Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Rihana Oksana Dedah Terpaksa Jual Cincin Kahwin Untuk Bayar Bil Perubatan

Oleh: LilRose|8-10-2019 05:50 PM Komen: 85
Bekas ratu cantik Rusia, Rihana Oksana Gorbatenko yang berkahwin dengan Sultan Kelantan, Sultan Muhammad V tahun lalu mendakwa dipaksa menjual cincin kahwinnya.


Kredit foto: IG

Daily Mail melaporkan, cincin bernilai 203,000 Pound (kira-kira RM1.05 juta) itu terpaksa dijualnya selepas ditinggalkan baginda ketika hamil.

Rihana, 27, turut menuduh Sultan Muhammad mengabaikan tanggungjawabnya sebagai bapa hingga memaksa dia menjual barang kemas berkenaan jauh lebih murah dari nilainya untuk menanggung bil perubatan ketika melahirkan Tengku Ismail Leon Petra.

"Saya tidak mahu menyebut berapa harganya, tapi ia (cincin) dijual tiga kali lebih rendah daripada nilainya," katanya.


Kredit foto: Mail Online

Dakwaannya itu dibuat susulan menerima kecaman dan kritikan yang melabel dirinya sebagai seorang pisau cukur selepas menuntut rumah agam di London bernilai 8 juta Pound (lebih RM41 juta) dan nafkah bulanan berjumlah 24,000 Pound (RM123,225). - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 85
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote NAT_11 11-10-2019 11:00 PM
Sekarang kita tahu, ke mana perginya duit rm263 JUTA yang dibelanjakan semasa beliau menjadi Agong in 2017-8. Masa tu, semua orang marah Tok Kadir Jasin mendedahkan perbelanjaan setahun Agong. Apa yg  SMV hadap sekarang, KARMA  kerana membazirkan titik peloh us, tex payers. Kekhifan dia bernilai rm265 juta tex payers sweat.

Lain-lain Komen

Quote kakasotong2 8-10-2019 06:05 PM
Wahh so drama ya oks

Menyesal xsudahla smv kahwin dgn minah ni.

Habis serata dunia dilondehkan perangai smv yg selama ni tersorok tersimpan rapat je.

Lepas ni apa plak kisahnya.
Quote awaynepian 8-10-2019 06:06 PM
Muka dia mcm anne hathaway ..
Quote CatMiow 8-10-2019 06:07 PM
Udah2 le mokcik oi.....

Mengemis ehsan netizen ke?
Quote cikja 8-10-2019 06:07 PM
Lepas ni nak jual apa lg oks....
Quote monsterwife 8-10-2019 06:15 PM
cikja replied at 8-10-2019 06:07 PM
Lepas ni nak jual apa lg oks....


pukki lah kot
Quote matchstick 8-10-2019 06:22 PM
Mahal nye cincin kawen sultan nan zuhud ni
Quote plasterhati 8-10-2019 06:27 PM
monsterwife replied at 8-10-2019 06:15 PM
pukki lah kot

gelak skjp i baca ni
Quote epuepy 8-10-2019 06:27 PM
Hahahha. Dh agak dh. Bukak Lagy oks. {:good
Quote Justsha 8-10-2019 06:28 PM
engko hanto bersalin mano sampei kena jual cincin? dah mmg diamond kalau jual rendah dari harga sebenar
Quote bulanbulat 8-10-2019 06:31 PM
Apaknya ada medical center ok . Miskin sgt
Quote tuberoses 8-10-2019 06:33 PM
kuss semangat...zuhudnye harge cincin itu
Quote Nurza 8-10-2019 06:35 PM
Kereta Cayanne xnk jual ke oks?
Quote ___ 8-10-2019 06:39 PM
Zuhudnya
Quote tuberoses 8-10-2019 06:44 PM
Justsha replied at 8-10-2019 06:28 PM
engko hanto bersalin mano sampei kena jual cincin? dah mmg diamond kalau jual rendah dari harga sebe ...

dia kan perasan Queen, pilih beranak wad diraja, royal suite agaknye..layanan 1st class
tu yg bergolok bergadai
Quote sarah82 8-10-2019 06:55 PM
Gahaha... Drama queen.. Selayaknya.. Pop corn kosong plsss.. I on diet now..
Quote MisXoXo 8-10-2019 06:55 PM
Dasyatnya harga cincin.. apalah yg merasuk otak sultan ni masa dia nk kawin oks eh..tergoda sbb body dn layanan seks mngkin hingga angau ni.smpai masa tu dia Agong okey..dan boleh sampai xrasional mcm tu sekali.
Quote Lalalili66778 8-10-2019 06:56 PM
Uuuuu... ada lagi citer pasal dia... park  dulu nnti aku baca
Quote Lalalili66778 8-10-2019 06:58 PM
Uuuuu... ada lagi citer pasal dia... park  dulu nnti aku baca
Quote Nham22 8-10-2019 07:11 PM
Miskin nye model3pis ni.... Tp lagi hanat abegong tinggalkan camtu ja... Giler ape

Lihat semua komen(85)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.087993s Gzip On
To Top