Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Pedo Gesel Kemaluan Ke Punggung Budak Lelaki 14 Tahun, Raba, Ajak Balik Rumah

9-10-2019 12:55 PM Komen: 98
Seorang lelaki separuh abad menggosokkan kemaluannya dan meramas seorang budak lelaki berumur 14 tahun ketika berada di sebuah kedai runcit. Perbuatan itu bagaimanapun disaksikan seorang wanita yang menegur dan memberi amaran kepada lelaki tersebut. Kejadian dikatakan berlaku di Kota Kinabalu.

Kredit foto: Twitter


Mengulas mengenai kejadian itu di Twitter, wanita tersebut yang bernama Asha berkata kejadian berlaku ketika dia dan seorang rakannya lelaki berumur 14 tahun sedang berada di sebuah kedai.


"Lelaki separuh abad itu tiba-tiba menghampiri dan menggosokkan 'tontolou' (kemaluan) ke punggung kawan saya. Dia juga cuba mengekorinya," kata Asha lagi.

Kredit foto: Twitter



"Tidak cukup dengan itu, lelaki itu cuba meramas kawan saya dan mengajaknya balik ke rumah (untuk melakukan perbuatan sumbang), tergamak dia melakukan perbuatan keji terutama kepada budak bawah umur," kata Asha lagi.



Asha kemudian cuba memberi amaran kepada lelaki itu. Kerana tidak diendahkan, Asha merakam perbuatannya dan mengugut akan melaporkannya kepada polis.

"Saya tidak percaya kejadian ini boleh berlaku di tempat awam, apa lagi ke atas orang yang saya kenali," tambah Asha lagi.

Memuatnaik cerita itu di Twitter, Asha telah menggunakan tanda pagar @KKCity untuk memberi amaran kepada orang awam lain.


Kredit foto: Twitter


"Kita perlu video penuh, viralkan untuk memberi amaran kepada orang awam," kata eorang netizen.

"Tolong buat laporan polis, kalau tidak dia akan menjadi-jadi," tambah seorang netizen lagi.

Kredit foto: Twitter



Seorang lagi yang pernah terserempak dengan lelaki itu berkata lelaki itu bukanlah warganegara Malaysia.


Kredit foto: Twitter

Ada juga yang memuji Asha kerana sanggup berdepan dengan lelaki gatal itu tetapi menasihatinya untuk lebih berhati hati.


Sekiranya benar kejadian ini, diharap perbuatan lelaki itu dilaporkan kepada polis agar tindakan sewajarnya diambil sebelum ada orang lain menjadi mangsa.- CARI 


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
2
Terkejut
1
Sedih
2
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 98
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote minguk 11-10-2019 01:29 PM
dua_chzy replied at 11-10-2019 01:11 PM
Lagik kesian kat bini or gf or anak heol if heol punya suma tu. Memalukan jah pangai.

hopefully antertu la kaka hahahahah

Lain-lain Komen

Quote famri7 9-10-2019 12:59 PM
Tantolooo mcm kura2 jah namanya...sah ummah konek kura2 ke sis?
Quote kentel 9-10-2019 01:25 PM
famri7 replied at 9-10-2019 12:59 PM
Tantolooo mcm kura2 jah namanya...sah ummah konek kura2 ke sis?

kena kulantan jua sis...baru umphh??
Quote minguk 9-10-2019 01:43 PM
budak 14 tahun tak melawan?
tergamam sebab terkejut.. mungkin juga tu.
Quote riyadhK 9-10-2019 01:44 PM
@Kurex tak mau ka?
Quote Bedah.Cun 9-10-2019 01:47 PM
Pegang pantat haga
Quote Aerhys 9-10-2019 01:49 PM
Anak lelaki pun tak selamat dah Pedo ada di mana2 saja.
Quote orglama 9-10-2019 01:57 PM
i suka asha...kwn yg berani
Quote MenteriWanita 9-10-2019 02:00 PM
Tertelur kah
Quote CiliPadiSedap 9-10-2019 02:13 PM
Tak tentuang angry bird pedhopile #selamatkanvokuru
Quote buapakperut 9-10-2019 02:18 PM
Edited by FanTasyCreaTioN at 10-10-2019 10:15 AM

yang asha ni umur berapa? kenapa kawan dia diam,asha yang marah? kan bagus iols ada kawan berani cam asha ni,lantak le orang nak cakap apa, sekurang2nya kawan dia terselamat dari mangsa potential sex offenders
Quote Sang_Pencinta 9-10-2019 02:26 PM
Untitled12.png

Lagi budak2 sekolah lelaki kena raba oleh lelaki ni
Quote Sang_Pencinta 9-10-2019 02:32 PM
buapakperut replied at 9-10-2019 02:18 PM
yang asha ni umur berapa? kenapa kawan dia diam,asha yang marah keling ni? kan bagus iols ada kawan  ...

Kalau ikut gambar Twitter , Asha ni mcm 17, 18yo mcm tu.
Quote buapakperut 9-10-2019 02:38 PM
Sang_Pencinta replied at 9-10-2019 06:26 AM
Lagi budak2 sekolah lelaki kena raba oleh lelaki ni

pedo kunyit .. hayoo anak lelaki pun tak selamat sekarang ni.
Quote Kurex 9-10-2019 02:40 PM

tak baik kita membirah... nanti ada yg tak suka..
mana gambar yg mahu tu? sebab kurex nak semoga dalam hati je
Quote orgsepang 9-10-2019 02:46 PM
Semoga asha berhati2 dan dalam keadaan selamat, takut lelaki tu cari dia balas dendam sebab sebarkan gambar dan video.
Quote delsmomm 9-10-2019 02:53 PM
euuuwwww... ziziknyaa...

meol harap dia ni dpt balasan setimpal..

muke pun mcm jahat je..
Quote palmolive 9-10-2019 02:56 PM
yg kawan 14 tahun tu tak melawan pulak?
Quote riyadhK 9-10-2019 03:02 PM
Kurex replied at 9-10-2019 02:40 PM
tak baik kita membirah... nanti ada yg tak suka..
mana gambar yg mahu tu? sebab kurex nak semoga  ...

Gambar ada kat atas. Siap ada video LG. Hehehehehe enjoy!!!!
Quote zorrro_03 9-10-2019 03:13 PM
famri7 replied at 9-10-2019 12:59 PM
Tantolooo mcm kura2 jah namanya...sah ummah konek kura2 ke sis?

ni puak2 nafsu dajjal mcm kau lah ni.

Lihat semua komen(98)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.105134s Gzip On
To Top