Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Adira Mengaku Sudah Fail Cerai, Datuk Red Kata Masih Mesra

9-10-2019 02:33 PM|Sang_Pencinta| Komen: 62

Desas desus perceraian antara penyanyi Adira dan suaminya semakin hangat terdengar kebelakangan ini.



Kredit foto: Carian Google


Bagaimanapun, berita itu nampaknya bakal menjadi kenyataan apabila sumber OhMyMedia mengesahkan sudah mendapat maklumat bahawa Adira sudah menfailkan tuntutan perceraian di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Gombah Barat.


Menurut sumber itu lagi, kes mereka akan dibicarakan pada pukul 3 petang ini, walaupun jadual asal perbicaraan ialah pada pukul 9 pagi tadi.


Walau bagaimanapun, gossip itu ditepis hebat oleh suaminya, Datuk Red.


Kredit foto: Mstar


'Berita mengatakan kami bakal bercerai itu palsu, kami masih bersama, malahan saya baru pulang ke rumah Adira semalam dan kami mengadakan hubungan intim' tepis Datuk Red.


Kredit foto: Oh My Media


Perkahwinan mereka pernah mencetuskan kontroversi suatu ketika dahulu memandangkan Adira merupakan isteri kedua dan mereka terpaksa bernihka di selatan Thailand. 

Mereka turut dikurniakan 3 orang cahayamata.

Kita doakan yang terbaik untuk Adira dan keluarganya.- CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
2
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 62
Komen

Previous : Akim Ahmad Sakit Hati Dituduh Kurus Kerana Dadah

Next       : Mama Noor Kartini Dedah Perangai Sebenar Neelofa

Komen Terbaru

Quote nia_salina 11-10-2019 10:13 AM
aku tak tau mcm mana dia hidup dgn mamat cmni.u go adira!
#teamadira

Lain-lain Komen

Quote mrsLY 9-10-2019 02:36 PM
mmm.....kesian
Quote keypochino 9-10-2019 02:38 PM
buat hubungan intim pun nk bgtau.. apooo
Quote Megikari 9-10-2019 02:38 PM
Pffftttf... Perlu ke bagitau satu dunia ko mengeseks semalam??
Quote Sang_Pencinta 9-10-2019 02:39 PM
Gila sangat sampai cerita buat hubungan seks...
Quote abadi84 9-10-2019 02:41 PM
Haiyoo...nak bagi bini mengandung lg lah tu...kot2 lastlah sblm cerai hr ni
Quote johan-adx 9-10-2019 02:43 PM
sempat lg citer hal dlm semlm..lukis kan lg sng
Quote azman888 9-10-2019 02:43 PM
Keje mencreettt je.. nasib ko la dira.. dpt laki kayu
Quote Sang_Pencinta 9-10-2019 02:49 PM
Mungkin juga Adira minta cerai malam tu tapi sempat Datuk Red 'buat sesuatu' kasi mengandung supaya batalkan permohonan cerai
Quote holothurian 9-10-2019 02:50 PM
hahahahahahaha,syial la jantan nie... buat hubungan intin pun nk bgtau!!! haih laaa,dh la muka xboleh blaaaa
Quote cahaya_emily 9-10-2019 02:52 PM
Laki adira ni mmg jenis lelaki hidung belang agaknya. Otak dia asik pikir ngeseks je..selambe badak ngko heboh baru lepas ngeseks dgn bini..although that is normal for a married couple to have sex tp tak manis la heboh2..kepochi la tokred ni
Quote msbegawan 9-10-2019 02:52 PM
the heckkkk
Quote sukacactus 9-10-2019 02:54 PM
Berapa IQ laki dia ni?
Sabar je la adira citer dlm bilik pun nak kasi tau semua ke
Quote kakiporet 9-10-2019 02:55 PM
Edited by kakiporet at 9-10-2019 06:57 AM

gila lh tok red ni...buat hbgn intim pun nk bagitau...jgnlh kau p tggal sesuatu sisa dkt adira tu ..nanti ada dia tu prgnt lagi..xke naya...haiii...mmg xsyg bini btol..nmpk sgt nk ngeseks smata.nsb kaulh adira..
Quote Suchi 9-10-2019 02:55 PM
Adira dah abis pantang ke ye?
Quote tagas 9-10-2019 02:58 PM
bini tu redha ke tak ko romen dia

ke terpaksa

Quote obses_budak 9-10-2019 03:02 PM
Saja jeeee nk bg mengandung lg...buat adira tk jd nk fail cerai
Quote Sang_Pencinta 9-10-2019 03:08 PM
Nak bagi Adira merayu sbb tanggung anak lebih ke?
Quote addved 9-10-2019 03:12 PM
Kena ke bagi tau pasal Hubungan intim tu. HATE s** kot tu.
Quote Jentayupink 9-10-2019 03:17 PM
geli dan memalukan!!..dasar jantan kaki ngeseks!!

Lihat semua komen(62)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.082185s Gzip On
To Top