sarah82 8-11-2019 03:31 PM
Geram aku baca.. Budak2 wei.. Budak2..aku x kisah la mod nak slash ke tak.. Aku nak maki juga.

Haramjadah punya babi.
Quote uori 8-11-2019 03:33 PM
berita dr twitter macam ni baru iols suka nak baca
tularkan saja.
perangai macam hanat sangat!!
Quote awanearisu 8-11-2019 03:38 PM
Harap mereka failkan aduan rasmi pada SKMM sekali beserta bukti-bukti tangkap layar yang ada.
Quote prizadane 8-11-2019 03:40 PM
Nama nak mirip mirip nama retis sajork
Quote joyahglam 8-11-2019 03:42 PM
eeewww gelinya. hanat punya "cikgu"
Quote syamzana 8-11-2019 03:44 PM
hanatnye perangai
Quote Catpaw 8-11-2019 03:47 PM
Jijiknya Tak faham gambar tu. Cepat2 la tangkap pedo ni, rosak anak2 orang
Quote mieymiey 8-11-2019 03:49 PM
Cikgu mana lahanat ni?
Cari sampai jumpa.
Dasar binatang!
Merosakkan budak!
Quote palmolive 8-11-2019 03:49 PM
sarah82 replied at 8-11-2019 03:31 PM
Geram aku baca.. Budak2 wei.. Budak2..aku x kisah la mod nak slash ke tak.. Aku nak maki juga.

H ...

Sarah, jgn libatkan babi dlm soal ini..
Quote sarah82 8-11-2019 03:57 PM
palmolive replied at 8-11-2019 03:49 PM
Sarah, jgn libatkan babi dlm soal ini..

Hahaha.. Ok.. Babi tak salah.. Setan pun x boleh babi.

Hanya boleh kata.. Haramjadahhhhhhhh..

Jebon terlalu comel utk ditambah.. Hahaha
Quote Buritan 8-11-2019 03:59 PM
minguk replied at 8-11-2019 03:15 PM
jijiknya.. entah gambar siapa dia guna untuk DP tu

Yg itu gambo ape.. jrnuh aku telek.. jari tak mcm jari.. telinga ke pun.. ke tuuuuuttt
Quote palmolive 8-11-2019 04:02 PM
sarah82 replied at 8-11-2019 03:57 PM
Hahaha.. Ok.. Babi tak salah.. Setan pun x boleh babi.

Hanya boleh kata.. Haramjadahhhhhhhh..  ...

aku bukan nak bekap babi..heheni manusia..makhluk yg dibagi pilihan nak jadi camner..
bukan cm babi..kerja menyondol jek



Quote sarah82 8-11-2019 04:04 PM
palmolive replied at 8-11-2019 04:02 PM
aku bukan nak bekap babi..heheni manusia..makhluk yg dibagi pilihan nak jadi camner..
bukan cm ba ...

Tadi beremosi.. Kesian kat babi.. Tak salah pun haiwan tu.. Hahaha
Quote minguk 8-11-2019 04:04 PM
Buritan replied at 8-11-2019 03:59 PM
Yg itu gambo ape.. jrnuh aku telek.. jari tak mcm jari.. telinga ke pun.. ke tuuuuuttt

entah you i pun tak faham gambar tu.. macam tangan tak tangan... mulut tak mulut.. penat menelaah

Quote saviour_09 8-11-2019 04:09 PM
pedo

gubal je la undang2 utk pedo ni
hukum mati terus
baik laki @ pompuan

gantung sampai mati
selagi tak patah leher selagi tu jerut
dah jerut mati baru la gantung pulak
masa tergantung2 tu ambik bayonet tikam2 sampai takde darah menitik

trauma seumur hidup budak2
ada yg end up jd gayah
jd pedo

kesian
Quote syadq 8-11-2019 04:22 PM
Buritan replied at 8-11-2019 03:59 PM
Yg itu gambo ape.. jrnuh aku telek.. jari tak mcm jari.. telinga ke pun.. ke tuuuuuttt

Gambar seorang budak tgh blow ciknek 'cikgu' dalam kereta. Tangan 'cikgu' menekan belakang kepala budak tu.
Quote PongKang 8-11-2019 04:25 PM
Babi la pedo ni semua!! Jahanam sungguh!! Bole tak polis tembak je mati pedo bangsat ni semua!!

Lihat semua komen(76)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.098158s Gzip On
To Top