Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Suspek Sorok Kepala Isteri, Anak Atas Siling Rumah

14-10-2019 01:15 PM Komen: 149
Berita Harian melaporkan, suspek yang membunuh isteri dan anak sebelum dikerat lapan menyembunyikan kepala mereka di atas siling rumah mangsa.

Menurut sumber, kepala kedua-dua mangsa ditemui polis di Taman Merdeka Jaya, Batu Berendam, Melaka kira-kira jam 8 malam, Jumaat lalu.

Bahagian kedua-dua kepala mangsa ditemukan di atas loteng rumah dua tingkat yang didiami mangsa bersama suaminya.

Keluarga mangsa juga hadir ke Jabatan Forensik Hospital Melaka, malam kelmarin (Sabtu) untuk pengesahan, katanya.


Kredit foto: BH Online

Dalam laporan BH semalam, Ketua Polis Melaka Datuk Mat Kasim Karim berkata, pihaknya enggan mendedahkan penemuan anggota badan terbaharu (kepala mangsa) kerana dikhuatiri mengganggu siasatan atau pertuduhan.

Beliau bagaimanapun memaklumkan pihaknya giat mencari pergelangan tangan mangsa yang dipercayai dibuang ke dalam tong sampah.

Bahagian tangan belum dijumpai dan ia masih dicari dalam melengkapkan bahagian badan yang lain.

Ia difahamkan dibuang ke dalam tong dan kemudiannya diangkut oleh pihak ditugaskan untuk dibuang, selain sudah lama, katanya sebelum ini.

Media pada Khamis lalu melaporkan, mayat dua beranak ditemui dikerat lapan bahagian di Kampung Ladang, Krubong pada jam 4 petang.

Wanita dan kanak-kanak itu dibunuh di rumahnya sebelum dicampakkan di kawasan semak.

Berikutan itu, suspek lelaki warga Singapura yang juga suami mangsa ditahan kerana disyaki terbabit dalam kes. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
2
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 149
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote limans 5-11-2019 12:28 PM
aHoi83 replied at 14-10-2019 01:22 PM
Sila cincang hanat ni dr kaki. Jgn bg dia mati mudah2

sangat setuju sis....slow2 kasi hiris

Lain-lain Komen

Quote me12345 14-10-2019 01:18 PM
Mmg hati dia kejam...bukan tak sedar..dlm keadaan sedar. Sbb dh bunuh..ada masa kerat dan gigih naik atas bumbung. Bukan gila ke dadah..mmg sejenis hati kejam..
Quote SweetShera 14-10-2019 01:20 PM
kejam sungguh
Quote noor2 14-10-2019 01:21 PM
Bila orang bodoh merancang pembunuhan. ....dia ingat buang asing2 jauh2 orang tak boleh detect mangsa yang dibunuh. .....

Dan tiada manusia yang melakukan kejahatan ni bijak pun....semua bodoh2. ..termasuk pembunuh altantuya letup hancur badan sekalipun tetap akhirnya mendapat balasan. ...
Quote aHoi83 14-10-2019 01:22 PM
Sila cincang hanat ni dr kaki. Jgn bg dia mati mudah2
Quote lynakajang 14-10-2019 01:27 PM
Agak2 jantan mental ni makan/hisap dadah apa eh?
Quote thetimes 14-10-2019 01:28 PM
Kejamnya...yang baca ni pun x sampai hati.
Kenapa sanggup buat sampai macam tu.
Quote Kurex 14-10-2019 01:32 PM
Sampainya hati kau... Kenapa kau tak kerat badan kau sendiri je...
Quote matchstick 14-10-2019 01:33 PM
Selain kesian kt mangsa, aku juga kesian kt tuan rumah yg disewa tu...sape lah nk duk situ lps ni
Quote shernazz 14-10-2019 01:34 PM
Tak sedar bunuh anak konon
Konon tetiba budak tu dah mati
Kenapa plak kau tetiba boleh sorok sorok kepala dan buang anggota badan tu ke tempat lain?
Kau memang dh nekad nak bunuh depa kan...
Pastu kerat lagi
Ni mmg panas baran ni....
Quote pinksarah 14-10-2019 01:36 PM
Stress the chinese neighbour next door..

X memasal sebelah jd suwey pd dorang..
Quote rosli_nurizzati 14-10-2019 01:36 PM
dia sorok kepala dengan harapan identiti mangsa tak dikenali.. but atas bumbung? betulla, kalau dok buat dosa tu, pandai tera mana pun kantoi jugak
Quote ulamalu 14-10-2019 01:38 PM
Oh atas siling.  Sebelum ni kata atas bumbung.  Apapun, mmg dia fikir nak lupuskan bukti.  X adanya temporary insanity.
Quote raihaneem 14-10-2019 01:40 PM
Hati kering gila..tkdak perasaan sungguh
Quote shark_eow7 14-10-2019 01:41 PM
ya allah. apa punya manusia la mcm ni. japgi kang kalau ada dignosis dia pesakit mental, mesti terlepas hukuman gantung.
Quote sidewinder 14-10-2019 01:41 PM
confem berhantu rumah ni......bg free pun x der sapa nak duduk.....silap2 jiran sebelah pun pindah....syok2 tgh mandi....tido tetiba terdengar benda kat silling rumah mana x cuak
Quote noor2 14-10-2019 01:41 PM
ulamalu replied at 14-10-2019 01:38 PM
Oh atas siling.  Sebelum ni kata atas bumbung.  Apapun, mmg dia fikir nak lupuskan bukti.  X adanya  ...

Betul.....dia nak  lupuskan bukti.....mungkin dia fikir badan cepat reput. ...orang tak boleh nak kenal siapa yang dibunuh. ....

Kepala yang disimpan dalam siling rumah mungkin tak.kan dijumpai. ...kalau jumpa pun dah hilang wajah tinggal tengkorak orang tak kenal.....

Quote toxicated 14-10-2019 01:50 PM
Cuma kurang bijak pegi buang anggota lain dekat tepi semak je. Gigih panjat siling letak kepala. Cmne la rupa kepala tu dah berapa hari. Dengan mulut anak terbelah lg.
Quote awekjepun 14-10-2019 01:54 PM
raihaneem replied at 14-10-2019 01:40 PM
Hati kering gila..tkdak perasaan sungguh

Betul.. masa potong tu xsedih ke, wanita yg dicintai mati di tgn sndiri. Dh xde belas kasihan
Quote awekjepun 14-10-2019 01:56 PM
shernazz replied at 14-10-2019 01:34 PM
Tak sedar bunuh anak konon
Konon tetiba budak tu dah mati
Kenapa plak kau tetiba boleh sorok sorok ...

Org baran, suka dadih biasanya jiwang.. pndai ambik hati. Nk beli jiwa, lps tu baran lg.

Lihat semua komen(149)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.307542s Gzip On
To Top