Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Padah Berparti Seks Songsang, Sekumpulan Lelaki Kena Hukum Penjara

7-11-2019 04:50 PM Komen: 110
Kamu dah kahwin dan ada isteri.. (tapi) buat macam ini, kamu khianat pada keluarga kamu."

Begitulah yang dikatakan oleh Hakim Syarie Mohd Asri Mohd Tahir kepada tertuduh yang merupakan lelaki 42 tahun, lapor Harian Metro. 

Difahamkan lelaki berkenaan dijatuhkan hukuman penjara tujuh bulan, denda RM4,900 dan enam kali sebatan kerana cuba melakukan persetubuhan sejenis, November tahun lalu.

Foto: 
Hakim turut menjatuhkan hukuman penjara enam bulan, denda RM4,800 dan enam kali sebatan terhadap empat lagi lelaki berusia 27 hingga 37 tahun yang melakukan pertuduhan sama. 

Kesemua tertuduh ditemui dalam keadaan tidak berpakaian di tingkat dua apartmen itu bersama-sama tujuh lelaki lain termasuk tiga lelaki bukan Islam selain turut ada kondom dan bahan pelincir.

Fakta berkenaan menunjukkan persediaan untuk melakukan persetubuhan luar tabii dan bukan percubaan peringkat awal, kata Mohd Asri. 

Dikatakan mereka cuba melakukan persetubuhan dengan seorang atau lebih daripada seorang, dengan mana-mana lelaki dalam sebuah apartmen di Bandar baru Bangi pada 9.30 malam, 9 November 2018.

Sebelum ini, media melaporkan sepasukan pegawai JAIS menyerbu sebuah apartmen di lokasi berkenaan kerana terbabit dengan aktiviti songsang.- CARI 


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 109
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Noraniza_Iblis 12-11-2019 04:35 PM
yg baju biru tu Nampak sedap...

Lain-lain Komen

Quote sarah82 7-11-2019 02:53 PM
Gay gangbang party? Wowwwwww.. Aku ingat kat negara atas angin saja.

Kesian kat anak isteri
Quote Modngengade 7-11-2019 02:56 PM
sarah82 replied at 7-11-2019 02:53 PM
Gay gangbang party? Wowwwwww.. Aku ingat kat negara atas angin saja.

Kesian kat anak isteri

kemut 360 darjah katernyer

Quote sarah82 7-11-2019 03:00 PM
Modngengade replied at 7-11-2019 02:56 PM
kemut 360 darjah katernyer

Mak aiiii.. Bila jadi mcm ni.. Anak2 la akan dpt tempias yg besar..
Quote minguk 7-11-2019 03:11 PM
ya ampun baju hitam, tak padan dengan gendut..
tapi tu la, nafsu mana kenal saiz badan.
adakah ini body shaming? maafkan i.
Quote aHoi83 7-11-2019 03:34 PM
Harap isteri n anak g cek hiv.
Quote saviour_09 7-11-2019 03:36 PM
kerana dubur rosak kerja sebagai penjawat awam

peribahasa baru gitu
Quote gummiebear 7-11-2019 03:41 PM
Yang tengah tu nampak cam ahjussi jah. Gayah juga? Tak sesuai lahh
Quote MissVixen 7-11-2019 03:45 PM
Tahu pulak malu. Tayang je la muka. Masa buat benda haram, tak malu pulak.
Quote nolya 7-11-2019 03:45 PM
Kenapa sorok muka?  Malu ke? Atau wajah2 itu for members only.
Quote Boomibulat 7-11-2019 03:46 PM
Knp 4 org tgk dinding..lg sorang tgk hp? Yang 4 org x bwk hp ke..
Quote ifanonline 7-11-2019 03:47 PM
tak lama lagi bala akan timpa malaysia...
Quote Fly_over 7-11-2019 03:50 PM
yg dua kiri tu ibarat tak boleh dipisahkan. cinta mlekat hingga ke court
Quote prettyuglybabe 7-11-2019 03:51 PM
melayang pencen..
silap-silap hilang kerja hilang family..
Quote fliphair8 7-11-2019 03:56 PM
kurex....oooo kurex, ni bukan kamu yer? jangan wat hal plak masuk news...masuk porem jer udah deh...
Quote chandrahusin 7-11-2019 04:03 PM
soalan aku.. laki sapa la tu?
Quote mongoose_kidz 7-11-2019 04:07 PM
tangkap gambar pun ade style yer
btw bertaubatla..
Quote MadameOnion 7-11-2019 04:23 PM
saviour_09 replied at 7-11-2019 03:36 PM
kerana dubur rosak kerja sebagai penjawat awam

peribahasa baru gitu

hahahaha
Quote DAPee 7-11-2019 04:48 PM
@pyropura
Quote fushimi 7-11-2019 04:51 PM
saviour_09 replied at 7-11-2019 03:36 PM
kerana dubur rosak kerja sebagai penjawat awam

peribahasa baru gitu

hahahha

buleh masuk dalam buku teks nanti

nanti dalam buku peribahasa akan ada ko punya peribahasa

Lihat semua komen(110)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.115039s Gzip On
To Top