Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Kenapa Edit? Biarlah 1 Malaysia Tahu"- Aliff Syukri Ditempelak Datin Shahida

18-10-2019 10:46 AM|Oleh: Myeonir| Komen: 21

Seperti ramai ketahui, rumah tangga Datuk Seri Aliff Syukri dan Datin Shahida kini semakin goyah. Tak tahu apa silapnya sehingga mereka bermasam muka walaupun merupakan antara pasangan idola suatu ketika dahulu.

Kalau anda perasan, kapsyen mereka di laman Instagram sejak kebelakangan ini menggambarkan kesedihan serta keretakan rumah tangga yang telah dibina sekian lama.

Namun, netizen kembali berteka-teki apabila terbaca pertelingkahan Aliff dan Datin Shahida di salah satu entri gambar di IG usahawan kosmetik itu.


Kredit foto: Instagram
Kredit foto: Blog

Bagi yang terlambat membaca kapsyen asal ditulis Aliff, mereka keliru kenapa Datin Shahida memerlinya sehingga sedemikian rupa.

Menurut seorang netizen lain yang sempat membaca kapsyen asal, lelaki itu menulis "Bersendirian lebih baik daripada dengan seseorang yang tidak melakukan apa-apa."


Kredit foto: Instagram

Rata-rata netizen yang membaca komen pasangan ini memang marah betul dengan ayat tidak sensitif Aliff. Sampai hati dia menuduh isterinya tidak melakukan apa-apa walhal telah banyak yang dikorbankan oleh wanita itu.


Kredit foto: Instagram

Macam-macam betul. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
14
Terkejut
2
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
2
Komen: 21
Komen

Previous : Letih Sampai Tutup Mata Nak Makan, Isteri Puji Aaron Aziz Banyak Berkorban

Next       : "Letak Tajuk Sensasi Tapi Aniaya Orang" - Siti Sarah Naik Angin Dengan Blog Hiburan

Komen Terbaru

Quote Ratutulip 22-10-2019 01:00 PM
tok lip ni kdg serba benda nk show off... mcm smlm mtk maaf dgn bini pun nk upload.. bini dh kt jgn upload dkt ig dia upload jugak...

Lain-lain Komen

Quote msdummy.2018 18-10-2019 10:49 AM
hebat lah CARI . 4-5 benang pasal dia nie..btw...org busy mengumpat kat sini ....forrumer punya kerja lebih hebat...lebih up to date

https://mforum1.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=1174720&extra=page%3D1

Quote haryatie 18-10-2019 11:33 AM
blum tentu dia maksudkan istri dia
netizen pun
Quote nazzse 18-10-2019 11:44 AM
poyo laki bini..bosanlah
Quote Mfzg89 18-10-2019 11:56 AM
pi jela kawin dgn Sajat kau tu..
Quote nafham 18-10-2019 01:14 PM
Another cheap publicity just to keep people talking about ya'. Bosan lah kau. {:smile
Quote kakyungpilah85 18-10-2019 01:14 PM
sajat pon dok mengangkang kat umah ko je tok..baik ko kawen je ngan sajat tu
Quote fliphair8 18-10-2019 03:44 PM
semoga baik2 jek tuk tin shida, hakak kurang berkenaan ke tok laki sebab menampakkan sisi pemondanan melampau....
Quote mohdcrow 19-10-2019 06:14 AM
Terlalu banyak drama sebelum ni buat aku terpikir yang ini pun drama antara dorang
Quote buragazz 19-10-2019 11:02 AM
Tak menahan.. Statement atas " Pasangan Idola "..

Yang aku perhatikan Datin selalu buat muka klu laki dia terover gedik.. paling jelas dalam GV5.. dia terkinja2 datin mesti bagi renungan makripat...
Quote najib888 19-10-2019 11:53 AM
Nak keluar produk baru le tu..
Quote Laceyx 19-10-2019 09:27 PM
Tak tahu nak percaya ke idak. So sekadar baca je la
Quote GreenPeas310 19-10-2019 09:53 PM
marketing je ni...
Quote Psfzi 19-10-2019 11:46 PM
Alip ni mmg terserlah pondan dia... tp anak dh 5
Quote anony-mous 20-10-2019 12:26 AM
La x cerai lg ke? Cpt la sikit. Klau x mmg i anggap propa jah. Pdn muka korang org xpercaya. Masa kecik xbawa cerita “boy who cried wolf” ke?
Quote Ejna 20-10-2019 12:10 PM
Baca boleh percaya jangan.

Try jugak husnuzon dgn mamat lembut ni,  but i is kenot.
Quote delsmomm 20-10-2019 02:22 PM
Tasabar nak tgk tok lip naik pelamin dgn bang jat...

next...!!!
Quote chinta89 20-10-2019 03:54 PM
ntah la lakonan atau btl2..

sb mcm dh byk propa so if btl pun org x tau nk pcya ke tak..
Quote Wankembang 21-10-2019 09:49 AM
Nexttttttttt{:thief
Quote skullcandy 22-10-2019 11:49 AM
excited nak tau ending

Lihat semua komen(21)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.105673s Gzip On
To Top