Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Tak Semestinya Keluar TV Banyak Job" - Ayu Damit 'Lamar' Hael Husaini

11-10-2019 10:52 AM|Oleh: ameenarara| Komen: 69

Lahir dari rancangan realiti One In A Million, Ayu Damit menolak dakwaan suara sumbang yang mengatakan dia artis sendu.

Dia menepis kenyataan tersebut dan menjelaskan mereka yang sentiasa kerap muncul di kaca televisyen tidak semestinya menerima tawaran persembahan yang banyak.



Namanya tidak menjadi perhatian penerbit untuk menjayakan mana-mana program di televisyen, namun hakikatnya dia masih aktif dengan kerja nyanyian tanpa pengetahuan media.


Foto: Sumber Internet

Dia sering menerima undangan dari program korporat dan majlis tertutup. Walaupun jarang muncul di skrin televidyen, namun rezekinya tetap ada untuk menyerikan pelbagai majlis dan karnival terutama pada hujung minggu.



Isteri kepada Syed Fauzi Syed Baharuddin ini telah lama tidak mengeluarkan single terbaru dan kini mahu mngintai kembali peluang mendekati komposer seperti Hael Husaini serta sentuhan penulis lirik Iman Imran dan Slen Fadzil.

Dia ingin mencipta kelainan dan mahu mencuba genre lagu rancak selain balada. Disebabkan keadaan pasaran yang tidak menentu, Ayu memilih untuk tidak mahu mengambil risiko kerana pada masa ini, dia menguruskan kerjayanya sendiri.



Netizen suka melabel artis sendu jika jarang melihat kelibat artis tersebut di kaca TV. Kesian Ayu Damit. Tidak sabar tunggu lagu ciptaan Hael untuk Ayu nanti. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
2
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 69
Komen

Previous : 'Anggap Macam Darah Daging Sendiri' - Coach Yin Geram Netizen Kutuk Anak Sajat

Next       : "Tahulah Kawan Baik, Tapi Takkan Pakai Jeans Kat Pejabat Menteri?" Ikmal Amry Ditegur

Komen Terbaru

Quote fadz84 15-10-2019 07:35 PM
beta_carotene replied at 13-10-2019 11:06 AM
offtopic tapi masih dalam acuan berita yang sama:

Ke Mana Hilangnya Juara Mentor 6 - Caroline Pro ...

Haah mana pegi Puteri Caroline ni ya.. org Gua Musang kn? Sayang sgt dia ni hilang mcm tu je.. last tgk masa majlis nikah Ella..

Lain-lain Komen

Quote Suchi 11-10-2019 11:03 AM
Takpela sendu pun janji rezeki tak putus  ade duit cukup makan minum tempat tinggal bagai
Dah kawen kan memadailaa nyanyi ni sambil2 je keutamaan biarlah pada famili.
Kang yg dikejar tak dapat yg dikendong plak berciciran.
Quote matchstick 11-10-2019 11:51 AM
Ingt kan sheols dh jadi pekebun cili sepenuh masa
Quote violetungu 11-10-2019 12:34 PM
Wau pakai tudung terus lain muka dia ek
Quote simatakucing 11-10-2019 12:38 PM
Suka suara ayu ni...kalau tengok muka dia mesti teringat oprah,kalau tengok oprah plak teringat dia
Quote minguk 11-10-2019 12:43 PM
suara dia sedap kenapa dia sendu eah?
Quote mrsLucky 11-10-2019 12:44 PM
Makin lawa
Quote buapakperut 11-10-2019 12:58 PM
takpela sendu dari merempat minta pprt, atau mendadih.. sheol nampak bahagia je dengan cili cilinya
Quote MFR_IN 11-10-2019 01:11 PM
adoi silap baca ingat ayu dammit.

Quote thetimes 11-10-2019 01:25 PM
Semakin hari semakin cantik
Quote NadineNajmie 11-10-2019 01:35 PM
Dah macam muka jihan.
Quote amyza 11-10-2019 02:15 PM
Nampak cantik dia sekarang
Quote damian_lee 11-10-2019 02:27 PM
minguk replied at 11-10-2019 04:43 AM
suara dia sedap kenapa dia sendu eah?

dia yang menyendukan diri kan?
menang sejuta terus "hilang" padahal suara dia ni sedap ....

anyway alasan template artis .... majlis korporat segala ....
Quote inspiro92 11-10-2019 03:14 PM
takpelah dik sendu seejap asal lasih ade job& x mengemis.Masih berkebun cilikah?
Quote ToungeSoup 11-10-2019 04:01 PM
suara masih sedap mcm dulu
Quote minguk 11-10-2019 04:19 PM
damian_lee replied at 11-10-2019 02:27 PM
dia yang menyendukan diri kan?
menang sejuta terus "hilang" padahal suara dia ni sedap ....


Ooo dia sendiri ke lari dari dunia hiburan? Salah sendiri lA tu
Quote polluxsstar 11-10-2019 04:32 PM
wow makin cantik.
Quote fushimi 11-10-2019 04:38 PM
minguk replied at 11-10-2019 12:43 PM
suara dia sedap kenapa dia sendu eah?

sebab tak cantik
ada package suara je

kat malaysia ko kena ada package cantik no 1 sore no 2

kalau cantik sore cam katak pun orang akan poja poja
Quote Kurex 11-10-2019 04:46 PM
bukan dia yg menyendukan diri dari media ke?
Quote messymimi 11-10-2019 04:55 PM
sheols dah betulkan gigi kot eyh...lain dah muka sheols

Lihat semua komen(69)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.103383s Gzip On
To Top