Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

"Dahla Pedo, Cikgu Lak Tu, Semua Mangsa Kena Groom, Jahatnya"

Shimmer Shine|8-11-2019 04:54 PM Komen: 23



Tak habis-habis kisah pedofilia yang menghantui kita di Malaysia. Terbaharu, seorang pengguna Twitter memuatnaik video oral seks bersama budak lelaki.

Perbuatan tersebut diluahkan dengan kata-kata berunsur seks serta video yang menampakkan kelibat budak bawah umur.

Twitter

Mengaku dirinya sebagai guru, lelaki tersebut kerap bertukar-tukar pasangan dan semua mangsa adalah anak muridnya!

Perbualan ini menarik perhatian warganet yang mengutuk perbuatan lelaki tersebut sehingga dia mengunci akaunnya.

Google

Namun, ada beberapa video yang sempat dirakam oleh warganet untuk dijadikan bahan bukti kepada pihak polis nanti.

Ramai yang menggesa supaya lelaki itu disiasat kerana seks bersama budak lelaki jatuh dalam kategori penganiayaan kanak-kanak.


Setelah insiden ini tular, wujud pula dakwaan baru bahawa gambar profil yang digunakan itu bukan dirinya sebaliknya orang lain. Empunya gambar yang juga doktor tampil bagi membersihkan namanya.


Ramai yang mahu membuat laporan polis dan nampaknya sudah digantung oleh pihak Twitter. Cuma kita menantikan tindakan dari pihak berkuasa pula.


Menyedihkan. Kanak-kanak ini tampaknya telah di'groom' supaya sukarela menjadi pasangan seks cikgu tersebut. Jika pedofilia ini terlepas, bimbang akan lebih ramai lagi menjadi mangsa. - CARI 


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
5
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 23
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote justchu 12-11-2019 04:17 PM
Jahatnya...mohon parents yg ada anak2 pantaula kat mana anak pg, dgn siapa..kesian budak ni

Lain-lain Komen

Quote awaynepian 8-11-2019 05:15 PM
Marahnya aku di petang hari ni..dah kenapa sangap sangat lelaki celaka nih
Quote Psfzi 8-11-2019 05:34 PM
Kesian sapa yg jdi mangsa pedo ni
Quote LostStar 8-11-2019 05:46 PM
setan btl laaaaa
Quote honeybee1802 8-11-2019 05:59 PM
Gila punya chegu...dpt kt mak...mak tumbuk dgn cabai n alu lesung!
Quote awanearisu 8-11-2019 06:15 PM
Berani mati muatnaik kandungan begini dalam Twitter. Di US sana tengah rancak netizen bantu pihak berkuasa bongkarkan identiti pengguna laman web pedofilia.
Quote Gomea 8-11-2019 06:44 PM
Setannnnnnn!!!!!
Quote per706 8-11-2019 07:38 PM
Second thread for same case? Ape2 pon kalau betol dakwaan ni semoga  di dlm pnjara dia dlwat smpi mampus deq banduan laen.nk sgt kan.hamekkk {:good
Quote fliphair8 8-11-2019 08:13 PM
Celaka haram jadah punya cikgu...hakak doakan ko mati katak....nyah ko dr bumi ni...kalau hakak jumpa ko mmg hilang kote ko hakak pijak2....sial
Quote bellaa 8-11-2019 10:51 PM
semoga kotey ko mereput!!! saket otak aku baca 2 tered sama pasai cikgu pedo lahanat ni!
Quote Perawankota 9-11-2019 04:51 PM
Jahanam betul!!!!!
Quote Pamelaloba 9-11-2019 05:35 PM
Tenatnya dunia sekarang {:yameteh
Quote bellaamsar 9-11-2019 10:03 PM
Dh la cikgu, menjahanamkan budak2 pulak. Moga anu kau putus la jantan
Quote Kerkin 9-11-2019 10:31 PM
Moga diberi hidayah ... sedih baca zaman skrg
Quote Redvelvet3 10-11-2019 02:11 PM
Jahatnya..
Quote Chairman 10-11-2019 03:23 PM
baik setan mcm ni mati la celakaaaaa
Quote kroit92 10-11-2019 08:58 PM
apa maksud groom ni?? ada maksud lain ke selain bersolek-solek?

maaf, saya benar-benar tidak tahu
Quote bebayang 11-11-2019 09:56 AM
kroit92 replied at 10-11-2019 08:58 PM
apa maksud groom ni?? ada maksud lain ke selain bersolek-solek?

maaf, saya benar-benar tidak tahu

rase mcm da kena brainwash kut.. anak murid tu da caye ckp cikgu..
cikgu lak amik kesempatan.. ciraka betul..


Quote bluebellvine 11-11-2019 11:49 AM
babi punya jantan.. merosakkan budak2 yang tak tau aper2.. celaka sungguh. aku doakan jantan setan ni mampus kena gelek lori.. masuk dlm kubur kena bantai dengan malaikat.. eee marah betul dgn cerita mcm ni..
Quote Artemesiaa 11-11-2019 12:37 PM
Jenis yang tak sesuai untuk jadi guru bakal merosakan anak orang lain

Lihat semua komen(23)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.158599s Gzip On
To Top