Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Michael Ang Kena Santau, Keluar Bintik Hitam Di Tangan

20-10-2019 10:40 AM| Komen: 200

Pengarah kontroversi Michael Ang mendedahkan yang dirinya telah disantau bertujuan untuk menghancurkan hidupnya. Kisah ngeri itu berlarutan selama 3 tahun dan dia baru sahaja sembuh setelah mendapatkan bantuan dengan rawatan Islam.

Foto IG

"Saya pernah kena santau, masa tu tak tahu kita kena... cuma pelik sebab bila malam pukul dua atau tiga pagi keluar bintik-bintik pada tangan dan ia hilang sebelum azan subuh, " katanya kepada mStar. 

"Ada yang mencadangkan saya berubat cara tradisional dengan berjumpa dengan ustaz dan Alhamdulillah penyakit misteri itu sudah hilang. Kejadian ini berlaku kira-kira tiga atau empat tahun lalu," tambahnya.

Foto IG


Michael ang juga semakin percaya dengan dunia mistik setelah apa yang terjadi olehnya. Sebab itu dia suka membuat filem yang berkisarkan cerita santau.

Untuk pengetahuan semua, Michael Ang telah melancarkan sebuah filem bertajuk Penaklukan Syaitan yang bakal bersiaran pada pukul 9 malam di Astro Citra (131) yang menampilkan pelakon terkenal Mawar Rashid, Ben Amir, Nadya Syahera, Sharifah Shahora dan ramai lagi.-CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
2
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
1
Komen: 200
Komen

Previous : Remy Ishak Akui 'Berubat', Bakal Jumpa Psikiatri

Next       : Fizo Mawar Kitchen Tak Jadi Tutup Ke? - Fizo Omar Akui Berbelah Bagi

Komen Terbaru

Quote famri7 30-10-2019 11:29 AM
Sudah sembah berhala harini cyst? #islampadanama

Lain-lain Komen

Quote famri7 20-10-2019 10:41 AM
Santau xwujud. Ummah cawat sumpit babi jah percaya bagai dsr mentaliti hutan
Quote matbad 20-10-2019 10:47 AM
famri7: Santau xwujud. Ummah cawat sumpit babi jah percaya bagai dsr mentaliti hutan

Awat plak dah??tak mau maki2 bro..lex la
Quote stinger79 20-10-2019 10:49 AM
Ini musti angkara jin bintik hitam....

Kah kah kah
Quote Kurex 20-10-2019 11:10 AM
Teringat arwah lecturer kena santau 3 kali.. Kali ke tiga tu arwah terus meninggal. Kali pertama kena sampai tak ingat siapa kurex. Padan kurus gila tapi berat. Muka terbakarz rambut takde, serious macam orang tua. Kali kedua pun sama tapi tak teruk.. Kali ketiga sampai meninggal. Sebelum meninggal, arwah ada bagitau "kurex kalau aku kena kali ketiga, memang aku mati"..

Selalunya orang urban ni kearah muka jawa kedesaan. Tapi bila terkena depan mata, terpacul nama Tuhan sambil meratu mintak pertolongan
Quote merrissa 20-10-2019 11:21 AM
Kurex replied at 20-10-2019 11:10 AM
Teringat arwah lecturer kena santau 3 kali.. Kali ke tiga tu arwah terus meninggal. Kali pertama ken ...

jahatnya...sapa yg duk santau lecturer?

Quote Pamelaloba 20-10-2019 11:50 AM
Masih ada orang yang guna ilmu hitam ni kan. Tak takut tuhan ke
Quote Ejna 20-10-2019 11:55 AM
famri7: Santau xwujud. Ummah cawat sumpit babi jah percaya bagai dsr mentaliti hutan


Kalau dah terkena batang idong sediri baru nak percaya kot.  Takyah nk mentaliti hutan sgt lahhhh!!
Quote adelea 20-10-2019 12:01 PM
penaklukan syaitan tu filem or telefilem ?
conuse sat aku
Quote adelea 20-10-2019 12:02 PM
famri7 replied at 20-10-2019 10:41 AM
Santau xwujud. Ummah cawat sumpit babi jah percaya bagai dsr mentaliti hutan

tak pernah kena boleh la citer macam2
sembang je kuat
Quote adelea 20-10-2019 12:04 PM
Edited by adelea at 20-10-2019 12:06 PM
Kurex replied at 20-10-2019 11:10 AM
Teringat arwah lecturer kena santau 3 kali.. Kali ke tiga tu arwah terus meninggal. Kali pertama ken ...


betul tu kurexx
santau niat asal mmg nak nyahkan org tu dlm senyap

klu org di santau x sedar
mmg mati dlm senyap gitu la
yg jenis macam ni makan dlm
3-4 tahun nanti yg disantau mati gitu je

teringat arwah nizel ayub yg meninggal muda sebab di santau
Quote chinta89 20-10-2019 12:07 PM
famri7 replied at 20-10-2019 10:41 AM
Santau xwujud. Ummah cawat sumpit babi jah percaya bagai dsr mentaliti hutan

dh kenapa nk hina org yg sumpit babi kalau itu dh kehidupan diorg? boleh tak beradab sikit ngn msg2 punya kehidupan?
Quote mata.kail 20-10-2019 12:09 PM
walaupun  skg  ni da abad ke-21..perkara2 mistik ni takkan hilang..
Quote famri7 20-10-2019 12:11 PM
Kesian kan cyst? .katanya elohim terang2 sruh sembah dia , tp umnah cawat sumpit seladang masih percaya kuasa selain heshe...
Quote 29zero6 20-10-2019 12:12 PM
famri7 replied at 20-10-2019 10:41 AM
Santau xwujud. Ummah cawat sumpit babi jah percaya bagai dsr mentaliti hutan

Ko tak caya it's up to u la hanattt tapi jangan sampai hina orang.. pfft...
Quote famri7 20-10-2019 12:14 PM
29zero6 replied at 20-10-2019 04:12 AM
Ko tak caya it's up to u la hanattt tapi jangan sampai hina orang.. pfft...

Samiri-Pencipta-Patung-Sapi-di-Zaman-nabi-Musa-yang-Kisahnya-Abadi-di-Dalam-Al-Quran.jpg
Quote famri7 20-10-2019 12:16 PM
Ejna replied at 20-10-2019 03:55 AM
Kalau dah terkena batang idong sediri baru nak percaya kot.  Takyah nk mentaliti hutan sgt lahhh ...

images.jpg
Quote 29zero6 20-10-2019 12:17 PM
famri7 replied at 20-10-2019 12:14 PM

Apa ni upacara memuja kambing golek? Memang aku suka makan kambing golek pun.. sedap
Quote Lavender85 20-10-2019 12:18 PM
famri7 replied at 20-10-2019 10:41 AM
Santau xwujud. Ummah cawat sumpit babi jah percaya bagai dsr mentaliti hutan

Jgn kerana jari kita diazab satu hari nanti ye. Berhati2 menaip . Jaga adab.
Quote Bumbu 20-10-2019 12:18 PM
famri7 replied at 20-10-2019 10:41 AM
Santau xwujud. Ummah cawat sumpit babi jah percaya bagai dsr mentaliti hutan

Kena batang hidung bru ada akal...

Kwn iols kena santau sekarng dah gila

Lihat semua komen(200)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.137073s Gzip On
To Top