Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Berhenti Salahkan Aliff, Saya Pun Tak Sempurna," - Bella Astillah

24-10-2019 12:40 PM|Oleh: Saiful| Komen: 51

Dulu, sibuk menguruskan rumah tangga dan kerjaya seni bekas suami, sekarang rutin harian Bella Astillah dah berubah.

Sejak bergelar ibu tunggal, Bella Astillah terpaksa bekerja keras mencari rezeki membesarkan anaknya, Ayden Adrean.




Tak sangka hikmah dari perpisahan, Bella kini aktif dalam bidang seni dan menerima pelbagai tawaran berlakon.

Bagaimanapun, dalam masa sama Bella meminta agar orang ramai tidak terus menyalahkan Aliff Aziz.



"Saya anggap peluang yang datang ini sebagai rezeki dan tuah anak. Tidak adil untuk salahkan Aliff kerana hidup ini ibarat putaran roda. Mungkin hari ini saya di atas, tetapi esok lusa, saya tidak tahu apa nasib diri.

"Saya juga tidak sempurna. Apabila saya terus memberikan kata semangat dan dorongan kepada Aliff, ia bukan bererti saya kuat. Saya cuba berusaha membantunya apa yang termampu.

"Saya percaya, jika kita berbuat baik kepada orang lain, insya-Allah, kebaikan akan kembali datang kepada kita," katanya kepada Berita Harian.


Foto: IG

Tentang jodoh, Bella kata dia susah nak mulakan hubungan baharu. 

"Saya bukan jenis yang mudah menerima kehadiran orang baharu, apatah lagi saya semakin selesa dengan kehidupan sebagai ibu tunggal.

"Biarpun tanpa suami di sisi, hidup saya tidak kosong kerana keluarga sentiasa ada bersama," tambahnya.

Semoga Bella sentiasa tabah ya. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 51
Komen

Previous : Seringkali Bawa Watak Datuk Dan Orang Kaya Sehingga Tercetusnya #Mustaphakamalquotes

Next       : "2 Tahun Saya Sabar Dengan Cemuhan" - Izreen Azminda Kekal Tutup Komen Di Instagram

Komen Terbaru

Quote LadyCarefree 5-11-2019 05:55 AM
vee_zara replied at 5-11-2019 03:25 AM
Comel penye . Kalau tak mekap sebiji muka mcm ahso jual sayur kat pasar

Make up plak serupa ahso jual sayur muka pinggan bulat leper ditepek mekap namun aura masih desa yakmat

Lain-lain Komen

Quote thetimes 24-10-2019 01:01 PM
Wow...dah 1.8 juta followers
Quote Lavender_Violet 24-10-2019 01:23 PM
Damage control ke Bella? Nak rujuk balik eh?
BTW, comel sheols pakai baju biru tu, macam budak sekolah sangat nampak
Quote msdummy.2018 24-10-2019 01:33 PM
dia nie memang comel....dr sblum kawin - preganant - dh bercerai.....why lah alipppp
Quote shernazz 24-10-2019 01:40 PM
Mcm adek n kakak je
Jeles iols.tgk kekurusan sheols
Quote legal_jue11 24-10-2019 01:47 PM
Awak juga yg ceritakan buruk2nya aliff pada netizen, hal kain dalam simpan sendiri la, ni netizen yg sifatnya memang suka cakap itu ini kutuk ex salahkan netizen pula, celebrities luar negara yg bukan agama islam pun tau fikir untuk  simpan hal peribadi wpun ada acc socmed masing2, ini kita yg agama dan maklumkan jangan dicanang hal "kain dalam" boleh letak post panjang berjela berkenaan life peribadi utk tatapan di socmed..omg sangat.
Quote Tudungpink 24-10-2019 01:54 PM
Xhbs2 kesah ko ngan dude ko..
Quote surih07 24-10-2019 01:56 PM
Dh boleh diam kot bella
Quote Kurex 24-10-2019 02:14 PM
Jangan lepas ni kau kawen, lepas tu alip ajis yg dulunya helok tu main belakang kau, dah la... Lepas tu menagih simpati netizen lagi sekali.. Bosan la bella.. Diam je la, jangan di hebohkan sangat, majukan lagi bakat seni yg kau ada.... Biar kurex je yg tengokkan alip..
Quote LadyCarefree 24-10-2019 03:00 PM
shernazz: Mcm adek n kakak jeJeles iols.tgk kekurusan sheols



Jangan jeles. Tngok dia irl. Body dia xde lelaki terangsang klau bogel.
Quote LadyCarefree 24-10-2019 03:01 PM
legal_jue11: Awak juga yg ceritakan buruk2nya aliff pada netizen, hal kain dalam simpan sendiri la, ni netizen yg sifatnya memang suka cakap itu ini kutuk ex salah ...


Dh tu je kontrolbasi untuk kekal popular orng gosip naik followers
Quote tokenn 24-10-2019 03:09 PM
dia ni mmg xdapat lupakan alip kot..
Quote lalalxlx 24-10-2019 03:29 PM
tak habis lagi ke kisah berdua ni..dah episod berapa ni? pffftttt
Quote shania88 24-10-2019 03:33 PM
'' BERHENTI SALAH KAN ALIF AZIZ ''

SIAPA YG MEROYAN DULUUU?

KAU MEROYAN DUA KALI OKEY..DUA KALI

DASAR PEREMPUAN BODOH
Quote RatuDunia94 24-10-2019 03:40 PM
Iols mmg x salahkan Alip. Tp iols salahkan cuols sbb BODOH!
Quote keknaih 24-10-2019 03:51 PM
ehhhh dia niiii laaaa
Quote bungarose 24-10-2019 04:24 PM
Bellaa pun kena stop merempan di medsoc. Ko gak yang upload hal rumahtangga pada netizen
Quote grizz 24-10-2019 04:51 PM
die ni elok org xkutuk sesenyap dh la..xyh kejap burukkn laki pstu merempan bile org salahkn tok laki ko..
Quote ehehnurza018 24-10-2019 05:02 PM
Bella ni dah comel. Tapi kadang2 itu macam video tiktok dia cringe sangat haha. Dengan acah acah buat comel and suka benor pakai baju tuck in. LOL.
Quote ehehnurza018 24-10-2019 05:03 PM
LadyCarefree replied at 24-10-2019 03:00 PM
Jangan jeles. Tngok dia irl. Body dia xde lelaki terangsang klau bogel.

Huh why?

Lihat semua komen(51)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.169841s Gzip On
To Top