Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Remy Ishak Bagi Amaran, Ada Yang Hantar Sihir Kepada Keluarganya

18-10-2019 04:26 PM|Oleh: Saiful| Komen: 168

Zaman moden tapi sihir masih berleluasa lagi. Bukan sahaja orang biasa, golongan artis pun banyak yang terkena.

Biasanya motif utama disebabkan perasaan hasad dengki atau pun iri hati.


Foto: IG

Terkejut tengok Insta Story Remy Ishak bila dia sebut tentang sihir.

Menurut apa yang ditulis, Remy nampaknya memberi amaran kepada individu yang menghantar sihir kepada keluarganya.


Foto: IG

"Aku dah tahu semua benda yang kau dah buat. Kalau ada benda buruk berlaku kepada keluarga aku melibat sihir, aku tahu apa nak buat," tulisnya.

Remi juga memuat naik gambar ayat Al-Quran.


Foto: IG

Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan apa sebenarnya terjadi kerana Remy tidak menerangkannya dengan lebih lanjut.

Diharap semuanya baik-baik sahaja.



Harap nanti Remy bolehlah beritahu situasi yang dihadapinya.

Jangan biarkan peminat risau dan tertanya-tanya. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
5
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 168
Komen

Previous : "Meet My Legacy, Aslan" - Comel Anak Pertama Kaka Azraff

Next       : "Kami Okey Je" - Status Kecewa Tunang Bukan Untuk Intan Najuwa

Komen Terbaru

Quote Beautifulliar. 21-10-2019 10:39 PM
Edited by Beautifulliar. at 21-10-2019 10:42 PM
hasniey replied at 19-10-2019 11:28 PM
Cari kt utube.ada eng sub.siccin 1 smpai siccin 3

Tengkius chuols. Tp yg tu meols dh tgok dlu. Skrg kn ade yg latest smpai siccin 6 yg ni meols blom tgok

Lain-lain Komen

Quote September14 17-10-2019 09:23 PM
Org2 biasa pun kna sihir apatah lg retis
Quote unguaurora 17-10-2019 09:29 PM
Gigih mengupload gmbo quran dan penerangan utk membalas blk sihir dgn hrpn penyihir itu takut.. ntah baca ntah tidakkkk
Quote Madel 17-10-2019 09:56 PM
Dah kena sihir baru nak buka quran ke mcm mana.

#donekecam
Quote CiliPadiSedap 17-10-2019 10:04 PM
tukang sihir nanti masuk kubur kena guling2 macam pizza hut dan pizza domino
Quote cutepiekiss 17-10-2019 10:06 PM
Semoga elok2 saja utk remy & keluarga. Org yg dengki dgn kita kalau bawak mulut tak jadi, dia bagi sihir.
Quote Asdan 17-10-2019 10:06 PM

sihir ertinya muslihat, bukan black magic cuma fantasi,

jika mendakwa kena buatan orang sekian sekian, itu cuma temberang, tapi temberang itu boleh menyebabkan permusuhan
Quote Aunty_Acid 17-10-2019 10:12 PM
Madel replied at 17-10-2019 01:56 PM
Dah kena sihir baru nak buka quran ke mcm mana.

#donekecam


Dia bc tafsir quran tu, xde wuduk pun bole pegang tafsir quran tu.
Citer psl sihir ni, pakcik aku citer zmn dulu ada kwn dia bdn sado tp suka
main2 pompuan. Tiba2 di santau, badan sado terus tggl tulang.
Quote doubleA 17-10-2019 10:14 PM
Iols pernah gak terpikir retis tersohor macam ibu piyah contohnya tak kena ke dek dengki ke apa, lagi2 dulu rebutan. Nauzubillah, minta dijauhkan kita semua dari hasad dengki manusia dan sihir
Quote Pamelaloba 17-10-2019 10:25 PM
Sihir is real guys. Aku sendiri pernah mengalami. Hope bang remy okay2 je
Quote tunangku 17-10-2019 10:35 PM
Bincangkan? Ni soalan spm p.islam.ke.. berapa markah?
Quote Combi_ 17-10-2019 10:42 PM
iols sedang berubat. Moga Allah tunjukkan jalan. Tapi bukan sihir. Jin ni penuh tipu daya. Dikatanya sihir. Padahal mmg ada dgn kita lama dh. Mulalah nk berprasangka. Nauzubillah
Quote misuke 17-10-2019 10:45 PM
unguaurora replied at 17-10-2019 09:29 PM
Gigih mengupload gmbo quran dan penerangan utk membalas blk sihir dgn hrpn penyihir itu takut.. ntah ...

padu ko bagi dikkkk
Quote salmon-suki 17-10-2019 10:45 PM
Xleh ke berubat senyap2?ni dah mcm attention seeker plak...jgn pasni retis2 sendu lain tibe2 acah2 kena sihir sudehhhh~
Quote dua_chzy 17-10-2019 10:47 PM
Akak cuma nak kata,

Sihir is real.

Black magic is real.

Syaitan is real.
Quote Kakalongmu 17-10-2019 11:13 PM
Kaka dah terbayang Sami Siam pakai Kain lilit Oren mulut kumat-kamit baca mentera. Harap2 Remy sekorga baik2 sajo.
Tapi Sapa nak sihir heols?? Ker badi ponti ikut heols balik rumah???
Quote Beautifulliar. 17-10-2019 11:18 PM
Sihir mmg btol ada ok. Sblm ni meols ingtkn mgkin dikalangan melayu kt mlysia je rupanye kalangan Muslim smpai North aprika sinung. Sian smpai nk mati org tu kne sihir.
Quote DARSITA 17-10-2019 11:26 PM
Suruh lah ahli keluarga sebelum tidor baca 3 Qul. Sembahyang Tahajud tiap malam juga bersedekah ... sihir payah nak datang kalau rajin sedekah, tahajud dan baca 3 Qul ( 9 kali setiap satu ayat).

Mencegah lebih baik dari mengubati.

Quote DARSITA 17-10-2019 11:27 PM

Eh silap 3 kali setiap ayat total 3 ayat 9 kali.
Quote Nsz1314 17-10-2019 11:31 PM
Laa. Walaupun i x brape sngt suka ngan bamremy nie. Tp masuk bab ni i simpati. No wonder nmpk igs shipper semua mendoakan bamremy dr dia g bali ritu n smoai skrg.. Smge baik2 shje bamremy. Spe laa dengki sangat ke bamremy nieeeeeee oii

Lihat semua komen(168)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.704564s Gzip On
To Top