Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Selalu Dijadikan Bahan Gurauan, Nabil Dan Jihan Muse Tak Pernah Minta Maaf" - Alyah

7-11-2019 05:32 PM|Oleh: Saiful| Komen: 119

Setiap kali program Gegar Vaganza ke udara, episod bergurau senda antara Nabil, Jihan Muse dan Datuk Ramli MS pun samalah bermula.

Datuk Ramli atau lebih mesra dipanggil Tok Ram dan isterinya, Datin Alyah sentiasa menjadi bahan gurauan oleh kedua-dua pengacara tersebut.

Namun, Datin Alyah kata dia langsung tidak menyimpan dendam atau terasa hati dengan mereka.


Foto: IG

"Macam musim kali ini baru minggu pertama saya tengok. Selebihnya saya ada kerja. Tapi, saya dapat banyak mesej peribadi (DM) di Instagram. Jadi, dapat tahu dari situ mereka membaham atau mengenakan saya.

"Tak pernah berasa geram atau marah pun. Sebab sudah enam tahun kena perkara sama. Macam-macam mereka cakap, tapi saya di rumah okey saja.

"Kadang-kadang, saya tanya juga Tok Ram, kenapa nak kena buat macam tu. Dia cakap, benda macam itu jangan ambil hati. Saya sebenarnya malas ambil tahu pun hingga tak tahu nak beri reaksi apa. Mungkin sebab sudah biasa kan," katanya kepada Harian Metro.



Tambahnya, Jihan atau Nabil tidak pernah menghantar mesej meminta maaf.

"Saya kenal Nabil sejak dia dalam Raja Lawak lagi. Kalau diberi peluang balas balik, banyak saya boleh buat. Tapi, itu kerja mereka, jadi saya biar saja.

"Saya juga tak ambil hati atau simpan dendam. Cuma orang sekeliling banyak beri tekanan, sedangkan saya okey saja," katanya.



Kalau okey tak mengapalah, tapi jangan uji kesabaran Datin Alyah ya! Buruk padahnya nanti. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
2
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
3
Bosan
3
Komen: 119
Komen

Previous : Buka Lembaran Baru, Mia Ahmad Dah 'Move On'

Next       : "Kalau Lelaki Boleh, Tiada Halangan Untuk Perempuan Hisap Vape" - Azar Azmi

Komen Terbaru

Quote seri_mawr 12-11-2019 11:03 AM
miracle_forever replied at 11-11-2019 10:41 AM
mcm smlm buk hetty tak tau lagu jutaan purnama tu lagu tinyah. mangkuk dua org tu dah membahan tok ...

tu ckp...klu dia macam blur...
tapi itu yang membuatkan lagi hapenning.....

ibu hetty boleh di bawak bergurau...and dia komen pun ok jugak....tak le merapu tak tentu pasal...

ok lagi dia komen dr tok silah majid dlm rancangan apa entah kat indon sana nun...hhhahaha

Lain-lain Komen

Quote mixed 7-11-2019 05:43 PM
laki ko pn geng dgn dua ekor tu apa nk bt
bila masak2 tok ram dok tag jihan dgn nabil
ajak mkn sekali

hadap je la kan
Quote Kurex 7-11-2019 05:48 PM
hadap je la.. baik focus lagu baru kalau ada la
Quote LembingDayanti 7-11-2019 05:48 PM
ALyah sendu yg patut terima kasih dgn Nabil & Jihan sebab tiap minggu nama Alyah disebut. free promo gitu.. walaupun...
Quote imransulaiman 7-11-2019 05:50 PM
Sejak aku "hadam" perangai nabil&jihan ni, seronok menonton GV
Quote awanysss 7-11-2019 05:59 PM
dorang bertiga tu la yg buat gv best..
Quote RatuDunia94 7-11-2019 06:42 PM
Nabil n Jihan juga yg berjaya "menjinakkan" Tok Ram. Not even Alyah..
Quote doubleA 7-11-2019 06:47 PM
Tokram pun dah suruh alyah chill, chill jela alyah. Iols rasa alyah ni ok je, tapi kalau org sekeliling/netizen membatu api mula la dia pikir bukan2. Lebih baik dia bolayan kata2 tak penting netizen tu, takut boleh jadi gaduh rumah tangga dia. Tokram kalau kena usik pasal alyah bukan dia balas kata2 pun
Quote de_ikea 7-11-2019 07:00 PM
Calling2 for @Mizlyn
Quote budakpink 7-11-2019 07:00 PM
Tok ram langsung x pernah berbunyi pasai alyah.. Walaupun nabil jihan cakap ap pun. Kdg2 kesian kat alyah sebab no respon
Quote de_ikea 7-11-2019 07:01 PM
doubleA replied at 7-11-2019 06:47 PM
Tokram pun dah suruh alyah chill, chill jela alyah. Iols rasa alyah ni ok je, tapi kalau org sekelil ...

