Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Cuba Kerat Tangan Sendiri, Abang Bomba Terpaksa Pujuk Lelaki Cina

4-11-2019 01:22 PM Komen: 8
Akibat cuba membunuh diri dengan mengerat tangan sendiri di rumahnya dekat Batu Gajah, seorang lelaki dilaporkan dalam keadaan cedera.

Bagaimanapun, mangsa yang berusia lingkungan 46 tahun, berjaya diselamatkan anggota bomba yang menerima panggilan berhubungan kejadian tersebut pada pukul 5.52 pagi.

Memetik laporan Astro Awani, anggota bomba dari Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Batu Gajah dengan bantuan dari Pasir Puteh bergegas ke lokasi kejadian.

Foto: Awani

"Setibanya di lokasi, bomba mendapati terdapat seorang mangsa berbangsa Cina dalam cubaan untuk membunuh diri dengan mengerat tangannya dengan pisau di dalam rumah.

"Bagaimanapun, anggota bomba yang ada di lokasi berjaya memujuk mangsa dan membawanya ke hospital untuk tindakan rawatan selanjutnya," kata jurucakap Jabatan Bomba dan penyelamat (JBPM) Perak. 

Operasi itu akhirnya tamat pada pukul 7.03 pagi. - CARI 


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 8
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote miemiecha 5-11-2019 11:11 AM
mek ngat nk bg bomba pistol bg peluru mati, tp peluru ubat tido x pun kebas, ke biul ke...
bg org yg nak wat koje gile ni jd numb..
sian abam bomba yg ensem2... ehhh

Lain-lain Komen

Quote Carcosa 4-11-2019 01:24 PM
Kau dah knpppppp... Makan pil tahan sakit sekilo ke, boleh tak rasa sakit dipotong2 gichewww.
Tabah dan cekal yach hatimu. {:yameteh
Quote Artemesiaa 4-11-2019 01:29 PM
Banyak hutang dengan along ke hapa sampai sanggup nak bertindak macam tu
Quote tumpanglalu74 4-11-2019 01:30 PM
Edited by tumpanglalu74 at 4-11-2019 01:32 PM

Menyusahkan bombe je..  Kalo ade kes kebakaran serentak di tempat2 lain udah kurang team.  Kat Kinta ni memang ramei apek2 saiko yang tak kawen..  Sesame dorang pon gadoh.  Bukannye bersatu hati sangat.  They kenot stand each other..  Yang family man pulak sume takot bini.  Sebab kalo menggatal dengan amoi mude ke nanti leh masok jel bini repot polis.  Ade law bab ni.  Bini depe menjerit2 macam onggile kat tempat2 public.  Memang public nuisance sekor2.   

Quote paz 4-11-2019 01:44 PM
Method yang dipilih sungguh horror.
Quote Kurex 4-11-2019 01:47 PM
satu hal pulak nak selamatkan kau....
Quote Perawankota 4-11-2019 02:31 PM
Adoi psiko nyaaa.. Kerat tgn sendiri...
Quote CiliPadiSedap 4-11-2019 02:43 PM
biasa kes cmni sebab kes nombor ekor tekan2 tak dapat
Quote miemiecha 5-11-2019 11:11 AM
mek ngat nk bg bomba pistol bg peluru mati, tp peluru ubat tido x pun kebas, ke biul ke...
bg org yg nak wat koje gile ni jd numb..
sian abam bomba yg ensem2... ehhh

Lihat semua komen(8)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.226519s Gzip On
To Top