Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Penuntut Tak Mengaku Cabul Budak Darjah Satu

5-11-2019 06:03 PM Komen: 27
Melampaunya, seorang lelaki sanggup mencabul kanak-kanak perempuan yang berusia 7 tahun!

Tertuduh merupakan penuntut institusi kemahiran dihadapkan di Mahkamah Sesyen Kuala Terengganu hari ini atas tuduhan tersebut, bagaimanapun mengaku tidak bersalah. 

Foto: Harian Metro
Memetik laporan Harian Metro, Mohamad Khairin Safwan Kahirul Azman, 21 didakwa melakukan kelakuan itu di sebuah kediaman di Jalan Bukit Losong, Kampung Losong Megat Hussein, Kuala Terengganu, kira-kira 5 petang, 25 Januari lalu.

Jika disabitkan kesalhan, dia boleh dihukum penjara tidak melebihi 20 tahun dan sebatan. 

Mahkamah menetapkan 26 Disember depan sebagai tarikh sebutan semula kes. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 27
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote dramaking007 6-11-2019 06:52 PM
Pink_Purple: bodo..bohsia bersepah yang boleh ko raba..


hayaaaaaaa.

Lain-lain Komen

Quote tagas 5-11-2019 04:45 PM
byk betul kena  sumpahan ikang
Quote Pink_Purple 5-11-2019 04:48 PM
bodo..bohsia bersepah yang boleh ko raba..
Quote sidewinder 5-11-2019 04:59 PM
kan betul aku kata......tiap2 minggu ada je berita seks dr gannu....kat gannu tu punya bersepah awek2 tepi pandai yg ko bole angkut budak gak yg ko nak romen
Quote ell768 5-11-2019 05:05 PM
bodoh gila laa pedo...kene liwat laa ko dalam penjara nun
Quote pheonix84 5-11-2019 05:25 PM
BABI  laaaaaa...sakit jiwa aku baca cite dia nie
Quote namr 5-11-2019 06:46 PM
Mereput dlm jel pedobabi
Quote pumpkingirl 5-11-2019 06:51 PM
Geram aku baca berita mcm ni
Quote ffbeauties 5-11-2019 07:04 PM
Baca tajuk terus dapat agak negeri mana.

Kerajaan negeri duk sibuk kempen aurat perempuan. Padahal yang masalah nya mental jantan sana.
Quote any42 5-11-2019 07:27 PM
apesal la makin mmbiak golongan jijik ni. makin mnjd2 saban hri bca news mesti ad kes mcm ni.
Quote damsel_fiji 5-11-2019 07:29 PM
Sumpahang ikang bak kata asdang natang beruk
Quote MenteriWanita 5-11-2019 07:30 PM
Pedoooooooooo.
Quote Perawankota 5-11-2019 08:53 PM
Syaitonnn nirojim betul ko ni
Quote beta_carotene 5-11-2019 10:51 PM
Negeri plg tinggi traffic porn sites di Malaysia.. Berkadar terus gitu dgn kadar jenayah seks... Tahniah PAS
Quote Pink_Purple 5-11-2019 10:59 PM
dengan pedo nya..dengan mendadihnya..
Quote clarizsa 5-11-2019 11:07 PM
Pedo celaka babi haramjadah sial
Quote kimsa-ra 5-11-2019 11:20 PM
Celaka pedo..
Quote cutepiekiss 5-11-2019 11:37 PM
Haram jadah betul.....

Mati lagi baik dari hidup
Quote KILL_NANCY 6-11-2019 05:40 AM
hanat pedo macam ni.
Quote supermum 6-11-2019 07:47 AM
beta_carotene replied at 5-11-2019 10:51 PM
Negeri plg tinggi traffic porn sites di Malaysia.. Berkadar terus gitu dgn kadar jenayah seks... Tah ...

Ye ke? Kat mana tengok data? Takut nya

Lihat semua komen(27)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.357120s Gzip On
To Top