Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Hampir Setahun Cucu 'Puaskan' Nafsu Datuk

17-10-2019 11:38 AM Komen: 55
Malang nasib kanak-kanak berusia 10 tahun apabila dijadikan pemuas nafsu datuk sendiri sejak Januari lalu.

Harian Metro melaporkan, perbuatan jijik warga emas berusia 71 tahun itu terbongkar selepas kanak-kanak perempuan terbabit mengadu dirogol kepada gurunya.


Gambar Hiasan

Guru terbabit kemudian memaklumkan kejadian kepada ibu mangsa berusia 35 tahun sebelum membuat laporan polis.

Siasatan awal mendapati perbuatan itu dilakukan sejak Januari lalu dan kali terakhir pada September, kata Pemangku Ketua Polis Daerah Lundu, Inspektor Kumbat Tan.

Suspek yang ditahan di rumah mereka pada Isnin lalu direman tujuh hari bagi membantu siasatan.

Kes disiasat mengikut Seksyen 376B Kanun Keseksaan kerana melakukan sumbang mahram. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
16
Terkejut
0
Sedih
2
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 55
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Psfzi 20-10-2019 10:45 PM
Gila cucu sendiri pon boleh

Lain-lain Komen

Quote mawardia 17-10-2019 11:53 AM
Binatang lah!!!
Quote sarah82 17-10-2019 11:54 AM
Babi pun lebih mulia dari hamjad nii
Quote KILL_NANCY 17-10-2019 11:55 AM
bangsat punya pra jenazah.

semoga dilenyek lori tadano 16 tayar.

ni checker bawa masuk dalam pun budak2 dalam putus selera.

terganggu aku cerita2 macam ni.
Quote Artemesiaa 17-10-2019 11:56 AM
Zaman sekarang dengan ahli keluarga sendiri pun belum tentu selamat
Quote BlueRose99 17-10-2019 11:56 AM
Tua kutuk tak sedar diri!
Quote NekNgah 17-10-2019 11:58 AM
Allahu... baru 10 tahun. Atok, kubur dah kata mari...
Quote awanearisu 17-10-2019 11:58 AM
Banyak pula kes sebegini dilaporkan. Itu yang dah masuk rekod. Bagaimana pula dengan yang masih tidak disedari?
Quote KILL_NANCY 17-10-2019 11:59 AM
awanearisu replied at 17-10-2019 11:58 AM
Banyak pula kes sebegini dilaporkan. Itu yang dah masuk rekod. Bagaimana pula dengan yang masih tida ...

ini yang dilaporkan .... yang tak lapor?
Quote KILL_NANCY 17-10-2019 12:00 PM
@prettyuglybabe sepatah dua kata.
Quote seri_mawr 17-10-2019 12:02 PM


rumah kata oegi kubur kata mari pun masih bertuhankan nafsu..

lebih binatang dari babi la....







Quote misuke 17-10-2019 12:08 PM
rajin layan blue ke tok
Quote fliphair8 17-10-2019 12:12 PM
atok tak gi sejid ke tok? pi dengar ceramah agama, pi kelas2 ngaji, apak hakak takde masa terbuang di umur senja ni...sentiasa penuh aktiviti agama waima pergi berziarah saudara mara sekalipun.....
Quote MissLana 17-10-2019 12:15 PM
71 thn pun membara ye ciknek ko
Quote farlis 17-10-2019 12:19 PM
Bangsat sungguh.. Mohon diazab sblm mati
Quote yuki812 17-10-2019 12:20 PM
tak penjara..tak yah sebat..
kasi potong bagi habis..
Quote Mfzg89 17-10-2019 12:24 PM
makin menjadi kes camni.pe nak jadi dgn dunia skrang..
Quote Eric.n9 17-10-2019 12:24 PM
Makin tak selamat sekarang ni utk budak budak...
Pedo menganas di luar sana...
Kat rumah pun sama...
Quote c===8 17-10-2019 12:27 PM
anak2 yg ada bapak dah tua macam tu carikan dia bini cepat2 supaya dpt dia melempiaskan nafsu
anak2 jgn kedekut duit sgt utk kebahagian bapak sendiri
Quote Mierafaziera 17-10-2019 12:27 PM
mati la cepat atuk tu!!

Lihat semua komen(55)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.335343s Gzip On
To Top