Ni teaser awal for curhat bt tinyah. Iols rasa byk lg coming soooonn
Quote mamarilia 7-11-2019 07:15 PM
LembingDayanti replied at 7-11-2019 05:48 PM
ALyah sendu yg patut terima kasih dgn Nabil & Jihan sebab tiap minggu nama Alyah disebut. free promo ...

hahhaha betul tu.. free promo
Quote haruslah 7-11-2019 07:16 PM
Lastwk plg byk alyah tokram kena kot
Pasal anak la
Pasal curhat la....
Sampai kena bongok nabil dgm jihan
Quote de_ikea 7-11-2019 07:20 PM
RatuDunia94 replied at 7-11-2019 06:42 PM
Nabil n Jihan juga yg berjaya "menjinakkan" Tok Ram. Not even Alyah..

Betullah ratu. Host lain dr af dan kilauan emas zaman berzaman pun tak berjaya jinakkan tokram.
Quote ReginaGeorge 7-11-2019 07:24 PM
Think at the bright side. Duit mari.
Quote izat123 7-11-2019 07:31 PM
Tapi apa pun dalam satu Malaysia lepas berapa ribu orang pernah kerja dengan Tok Ram yang serius tu, Nabil dengan Jihan jugaklah yang berjaya keluarkan sisi kelakar dan sporting Tok Ram. Sebab dua dua jenis tak makan saman. Nabil tu lagilah, mana reti malu dengan orang. M Nasir pun dia usik gitu je padahal orang lain jumpa M Nasir nak keluar ayat dari mulut pun malu malu hahaha
Quote ALDRIN 7-11-2019 07:36 PM
RatuDunia94 replied at 7-11-2019 06:42 PM
Nabil n Jihan juga yg berjaya "menjinakkan" Tok Ram. Not even Alyah..

Hahahaha...betul sangat. Tok ram bg duit bulan2 kat sheols banyak woooo....sbnrnya sheols meroyan tapi acah2 couldn't care less..
Quote sonatalady 7-11-2019 08:18 PM
Ayat mcm x kisah..tp ada gak terasa sikit kot.
Dah laki pn..join sekali..mana nabil dgn jihan nak rasa bersalah.
Sabar byk2 yer datin
Quote rosevelvet 7-11-2019 08:27 PM
de_ikea replied at 7-11-2019 07:01 PM
Ni teaser awal for curhat bt tinyah. Iols rasa byk lg coming soooonn

I tgk gv tu sbb terhibur dgn telatah hj nabil n jihan. Wpun kekadang ada lawak yg x sesuai contohnya heol usik hardy mirza kot2 ada rupa tokram sbb mak hardy n tokram pnh bkwn. N baru2 ni hj nabil mintak tips dari tok jamal bg pihak org lain. Rasanya ramai tau org yg dimaksudkan nabil tu ialah tok ram
Quote rosevelvet 7-11-2019 08:30 PM
de_ikea replied at 7-11-2019 07:20 PM
Betullah ratu. Host lain dr af dan kilauan emas zaman berzaman pun tak berjaya jinakkan tokram.

Even zizan yg acah2 nk usik tokram pun akhirnya malu sdiri sbb kena sound ngn tokram. Tokram lyn nabil n jihan je

Lihat semua komen(119)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.083793s Gzip On
To Top