Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Pekerja Pasar Raya Onani Di Hadapan Kereta Pengunjung Tanpa Segan Silu. Seramnya!

14-10-2019 09:08 AM Komen: 43
Gangguan seksual boleh terjadi kepada mana-mana jantina, namun kebiasannya terjadi kepada kaum wanita. Meskipun sudah banyak kempen dan iklan yang dijalankan untuk kes ini, namun masih wujud lagi mereka yang tidak bertanggungjawab melakukan gangguan seksual ini.

Terbaru, seorang gadis diganggu oleh pekerja sebuah pasar raya yang membuka seluar dan kemudian menayangkan kemaluannya tanpa segan silu. Mungkin kerana kawasan parkir kereta yang agak sunyi, lelaki tersebut dengan beraninya berdiri di hadapan kereta tersebut meskipun boleh dilihat oleh pengunjung lain.


Kejadian yang berlaku di Ipoh ini dirakamkan sendiri oleh mangsa yang berada di dalam keretanya sepanjang gangguan tersebut berlaku. Menurutnya, dia tidak membunyikan hon kerana khuatir pekerja tersebut akan lari dan tiada bukti yang boleh dirakam untuk dilaporkan kepada pihak polis. Satu tindakan yang bijak!


Kejadian ini sudahpun dilaporkan kepada pihak polis oleh mangsa sendiri. Diharap pihak berwajib menjatuhkan hukuman berat kepada pesalah agar boleh menjadi pengajaran buat lelaki-lelaki miang di luar sana.

Buat korang yang menghadapi kejadian seperti ini atau sebarang bentuk gangguan seksual, jangan takut dan laporkan hal tersebut kepada pihak polis okay! - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
4
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
2
Komen: 43
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote LadyCarefree 20-10-2019 02:42 AM
Intanterpilih09: Adk ni berani kalo akak dah ketaq lutut.


Knape ketaq lutut? Klau iols gelak bahak2 sebab xnmpak konek cenonet

Lain-lain Komen

Quote Kurex 14-10-2019 09:23 AM
Kejinyaaaa...
Oklah, nak jugak la aku cerita..
Masa balik kerja, tetiba sorang bangla datang sebelah aku & kata "awa mao saya punya?"
Terus dia tunjuk hp dia, aku pun tengok la..
Gambar kote dia ye!!! Jijik ye!
Hitam! Lepas tu celah paha tu ada hitam2..
Geli!!!!
Nasib baik ada sorang pakcik ni lalu sebelah tu, aku cakap "pakcik, ni dia tunjuk gambar anu dia dekat saya"..
Rumah aku tu dah tak selamat dah sebab ramai bangla..
Hri tu baru je rumah sewa yg dihuni bangla terbakar..
Quote Megikari 14-10-2019 09:45 AM
Alahai cinonet camtu pun nak tayang kat orang {:shy
Quote Gomea 14-10-2019 10:43 AM
Aku time sekolah rendah dulu ada jantan sabah dok tayang nonek belakang umah time aku nak pegi mengaji. Tapi aku masa tu otak sesuci embun pagi. Aku pikir masa tu dia nak anginkan nonek dia.
Quote anony-mous 14-10-2019 11:27 AM
Kurex replied at 14-10-2019 09:23 AM
Kejinyaaaa...
Oklah, nak jugak la aku cerita..
Masa balik kerja, tetiba sorang bangla datang sebe ...

Ckp je la ko suka kurex oi. Acah2 geli pulak
Quote prettyuglybabe 14-10-2019 11:34 AM
report la kat management tesco sekali..

Quote Kurex 14-10-2019 11:34 AM
anony-mous replied at 14-10-2019 11:27 AM
Ckp je la ko suka kurex oi. Acah2 geli pulak

Tolonglah caya aku memang geli
Quote Intanterpilih09 14-10-2019 11:39 AM
Adk ni berani kalo akak dah ketaq lutut.
Quote cikja 14-10-2019 11:47 AM
Dh mcm hewan ternakan suka2 ati tunjuk k_ t_ ..... dkt orang... gilooo
Quote makton 14-10-2019 11:47 AM
Benda boleh tunjuk, simpan buat apa!
Quote Mleeen82 14-10-2019 11:57 AM
Quote miemiecha 14-10-2019 12:29 PM
anony-mous replied at 14-10-2019 11:27 AM
Ckp je la ko suka kurex oi. Acah2 geli pulak

entohnyer..
mcm pelik je kurex tolak rejeki sedemikian ghuper...
@Kurex pleaseeee k..
jujur
Quote miemiecha 14-10-2019 12:30 PM
Kurex replied at 14-10-2019 09:23 AM
Kejinyaaaa...
Oklah, nak jugak la aku cerita..
Masa balik kerja, tetiba sorang bangla datang sebe ...

jangan menipu boleh x??

































walhal chuols siap sukat pakai centimeterkan
Quote Eric.n9 14-10-2019 12:54 PM
Bila air dah naik kepala.
Pancut ikut suka je
Quote Kurex 14-10-2019 01:08 PM
miemiecha replied at 14-10-2019 12:30 PM
jangan menipu boleh x??



Eeeeeee sumpah geli bila terbayangkan nak sukat kote hitam tu......bhitam dia jenis macam ada tompok2 tak sekata
Quote Kurex 14-10-2019 01:12 PM
miemiecha replied at 14-10-2019 12:29 PM
entohnyer..
mcm pelik je kurex tolak rejeki sedemikian ghuper...
@Kurex pleaseeee k..:curse ...

Kalau bangla, wajib kurex tolak!
Quote Modngengade 14-10-2019 01:31 PM
Kurex replied at 14-10-2019 09:23 AM
Kejinyaaaa...
Oklah, nak jugak la aku cerita..
Masa balik kerja, tetiba sorang bangla datang sebe ...

HB?  2B?  Marker?

Quote Modngengade 14-10-2019 01:31 PM
entah2 cikki itu pun dok gentel mutiara sheoul dan inzal..play victim la sgt kn
Quote thetimes 14-10-2019 01:35 PM

Berani
Quote Kurex 14-10-2019 01:40 PM
Modngengade replied at 14-10-2019 01:31 PM
HB?  2B?  Marker?

Masa dia tunjuk tu, macam jari kelingking tersepit celah paha

Lihat semua komen(43)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.244142s Gzip On
To Top