Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Tak Bertunang Tiba-Tiba Umum Nak Nikah 20 Disember, Farah Nabilah Dedah Bakal Suami

23-10-2019 02:27 PM|Shimmer Shine| Komen: 196




"Saya tak pernah bertunang, tapi betul ada rombongan merisik awal tahun. Alhamdulillah, kami akan bernikah 20 Disember ini."

Itu pengumuman pelakon drama, Farah Nabilah di sidang media hari ini bagi menjelaskan desas-desus akan menamatkan zaman bujangnya.

Biarpun sebelum ini ramai yang masih tertanya-tanya kesahihan gosip ini, akhirnya Farah memaparkan wajah bakal suaminya yang juga juruterbang, Mohamed Amirul Yunus, 28.

IG

Walaupun pada awalnya Farah asyik menafikan khabar angin tersebut, namun dia punya alasan sendiri.

"Saya nak peminat fokus pada kerjaya bukannya kisah cinta. Lagipun di Instagram pun saya tak pernah bercerita."

IG

Seperti dipetik portal Mstar, perkara ini harus diberitahu supaya tidaklah orang kata sebelum ini tiada kekasih, tetapi tiba-tiba nak kahwin.

Lebih menarik, rupa-rupanya Farah diperkenalkan dengan bakal suami oleh pelakon, Izara Aisyah tujuh tahun yang lalu.

IG

"Izara yang kenalkan kami masa saya tengah putus cinta. Memang mula-mula jual mahal, tetapi kemudiannya dia tak putus asa sehingga saya terpikat dengan kesabarannya serta pandai mengambil hati orang tua."

Wah! Pandai ya Farah sorokkan kisah cinta mereka, tahu-tahu nak kahwin dah. Baguslah begitu, kurang kontroversi tak seperti sesetengah artis lain. Moga majlis berlangsung lancar ya hendaknya.- CARI 



Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 196
Komen

Previous : Seringkali Bawa Watak Datuk Dan Orang Kaya Sehingga Tercetusnya #Mustaphakamalquotes

Next       : Tak Buru Gelaran, Dapat Pangkat Datuk Pun Mungkin Neelofa Tak Akan Terima

Komen Terbaru

Quote catwalkspecial 29-10-2019 04:28 PM
tahniah Fawa....naseb laa bukan ngan abam zul... Fawa nie family dia mmg bebetul orka, bukan acah2 orka...tgok adik dia pon slalu gi oversea ngan family

Lain-lain Komen

Quote rosasen 23-10-2019 02:36 PM
tahniah semoga berkekalan
Quote Sazida 23-10-2019 02:41 PM
Mna kurex?
Quote anony-mous 23-10-2019 02:43 PM
Sazida replied at 23-10-2019 02:41 PM
Mna kurex?

Laki cmtu bkn taste @Kurex kot
Quote VitchyPinkVitch 23-10-2019 02:43 PM
Ok la tu dr si ruhainies yg x habis2 jaja cerita bf tp x xde pape
Quote anony-mous 23-10-2019 02:44 PM
Laki tu x mcm 28thn pon. Klau 35 i purcaya. So kiranya dah bercinta 7y? Ruhainis xsentap ke baca ayat sheol?
Quote thetimes 23-10-2019 02:45 PM
Tahniah Farah Nabila
Quote Tudungpink 23-10-2019 02:45 PM
Mcm ni diam2 jer dag nak kawin, si ruhanies tu x habs2 crite pasal boifren tak kemana pun..koserrr
Quote misuke 23-10-2019 02:46 PM
posing pn sopan je. xde sentuh2 bagai... elokle.. xle macam yg dh bertunang tu tp bangga kena peluk bagai dgn jejantz lain
Quote Nt-ViruS 23-10-2019 02:46 PM
macam isu pula tak bertunang sampai perlu dihighlightkan dalam title.
Quote bondeh 23-10-2019 02:47 PM
si bibir kemut jugak yg hidup dalam angan2 dgn bf yg muka emoji kuikuikui
Quote shark_eow7 23-10-2019 02:48 PM
tahniah. semoga urusan dipermudahkan
Quote girlfridayz 23-10-2019 02:48 PM
Tudungpink replied at 23-10-2019 02:45 PM
Mcm ni diam2 jer dag nak kawin, si ruhanies tu x habs2 crite pasal boifren tak kemana pun..koserrr : ...

ruhainies kan konon-konon lom ready nak kawen..
ekekeke sedapnye haku tumpang kutuk beliau..

Quote miss_strangers 23-10-2019 02:48 PM
Okla dpt tangkap jejans Kaya..dia Kan bff izara..harusla Cari teman hidup org have2..baru berbaloi tinggalkan dunia kerjaya
Quote chicozinn 23-10-2019 02:51 PM
tung ahhh dpat jejan kaya..hmmmm..tiberrrr
Quote Sazida 23-10-2019 02:54 PM
anony-mous replied at 23-10-2019 02:43 PM
Laki cmtu bkn taste @Kurex kot

Dada bidang mcm tilam. Mesti rex boleh berbaring2
Quote Dadadi 23-10-2019 02:55 PM
Tahniah Farah
Quote jajamis 23-10-2019 02:56 PM
Dulu tak mengaku ada bf suka hati kolah nak kawin ke apa
Quote umbut 23-10-2019 02:57 PM
Eeewwww... ber pc bagai.. kahwin je lah
Quote msdummy.2018 23-10-2019 02:58 PM
VitchyPinkVitch replied at 23-10-2019 02:43 PM
Ok la tu dr si ruhainies yg x habis2 jaja cerita bf tp x xde pape

eh bukan dia dh bertunang ker?yg kat paris tuh mender?

Lihat semua komen(196)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.142143s Gzip On
To Top