Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Wanita Putus Kaki Cuba Lompat Atas Kereta Api Bergerak

7-11-2019 01:15 PM Komen: 9
Gara-gara mengejar kereta api, wanita putus kaki selepas gagal melompat ke atas salah satu gerabak sebelum kakinya digilis pengangkutan itu.

Memetik Daily Mirror, sebuah rakaman menunjukkan wanita berusia 35 tahun itu bersama seorang lelaki dilihat berlari di sepanjang platform kereta api berkenaan.


Kredit foto: Mirror

Difahamkan, lelaki itu berjaya melompat ke atas kereta api yang sedang bergerak, manakala wanita terbabit tersandung dan terjatuh di atas landasan berkenaan sebelum kakinya digilis.

Insiden mengerikan itu dikatakan berlaku di stesen kereta api Kavkazskaya di bandar Kropotkin, wilayah Krasnodar Krai, Russia.


Kredit foto: Mirror

Kredit foto: Mirror

Menurut laporan media tempatan, tiada konduktor kereta api bertugas di stesen berkenaan yang sepatutnya memantau keselamatan penumpang.

Kejadian dikatakan masih dalam siasatan pihak berkuasa. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 9
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Jorja 7-11-2019 06:53 PM
Urusan dunia apa lah yg nak dikejar sgt tu sis

Lain-lain Komen

Quote minguk 7-11-2019 03:16 PM
ingat kelantan je ada krai, russia pun ada krai rupanya.
apapun takziah kak .
Quote addved 7-11-2019 03:21 PM
Dah kenapa buat kerja gila ni?
Quote fifie_olin 7-11-2019 03:42 PM
x psl2 xde kaki dah
x leh ke sbr skit
Quote sue_liah 7-11-2019 03:53 PM
adoi ngerinya...kaki putus klau tk nasib baik kena gilis terus mati
Quote jijilaaa 7-11-2019 05:25 PM
tak sabar sesaat, hilang kaki selamanya
Quote Artemesiaa 7-11-2019 05:52 PM
Terpengaruh dengan aksi filem Hollywood ler tu
Quote dubuk 7-11-2019 06:47 PM
sempat pada dia
Quote Buritan 7-11-2019 06:49 PM
minguk replied at 7-11-2019 03:16 PM
ingat kelantan je ada krai, russia pun ada krai rupanya.
apapun takziah kak .

Rusia pun pprt jugakke ala ala yindia dan yindon..
Quote Jorja 7-11-2019 06:53 PM
Urusan dunia apa lah yg nak dikejar sgt tu sis

Lihat semua komen(9)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.115835s Gzip On
To Top