Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Foto Cium Kepala Risteena? Isa Khan Bakal Umum Sesuatu

1-11-2019 11:23 AM|Oleh: Saiful| Komen: 71

Sebelum ini kecohlah mengenai Risteena dan kekasih misterinya.

Tapi ramai yang dapat teka lelaki tersebut adalah pelakon Isa Khan.

Sampai sekarang masih menjadi tanda tanya kisah percintaan mereka namun baru-baru ini Isa Khan ada memuat naik gambar dan status menyatakan yang dia memerlukan sedikit masa lagi untuk membuat pengumuman.


"Kamu seorang wanita yang sangat sempurna, sayang. Aku janji sama kamu, aku akan menjadikan kamu wanita yang paling bahagia di dunia ini. 

"Aku akan menjaga kamu, melindungi kamu, menyayangi kamu sepenuh hati dan sepanjang hidup aku," tulisnya.



Ianya disertai dengan tanda pagar 'counting days'. Mungkin bayangan unuk bertunang atau bernikah dalam masa yang terdekat.

Gambar tersebut mendapat perhatian ramai kerana Isa dilihat mencium kepala kekasihnya.

Foto : IG
Di ruangan komen, ramai pula tak puas hati. Macam dah bernikah pula nak muat naik gambar bercium-cium.

Apa pun sekilas pandang memang nampak macam Risteena. Tunggu sahajalah pengumumam rasmi dari mereka berdua. -CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 71
Komen

Previous : Poligami Bukan Masalah, Foto Sekitar Hari Jadi Anak Ashraf Muslim

Next       : "Saya Lebih Tenang, Farid Minta Saya Solat Kalau Penat Sangat" - Diana Danielle

Komen Terbaru

Quote olezzeli17 5-11-2019 09:45 AM
SR4tahun replied at 4-11-2019 02:19 AM
adik beradik 2 ekor ni mmg tak reti makan sendiri ke, koseerrrrr gedik tibaiunta no 1 negara

Kurang upaya kata makcik jiran sebelah rumah saya.. Tu pasal bsuap dorang dua bradik nih.. Hehehe

Lain-lain Komen

Quote hyie 1-11-2019 11:29 AM
taula keje kat indon sana tapi guna bm je lah sis rengsa sangat dengan ummah meleis yang bila kerja kat indon mesti nak guna bahasa indon, tapi yang kerja kat malaysia, takde pulak gigih nak guna full bm, tapi guna bi sepenuhnya...tak faham meols
Quote LadyCarefree 1-11-2019 11:33 AM
What the fuck?!     Bnyak sngt iols nk kutuk psl ni.
Quote fushimi 1-11-2019 11:34 AM
Laki ni adik miller khan ke
Quote simatakucing 1-11-2019 11:36 AM
Amboi so sawiittt
Quote hiswife 1-11-2019 11:37 AM
Semoga berbahagia je lah
Quote Lelli 1-11-2019 11:38 AM
fushimi replied at 1-11-2019 11:34 AM
Laki ni adik miller khan ke

A'ah..adik Miller n Sabrina Ali
Quote Lelli 1-11-2019 11:42 AM
Cpt2 sikit yea..
Nk tunggu turn Ruhainis plk..lps tu harapnya xde la benang dia naik tiap2 bln kt sini...eh,ke tiap2 minggu..huhu
Quote Catpaw 1-11-2019 11:42 AM
Sape pulak isa khan nih
Quote Catpaw 1-11-2019 11:44 AM
hyie: taula keje kat indon sana tapi guna bm je lah sis rengsa sangat dengan ummah meleis yang bila kerja kat indon mesti nak guna bahasa indon, tapi  ...



Patut macam lain bmnye, bahasa indon ke... nak paut hati peminat indon lettewww
Quote owhgee 1-11-2019 11:45 AM
Oh isa khan nih dulu masuk af lepas tuh terkeluar awal. Time tuh rambut panjang.
Quote Kurex 1-11-2019 11:47 AM
Artis baru, bakat takde, yg ada cerita asal jantannnnnm.. Sungguh tibaiunta
Quote nanasno 1-11-2019 12:02 PM
kata isa khan ni awek dia indon rapper mana entah. tak dop dah ka. mcm bukan taste isa khan je risteena ni. risteena who? blkaon cerita apa pun tak tau
Quote umbut 1-11-2019 12:05 PM
Kok indon jadinya

Hensemmm...aummmm... harap perangai pun ok jgn curang.. ehhh cam tak leh caya.. ehhhh suka hatilah
Quote fushimi 1-11-2019 12:20 PM
Kurex replied at 1-11-2019 11:47 AM
Artis baru, bakat takde, yg ada cerita asal jantannnnnm.. Sungguh tibaiunta

sheol ada marketu kurex

tapi tak reti nak market diri sindirik

sebab tu sendu

sheols better than adik sheols si kemut tu
Quote kakyungpilah85 1-11-2019 12:38 PM
ooo...adik beradik gatal jantan laa ni...ingat si adik yang gatal sangat balik2 citer jantan...rupa kakak pon lagi sundal ...
Quote SherryZass 1-11-2019 12:49 PM
Nikah jelah, bosan citer jantan je dua beradik ni
Quote kiah_mai_pulak 1-11-2019 12:52 PM
huuuuuuuuu arrrr yusssssss????????
Quote hatikudus 1-11-2019 01:17 PM
So dah bye bye lah ikhwan ye? Siannn kena game rupanya ko dekkk
Quote rosannazmia 1-11-2019 01:21 PM
Soalan satu. Sapa resteena ni?
Soalan dua. Adik siapa sheols ni?
Soalan tiga. Kenapa bbnus retis skrg suka tutup muka laki theyols?

Pendapat acik : kalu nak tutup muka ko punya spouses ke baik chuols x yah up langsung ceta makan bersuap ke aapa ke hidu bau rambut ka apa ka.. Baik hang uplod ceta kerjaya hang.. Kan xramai nak memaki.. Gituhhh acik punya pendpt.

Lihat semua komen(71)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.142082s Gzip On
To Top