Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Dilempar Kata Kesat, Sufi Rashid Buat Laporan Polis

22-10-2019 11:17 AM|Oleh: top5complete| Komen: 22

Sejak dulu lagi perbuatan hina menghina di laman media tidak dapat dibendung. Sufi Rashid dan Isteri telah menjadi mangsa penghinaan netizen sehingga dia terpaksa membuat laporan polis, semalam.


Foto IG

Keluarga Sufi menjadi sasaran netizen apabila sebuah video tular yang memperlihatkan isterinya Nurulain meninggalkan pelamin sewaktu ibu Sufi datang untuk bersalaman.

Kecaman netizen terhadap keluarga Sufi semakin kritikal sehingga mereka terpaksa mengambil tindakan undang-undang. Apabila amaran itu dimuat naik isterinya, ramai netizen memohon maaf menerusi mesej peribadi.

"Alhamdulillah, selepas post pasal laporan polis, ramai yang tampil meminta maaf. Bukannya mengharapkan permohonan maaf atau apa-apa, cuma saya sekeluarga hanyalah manusia yang tidak lari dari membuat kesilapan," katanya kepada mStar.

"Laporan polis itu telah dibuat, cuma saya memilih untuk merahsiakan identiti individu terbabit," katanya lagi.


Foto IG

Sufi dan isteri kini bahagia sebagai pasangan suami isteri dan segala urusan mereka lebih tersusun dan banyak masalah yang mereka selesaikan dengan lebih tenang setelah isteri berada di sampingnya.

Pasangan berkenaan dinikahkan sendiri oleh bapa pengantin perempuan di hadapan Pendaftar Nikah Putrajaya, Hasli Othman pada 21 september lalu.





Ramai dah artis ambil tindakan undang-undang terhadap netizen sekarang. Jadi, berhati-hatilah kepada haters yang suka meninggalkan komen mengundang tu. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 22
Komen

Previous : Kak Lina Pom Pom Selamat Dirisik, Cantik Berseri Bakal Pengantin

Next       : "Awak Tolak Saya Sana Sini Macam Bola" - Alyah Kecil Hati Dengan Siapa?

Komen Terbaru

Quote Lavender_Violet 24-10-2019 12:59 PM
doubleA replied at 22-10-2019 08:36 PM
Iols cuba bayangkan kalau iols la kt tempat aen tu, dari awal iols angkat kaki anggap takde jodoh. D ...

Apa sebenarnya mak si Sufi tu dah buat pada bininya?
Iols tak mengikuti sangat kisah theyols ni sbb x minat Sufi
Disastrous sangat kah?

Lain-lain Komen

Quote Kurex 22-10-2019 12:10 PM
Dah macam takde kerja polis ni.. Tape sufi, kurex ada utk sufi luahkan perasaan
Quote fushimi 22-10-2019 12:21 PM
Padam muka netizen

good good cupi



Quote doubleA 22-10-2019 12:43 PM
Kesiannya, iols doakan yg baik2 utk both families and sufi ain
Quote MatDeghem 22-10-2019 12:56 PM
Netizen kalau nak lepaskan benak dihati pada retis yg dorang benci...  mai  sini porem cari. Boleh kecam, kutuk, maki hamun, marah letop letop sampai guling2...kita Kita je yg baca. Tak ganggu 'rumah' retis...
Ini merempit Kat IG retis. Harus di report. Padan muka ko.... Gituuu
Quote misuke 22-10-2019 01:37 PM
xleh hadam baju kawen kotak2 gitu
Quote chicozinn 22-10-2019 02:24 PM
misuke replied at 22-10-2019 01:37 PM
xleh hadam baju kawen kotak2 gitu

boyanese beb, what do you expect?even si arsalan asad si pakistan tu pkai baju melayu menikah untuk scene drama sara sajeeda malam tadi jauh bertiang2 lagi segak dari cupi tu..huhuhuhu

Quote lalalxlx 22-10-2019 02:27 PM
apa boleh buat dah teruk dihina dan dikecam report je la polis..
Quote boojaat 22-10-2019 04:21 PM
Baju kawen mereka warna kuning tu jer yg cantik di mata i... Baru la nampak mcm pengantin.. berbanding baju2 dia yg lain
Quote LadyCarefree 22-10-2019 04:26 PM
Polis dh jd tempat mengadu para retis dn pubic figure. Sikit2 buat laporan. Apa korang ingat senang ke nak lekat kes defamation? Nak buktikan?
Quote Pamelaloba 22-10-2019 04:36 PM
Makin ramai la geng2 retis buat report polis lepas ni
Quote damian_lee 22-10-2019 04:44 PM
tapi yang merempan sapa? ... yang sebar sapa? ....

Quote blekkep 22-10-2019 04:54 PM
kesian heols dpt mak toksik!
Quote mata.kail 22-10-2019 05:03 PM
okay la tu report..maka netizen pun kurang la nak menghakimi bagai
Quote Atata 22-10-2019 05:23 PM
Aku tak paham mcamana sufi ni boleh sesopan dan sebaik ni bahasa dan kesabarannya padahal biological mak nye mcm haramjadah perangai. Adakah dia ni anak pungut
Quote virgo19 22-10-2019 06:07 PM
Sejak kes cik epal saman netizen, ramai selebriti yg ikut jejak langkah dia.
Quote biozipstar 22-10-2019 06:11 PM
tak paham dengan netizen yang banyak masa sangat nak komen semua retis kt iglive, gambar ig etc....
Quote beta_carotene 22-10-2019 06:22 PM
Meols nk mintak maaf kat sufi sbb panggil heols boyan tempoh hari.. Ku mohon
Quote Xim 22-10-2019 08:24 PM
Atata replied at 22-10-2019 05:23 PM
Aku tak paham mcamana sufi ni boleh sesopan dan sebaik ni bahasa dan kesabarannya padahal biological ...

Hahaha kijamnye
Quote doubleA 22-10-2019 08:36 PM
Iols cuba bayangkan kalau iols la kt tempat aen tu, dari awal iols angkat kaki anggap takde jodoh. Dah kena maki hamun, sampai ke hari perkahwinan memendam rasa, lepas kahwin kena bash lagi, kena sindir merata2. Banyak orang wei cakap aen tu nakkan anak tapi mak taknak, tak ambik hati mak mertua bagai

Lihat semua komen(22)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.148591s Gzip On
To Top