Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Jalin Hubungan Sulit Dengan Staf, CEO McDonald'S Dipecat

4-11-2019 03:16 PM Komen: 22
McDonalds dilaporkan memecat Ketua Pegawai Eksekutif (CEO), Steve Easterbrook kerana menjalin hubungan sulit dengan seorang kakitangan.

Memetik BBC, dalam satu kenyataan McDonalds, Ahli lembaga pengarah syarikat berkenaan mendakwa Easterbrook telah membuat pertimbangan yang buruk dan melanggar dasar syarikat.

Sementara itu, Easterbrook dalam hantaran emelnya kepada semua staf mengakui mengenai hubungan sulitnya dan menyifatkan ia sebagai satu kesilapan.

Usahawan Britain itu turut melepaskan jawatannya dalam lembaga pengarah syarikat berkenaan.


Foto: BBC

Kedudukannya akan diganti bekas presiden McDonalds Amerika Syarikat, Chris Kempczinski yang berkuat kuasa serta merta.

Dalam satu kenyataan, Kempczinski berterima kasih kepada Easterbrook atas sumbangannya selama berkhidmat.

"Steve yang membawa saya masuk ke dalam McDonalds dan dia seorang penyabar serta mentor yang baik," katanya. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 22
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote chandrahusin 5-11-2019 05:17 PM
Ah_Kwan replied at 5-11-2019 10:31 AM
keh keh keh

ulama sebut 3 ta..

TQ Ah_Kwan
Kata2 Ulama kan
betul la tu
perempuan kena ayat dgn lelaki cair
lelaki plk melayan atau tidak je
kekekeke

Lain-lain Komen

Quote helicornia 4-11-2019 03:25 PM
kerana sorang pompuan...abis ilang jawatan

kat malaysia pulak terpaksa serah takhta
Quote shernazz 4-11-2019 03:39 PM
Haaa
Buat hubungan sulit lagi.padan muka...
Quote chandrahusin 4-11-2019 03:40 PM
3 perkara ujian bagi lelaki/perempuan
1. Duit
2. Kuasa
3. Perempuan/lelaki
Quote Pink_Purple 4-11-2019 04:00 PM
kuatnya kuasa cinta
Quote bulan_gerhana 4-11-2019 04:06 PM
kat tempat aku rilex je.. scandal.. udahnya pompuan tu yg kluar.. hehhehe.. siap bini ngamuk kat opis.. drama seeyyy..[awas: tempat dirahsiakan]

skang big bos tu mendonia... xpe.. bumi ni bulat...
Quote SWORKS27 4-11-2019 04:10 PM
bilamana hubungan sulit dah x jadi sulit
Quote abas8888 4-11-2019 04:50 PM
mamat ni yg straight pun tau letak jawatan..kat malaysia ni yg bengkang bengkok tu la dipuja nak dibagi jawatan..
Quote orgsepang 4-11-2019 05:03 PM
Yang bukan islam pun tahu malu, di sini semburit pun selamba saja.
Quote hiswife 4-11-2019 06:30 PM
Gitteww selamba je ngaku
Quote prettyuglybabe 5-11-2019 10:14 AM
ingatkan yang suka pasang pompuan jantan muslim jah..
ini mesti jarum-jarum halus..
kokesen kan bertamadun..
mana ada celup-celup banyak lobang
Quote Ah_Kwan 5-11-2019 10:31 AM
chandrahusin replied at 4-11-2019 03:40 PM
3 perkara ujian bagi lelaki/perempuan
1. Duit
2. Kuasa

keh keh keh

ulama sebut 3 ta..

tahta ---> kuasa
harta --> duit
wanita

ikut turutan...paling ringan wanita lah..bagi lelaki..
bagi wanita, lelaki paling berat..

keh keh keh
Quote dahlamadah.. 5-11-2019 10:50 AM
ingatkan citer pasal staff mekdi dekat rumah aku.. hehehe.  kat sinun rupanya..

btw, nampaknya mekdi tetap laris despite pelbagai isu yg datang bertandang.  ternyata itu semua cabaran bermusim..

teringat isu menyalurkan keuntungan kpd yahudi... bersemangat budak2 sekolah bercerita, tak boleh makan kat situ.  kwn yg lain dgr..terkebil2 sbb mak pak dia cam okay jerr..
Quote Sangkar_Emas7 5-11-2019 11:15 AM
Hebatnya kuasa cintamu...mcm dalam movie dahh
Quote anony-mous 5-11-2019 11:20 AM
Sementara itu dkt malaysia, ada bukti semburit pon masih kekal jawatan yach. Menteri pulak tu siap ada ura2 nak naikkan jd pm
Quote cmf_premierleag 5-11-2019 12:07 PM

tagline kak KM anak normah damanhuri tu >>>>KUATNYA CINTA KITA
Quote cmf_premierleag 5-11-2019 12:08 PM
prettyuglybabe replied at 5-11-2019 10:14 AM
ingatkan yang suka pasang pompuan jantan muslim jah..
ini mesti jarum-jarum halus..
kokesen kan be ...

how about kes bill clinton - monica lewinskysheols siap citer kene blowjob bang clinton lagi ms jd trainee kt white house
Quote harizs 5-11-2019 12:13 PM
Hubungan Semburit jer yg selamat. video tulin tp KPN kata muka x cam wlpn satu msia cam tu muka siapa
Quote batmana 5-11-2019 12:36 PM
bulan_gerhana replied at 4-11-2019 04:06 PM
kat tempat aku rilex je.. scandal.. udahnya pompuan tu yg kluar.. hehhehe.. siap bini ngamuk kat opi ...

sebab tu pmpn2 yg dpt laki keje biasa, cukup mkn pkai, kene bersyukur
org lelaki kalu kaya, jadi bos, ssgthnya mmg akan psg satu

oleh itu, bersyukurla hendaknye..
Quote jofizo 5-11-2019 12:41 PM
yg sofa merah tuh rileks ja......

Lihat semua komen(22)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.161344s Gzip On
To Top