Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"2 Tahun Saya Sabar Dengan Cemuhan" - Izreen Azminda Kekal Tutup Komen Di Instagram

24-10-2019 04:29 PM|Shimmer Shine| Komen: 184



"Bukan saya takut dicemuh, cuma tak nak lihat pengikut berbalah di media sosial"

Keputusan muktamad oleh pelakon Izreen Azminda,33 nampaknya kekal untuk tidak membuka ruangan komen di laman sosial, Instagram bagi mengelak peminat berbalah.

Baginya tidak perlu mengundang aura negatif, malah enggan mengundang dosa orang lain apabila mereka berterusan bercakaran nanti.

"Jika saya buka ruangan komen itu, saya diibaratkan seperti menjadi pencetus pergaduhan."


Kepada akhbar Berita Harian, Izreen menegaskan tidak perlu pendapat orang luar dalam kehidupan. Cukup suami dan keluarga ada di sisi.

"Bila ramai beri pendapat, ia bukan jadi lebih baik, tapi menyemarakkan lagi isu sensitif. Jadi, tak perlu buat spekulasi mengenai kehidupan orang lain."


Biarpun ada kalanya terguris menelan pelbagai cemuhan, Izreen belajar untuk reda meniti ujian itu sejak dua tahun lalu.

Sementelah dugaan berat bersama suaminya, Ude  tidak lagi dilihat dari sudut negatif.

"Banyak yang saya belajar sebenarnya. Dulu, saya panas baran dan tak boleh biarkan orang lain perlekeh. Tapi kini, saya jadi lebih sabar."

Ig

Membiarkan sahaja orang luar menghukum tanpa mempertahankan diri lagi, Izreen tetap sabar walaupun segelintir warganet mendoakan perkara buruk berlaku dalam kehidupannya.

"Kesabaran saya itu terjawab apabila menerima mesej peribadi daripada pihak tertentu yang meminta maaf. Segala cacian dan makian terhadap saya dahulu akhirnya memakan diri mereka.:"

Nampaknya Izreen bahagia dan tidak lagi kisah dengan komen yang berlegar mengenai dirinya. Mungkin artis kontroversi perlu mengikut langkahnya dengan menutup ruangan komen supaya warganet tidak lagi bertelagah. - CARI 



Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
2
Komen: 184
Komen

Previous : Seringkali Bawa Watak Datuk Dan Orang Kaya Sehingga Tercetusnya #Mustaphakamalquotes

Next       : Tengah Curl Rambut, Sissy Iman Terkena Renjatan Elektrik

Komen Terbaru

Quote telracs 3-11-2019 11:59 PM
meteorspeed replied at 24-10-2019 09:09 AM
Ehh nyah la ko dr industry.. Tak dak peedah pun. Ulik jer kuda tue sampai abang jamil mampuih.

Bilanya abang Jamil nak mampuih?????

Lain-lain Komen

Quote mieymiey 24-10-2019 04:31 PM
Bukan saya takut dicemuh

Segala cacian dan makian terhadap saya dahulu akhirnya memakan diri mereka


Gitchuuuuuuuuuuuuwwwwwwwww
Quote epal21 24-10-2019 04:32 PM
Tak relevan pun. Sapa aje yg minat izreen ni. Selayaknya berkubur aje kerjaya seni dia ni. Dok lah diam2 jaga anak2 macam datin almy nadia.
Quote RatuDunia94 24-10-2019 04:41 PM
Skrg ni tutup ruangan komen kat ig pon bol3h jd bahan berita..
Quote asfaz 24-10-2019 04:42 PM
Ank sebijik dekmok. Geram ngan ex madu ke dulu.
Quote missinpiece 24-10-2019 04:47 PM
Hahahahahaha kisah pula pengikut berbalah
Quote uori 24-10-2019 04:47 PM
asfaz replied at 24-10-2019 04:42 PM
Ank sebijik dekmok. Geram ngan ex madu ke dulu.

kan! sejibik sejibun!
padahal dekmok tu sah2 muka omaknya
Quote bondeh 24-10-2019 04:52 PM
selayaknyah dicemuh yihhhhh
Quote ikanmasin 24-10-2019 04:57 PM
huk alohh alasan jer tu..dah takde menda nak up kan..
Quote sarah82 24-10-2019 05:00 PM
Mmg la ang tak undang aura negatif.. Sebab ang tu sendiri AURA NEGATIF
Quote TerataiMelur02 24-10-2019 05:01 PM
mieymiey replied at 24-10-2019 04:31 PM
Gitchuuuuuuuuuuuuwwwwwwwww

Sorry OT
I masih x dapat la nak buat uols komen ni.. Ke kene pakai komputer je?
Quote kaseh80 24-10-2019 05:03 PM
So yesterrrday DAH SENDU PUNG
Quote ilya 24-10-2019 05:04 PM
berkuburlah kerjayamu nak,
jagalah anakmu itu menjadi seelok akhlak,
jangan akhlaknya sepertimu, kerja nak menaaaaanngg jer.

dah salah berlagaaaaaakkk jer,
asal bukak mulut mencover diriiiiii jer.

hmphhh, Intan jugak mendoniaa Go Intan Go!!

Quote umbut 24-10-2019 05:04 PM
Cemuhan yg kau sendiri mintak... hadaplahh muka kuda hari2..
Quote Kurex 24-10-2019 05:06 PM
Alang2 tu tutup terus.. Tengok angelina jolie, takde ig pun masih kekal relevan
Quote buapakperut 24-10-2019 05:07 PM
gambar atas tu gelinya taik lalat kude, sekali scroll bawah halamak gambar besaq
Quote fushimi 24-10-2019 05:08 PM
duduk je diam diam kat umah sambil gentel tahi lalat laki ko

ko tu sendu sejuk beku

tak diperlukan pun dalam industri
Quote meteorspeed 24-10-2019 05:09 PM
Ehh nyah la ko dr industry.. Tak dak peedah pun. Ulik jer kuda tue sampai abang jamil mampuih.
Quote tokenn 24-10-2019 05:20 PM
tutup trus ig pon ok je
Quote mixed 24-10-2019 05:25 PM
RatuDunia94 replied at 24-10-2019 04:41 PM
Skrg ni tutup ruangan komen kat ig pon bol3h jd bahan berita..

kalu heranmetro yg tulis tu kan bff jering
si suditahik  opcos la

btw baby tu muka anak intan dik mok

Lihat semua komen(184)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.137402s Gzip On
To Top