Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Padah Bunuh Kucing Teman Serumah, Lelaki Dibunuh, Dikerat Dan Dibakar

18-10-2019 12:47 PM Komen: 43
Berang kucing peliharaannya dibunuh, wanita berusia 41 tahun nekad membalas dendam dengan memukul teman serumahnya menggunakan tukul hingga maut.

Tidak cukup hanya membunuh, mayat lelaki berusia 39 tahun itu dikerat-kerat dengan gergaji rantai sebelum disumbat di dalam lima beg plastik hitam.



Daily Mail melaporkan, suspek kini direman bagi membantu siasatan.

Menurut laporan, Anastasia Kh didakwa membuang dan membakar bahagian tubuh mangsa di dalam pasir di Kirov, St Petersburg, Rusia iaitu hampir lima kilometer dari rumah mereka.

Mayat mangsa kemudian ditemui seorang lelaki yang sedang berjalan bersama anjingnya sebelum memaklumkan kejadian kepada polis.


Beg hitam yang dibakar dalam pasir

Polis turut menemui tulang kaki, rusuk, bahu, bahagian pelvis dan kulit mangsa, lapor akhbar tempatan Komsomolskaya Pravda.

Dalam satu kenyataan polis, selain memukul kepala mangsa dengan tukul, suspek juda didakwa menyepak lelaki itu beberapa kali sebelum mengerat tubuhnya.

Polis berkata, mereka sudah lama bersengketa gara-gara kucing wanita terbabit dan kemuncaknya, suspek naik hantu apabila mangsa membunuh haiwan peliharaannya hingga dia nekad membalas dendam.


Foto: Daily Mail

Hasil pemeriksaan juga menemui kesan darah di atas lantai di kediaman dikongsi mangsa dan suspek.

Sementara itu, pakar forensik berkata, mayat mangsa dikerat dengan cara yang sangat 'profesional'. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
2
Terkejut
2
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 43
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote hasniey 22-10-2019 10:14 PM
Kucing ni dh mcm family.ko g bunuh family dia,ko pulak kene bunuh
Makcik mmg pmbunuh ke?polis kata mcm pro

Lain-lain Komen

Quote jahcomel 18-10-2019 01:27 PM
Org2 rusia nih suka kerat potong n mkn manusia la...leh geng ngn y kerat bini aritu...
Quote sehirkedi 18-10-2019 01:33 PM
Kesian kucing tu.. Sedih. Yang lelaki tu pun awat gatal kejam sangat pi bunuh kucing kesayangan wanita tu. Kan dan kena bunuh & bakar.

Quote mesmerize 18-10-2019 01:35 PM
dont play2 with catlover yah
Quote pinklepie 18-10-2019 01:50 PM
Tak tau nak kesian ke nak padan muka kat lelaki yg dikerat tu Siapa suruh dia p bunuh kucing kesayangan orang, memang cari penyakit la

Quote Rainrein 18-10-2019 01:52 PM
Russian ni kalu bunuh orang memang xde hati perut eh, kejam betul.
Quote Boomibulat 18-10-2019 01:54 PM

Org rusia mmg ganas ye..td nmpk taju berita mcm bwh ni..x sampai hati nk tempek sini...
'Ibu muda mati dalam derita apabila rahim direntap doktor selepas bersalin'
Quote putericahaya999 18-10-2019 01:59 PM
Saikonya manusia ni
Quote merrissa 18-10-2019 01:59 PM
mesti puas hati giler ...potong dan bakar...
Quote hiswife 18-10-2019 02:04 PM
The female John Wick
Quote mistified 18-10-2019 02:08 PM
Ganasnya pompuan ni.Lelaki tu pun satu, sapa suh bunuh kucing pompuan tu.
Quote Atata 18-10-2019 02:19 PM
mesmerize replied at 18-10-2019 01:35 PM
dont play2 with catlover yah

Hahahaha betoi betoi betoi
Quote dua_chzy 18-10-2019 02:21 PM
mesmerize replied at 18-10-2019 01:35 PM
dont play2 with catlover yah

Most catlovers ai kenal, annoying dan pengotor.
Quote sarah82 18-10-2019 02:22 PM
Don't mess with cat lady.. A
Quote jazaa100 18-10-2019 02:34 PM
dua_chzy replied at 18-10-2019 02:21 PM
Most catlovers ai kenal, annoying dan pengotor.

Betul....

Wlupun dorang claim kucing berak kat toilet....tapi kucing tu jugak kencing kat perabut perabut dlm rumah....busuknya...
Quote Pink_Purple 18-10-2019 03:04 PM
nasib baek abegong dah lari daripada mekwok,klu tak kena kerat juga kut..ni ,ekwok  pencinta money money money
Quote Eric.n9 18-10-2019 03:16 PM
Gila ganas... sebab dek kucing je, hilang nyawa
Quote Artemesiaa 18-10-2019 03:20 PM
Dah banyak kes jeneyah kejam melibatkan orang Russia mangsa selalunya diperlakukan dengan kejam.
Quote Mfzg89 18-10-2019 03:48 PM
merrissa replied at 18-10-2019 01:59 PM
mesti puas hati giler ...potong dan bakar...

marah sgt tu.. tapi xtau nak kesian ke x..  
Quote holothurian 18-10-2019 04:10 PM
yang kau gatal pergi bunuh kucing orang tu dh kenapa.. sendiri cari pasal..

Lihat semua komen(43)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
7.329361s Gzip On
To Top