Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

'Hadiah Teristimewa', Rogol Anak Sebab Tak Cukup Duit Beli Hadiah Hari Jadi

Oleh: LilRose|8-10-2019 02:43 PM Komen: 23
Seorang bapa memberi alasan tidak masuk akal apabila dia memperkosa anak perempuannya sebagai 'hadiah hari jadi' mangsa yang ke-13.

Menurut The Sun, lelaki berusia 32 tahun itu mendakwa kononnya tidak mampu membelikan hadiah hari jadi buat anaknya.



Difahamkan, suspek kantoi melakukan perbuatan jijik itu oleh isterinya di rumah mereka di Chipaya, Bolivia.

Lelaki itu dikatakan menunggu isterinya keluar dari rumah dan memberi alasan mahu menemani anak mereka untuk menyambut hari ulang tahun kelahirannya sebelum merogol mangsa.

Walaupun diugut suaminya, wanita itu nekad menghubungi polis untuk melaporkan mengenai kejadian sebelum suspek ditahan pada 4 Oktober.


Kredit foto: Central European News

Ketika disoal siasat, lelaki itu selamba menjawab dia melakukannya kerana tidak cukup duit untuk membelikan hadiah hari jadi buat anaknya.

Oleh itu, dia dengan senang hati memutuskan untuk 'melakukan sesuatu yang istimewa' untuk dijadikan sebagai hadiah.

Suspek masih dalam tahanan, manakala mangsa dilaporkan sedang menerima kaunseling dan kes masih dalam siasatan. 


Kredit foto: Central European News

Trauma budak tu dapat 'hadiah dari jadi paling istimewa' daripada bapa. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
13
Terkejut
2
Sedih
4
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 23
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote jeligoreng 11-10-2019 10:20 AM
tak ada duit beli hadiah yang ngko pegi rogol anak ngko dah kenapa. ish marah benar la aku dengan parents/family member gini tak guna betul selera dengan anak sendiri

Lain-lain Komen

Quote damian_lee 8-10-2019 02:52 PM
Kepalaaaa hoooooootakkkk
Ko hadiah hari jadiii

Bday bapa dia ni nanti
Harap2 .. kena gangbang dalam penjara
Quote buapakperut 8-10-2019 03:02 PM
gila punya headline
Quote MsKathryn 8-10-2019 03:05 PM
Hadiah bday apoo... siap sedia la nnt dlm penjara dpt welcome gift
Quote sarah82 8-10-2019 03:07 PM
Istimewa pala hotak ang hamjad
Quote iloveselangor 8-10-2019 03:07 PM
Hadiah untuk bapa dia cucuk bontot dlm penjara.

Harap upah la sape2 utk cucuk montot apak dia.
Quote ShashaVanilla87 8-10-2019 03:21 PM
Banyak betul baca berita bapak2 yang bagi alasan bodo merogol anak... {:dot{:dot{:dot
Quote cikkittydiva 8-10-2019 03:27 PM
babikk punye bapak!
Quote dua_chzy 8-10-2019 03:31 PM
Korang masih percaya pedo boleh berubah walau dah nikoh beranak pinak?
Quote fliphair8 8-10-2019 03:43 PM
syaitan sangat pangai....siler liwat banduan ini sampai lobos
Quote ell768 8-10-2019 03:54 PM
elok mampos je..tp sebelum bg mampus tu seksa dulu cukup2..
Quote MissLana 8-10-2019 04:08 PM
Semoga dlm penjara ada rapist lg sadist kasihankan pelir beliau lalu dipotong huhu
Quote CatMiow 8-10-2019 04:16 PM
Semoga dikenakan hukuman yang berat sekali....
Quote Artemesiaa 8-10-2019 04:19 PM
Banyaklah alasan pasti dah lama dia inginkan dasar pedo
Quote Eric.n9 8-10-2019 04:28 PM
Hadiah besday paling ngarut.
Istimewa apanya klu dah deflower anak sendri
Kenyataannya bapak tu mmg pedo.
Kat jail sok, tau lah inmate lain layan ko mcm mana
Quote delsmomm 8-10-2019 04:37 PM
jijiknyaa .. syaitoonnn...

naseb la mak bdk tu berani tampil ke depan utk bela anak dia..

kesiannya anak tu..huhuuuuu..xsanggup nak imejin keadaan dia..maruah yg direntap org yg dia percaya akan lindungi dia..
Quote sukacactus 8-10-2019 04:51 PM
Bangang la!
Tu bukan hadiah, tu bala!
Quote Foxey 8-10-2019 05:20 PM
Kalau dah tak ada atau tak cukup duit, takyah bagi hadiah pun takpa dari penaya anak dara dia macam ni. Perasan betul tu hadiah. Tu merosakkan masa depan anak ye lah.
Quote ikanmasin 8-10-2019 05:23 PM
jijiknya ko sbg bapa buat gitu kat anak..
Quote cclina2 8-10-2019 05:35 PM
disgusting dirty old man!!!

Lihat semua komen(23)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.088064s Gzip On
To Top