Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Kalau Lelaki Boleh, Tiada Halangan Untuk Perempuan Hisap Vape" - Azar Azmi

8-11-2019 11:50 AM|Oleh: LilRose| Komen: 51

"Kalau lelaki boleh buat, tiada halangan untuk perempuan juga lakukan perkara yang sama."

Azar Azmi tetap dengan pendirian dan menegaskan bahawa perniagaan rokok elektronik yang diusahakannya bukan kerana mengikut arus 'trend'.


Kredit foto: IG

"Semua orang ada cara hidup tersendiri. Bagi saya, perkara ini normal kerana ramai orang yang hisap shisha sama seperti vape," jelasnya yang mendakwa mentalitinya berbeza dengan orang lain.

Menurut Melodi, Azar juga menjelaskan bahawa ia bergantung kepada seseorang individu itu sendiri selagi dia tidak melakukan perkara jahat seperti menipu, menganiaya, mencuri dan mencaci.

"Masa penggambaran dilakukan memang saya berani mati. Sekali cuba sedap pulak perisa dia. Dah dapat sekali, dia nak dua dan nak lagi," katanya.


Kredit foto: IG

Dia juga menyifatkan mulut orang sekeliling terutama warganet tidak boleh ditutup. 

"Dari 10 kebaikan, orang lebih nampak 1 keburukan. Apa pun, kaji dan selidik dulu, jangan anggap setiap perbuatan orang tersebut tidak baik," ujarnya.

Azar sebelum ini dikecam tidak sopan selepas memuat naik video menghisap pod di Instagram (IG).



Apa-apalah Azar, asalkan bahagia. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 51
Komen

Previous : Buka Lembaran Baru, Mia Ahmad Dah 'Move On'

Next       : Tiada Adegan Berpelukan Dalam Laut, Kata Pengarah. Rupanya Najwa Dan Zul Ariffin Buat Babak Sendiri?

Komen Terbaru

Quote Getz 12-11-2019 12:17 PM
Aku lg tkejiut klo.pompuan bertudung merokok...

Lain-lain Komen

Quote fushimi 8-11-2019 01:15 PM
isap rokok  je sis lagi best
Quote nordin84 8-11-2019 01:17 PM
dia bkn merokok ke?
Quote grizz 8-11-2019 01:27 PM
ikot die la nk isap pe pon..
Quote buapakperut 8-11-2019 01:39 PM
apa kebaikannya sis?
Quote dewi_rina 8-11-2019 02:03 PM
orang dah biasa hisap rokok
so shisha ke vape ke pod ke
pun dia hisap lah
kita je yg kampung & kuno
tak hisap apa2
Quote me12345 8-11-2019 02:07 PM
dewi_rina replied at 8-11-2019 03:03 PM
orang dah biasa hisap rokok
so shisha ke vape ke pod ke
pun dia hisap lah

Statement bodoh...lelaki boleh pompuan boleh..
Quote mongoose_kidz 8-11-2019 02:26 PM
dia ni nmpak rempit sungguh la...
mmg smpai bila2 la ko akn stuck ngan watak jahat/perampas..
x sesuai lnsung nak bw main character
walaupun aku tau artis2 prmpuan lain pun maybe sama je...tp.hipokrit tu kena ade jugak...
Quote Boomibulat 8-11-2019 02:43 PM
Tred di ceduk oleb BN..
Studio_20191108_144105.png
Quote Atata 8-11-2019 02:50 PM
Hah dah ada ke org komplen? Saya haritu tgk terus rasa mcm astaga ni kalau budak2 remaja tgk iklan dia buat ni, senang2 je terpengaruh. Tak faham la IG ni, kalau dlm TV dulu2 waktu iklan rokok msh d benarkn, takde nampak asap2 d hembus dlm iklan rokok. Iklan tu buat secara halus dan simbolik je.

Mengejutkan dgn iklan si ppuan ni, terang2an buat vape tu hembus berasap2 n buat seolah2 vape tu gaya hidup trendy and terkini. Kalau budk sekolah yg jenis liar2 sikit, mmg kompom tertarik punya lah. Jd bagi saya iklan dia tu mcm tak bertanggungjawab la. Mcm tak fikir budak2 pun akan tgk n terpengaruh.

Walaupun vape tak sama mcm rokok, tp vape pun skrg makin byk jg kesan2 negatif yg didedahkan jd maknanya kita tak jg boleh nak buat ikan terang-terangan sama mcm rokok.
Quote Kurex 8-11-2019 02:55 PM
azar ni siapa pulak
Quote asmara_me 8-11-2019 02:57 PM
kau azar, elok2 takde benda orang nak burukkan kau, gi up diri sendiri dengan benda merepek. sendu sangat ke tawaran lakon skang. ngoks.
Quote LadyCarefree 8-11-2019 03:02 PM
fushimi replied at 8-11-2019 12:15 PM
isap rokok  je sis lagi best

Isap konek, isap tetek lg best
Quote fushimi 8-11-2019 03:03 PM
LadyCarefree replied at 8-11-2019 03:02 PM
Isap konek, isap tetek lg best

isap konek tak boleh bawak ketenangan sis

kalau smooking tengah stress pun leh relax
Quote msdummy.2018 8-11-2019 03:25 PM
dewi_rina replied at 8-11-2019 02:03 PM
orang dah biasa hisap rokok
so shisha ke vape ke pod ke
pun dia hisap lah

kita xkuno u...kita lah paling canggih sb cuba lindungi diri dr kesan2 negatif rokok
Quote kiyudi 8-11-2019 03:40 PM
biasa je xde masalah...nk isap..isap lah...xperlu announce pn....
Quote mieymiey 8-11-2019 03:43 PM
Lantak ko la sis nak hisap apa pun, tapi takyah la nak justify sekian sekian. Chuols tu retis (walaupunnnnnnnnnnn), bebudak senang terikut-ikut.
Quote dewi_rina 8-11-2019 03:45 PM
msdummy.2018 replied at 8-11-2019 03:25 PM
kita xkuno u...kita lah paling canggih sb cuba lindungi diri dr kesan2 negatif rokok

Masa kecik dulu pernah nak try hisap rokok, amik bawah yg bunga api tu..
Kan boleh bakar.. Pastu bakar la mcm rokok tu..
Pastu sedut terus batuk2 mcm nak mampos..
Insaf terus lepas tu.. Sakit kerongkong i tau
Quote annadonna 8-11-2019 03:48 PM
hisap aje la. Ko punya pasal nak masukkan racun dalam badan ko. Cakap banyak pulak
Quote msdummy.2018 8-11-2019 03:52 PM
dewi_rina replied at 8-11-2019 03:45 PM
Masa kecik dulu pernah nak try hisap rokok, amik bawah yg bunga api tu..
Kan boleh bakar.. Pastu  ...

slain sakit..apa lagi u rasa..ada rasa mcm "aku ni bodoh"???

Lihat semua komen(51)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.086866s Gzip On
To Top