Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Penceramah Mulut Puaka Malukan Murid, Panggil Tahi Lalat 'Najis' Di Wajah

7-10-2019 06:39 PM Komen: 62
Seorang pengguna Twitter berkongsi satu pengalaman mengejutkan yang melibatkan murid di sekolah apabila dia dimalukan oleh seorang penceramah di hadapan rakan sebaya. 

Menurut Arisha Rozaidee, seorang penceramah di sekolah telah memalukan adiknya yang memiliki tahi lalat di wajah dengan memanggil ia sebagai 'najis'.

Ia menyebabkan murid itu ditertawakan oleh rakan sebaya sehingga menangis. 

Kredit foto:


Sekolah adik saya ada ceramah dan penceramah tu pula kata tahi lalat antara dua matanya adalah najis, depan rakan sebaya dan semua orang ketawa.
 
Dia menangis tentang insiden itu hari ini dan saya hanya mahu katakan, adik saya cantik, katanya menerusi hantaran Twitter itu. 

Wanita ini turut memuat naik gambar adiknya dan menyifatkan adiknya seorang yang cantik. 


Warganet yang mengikuti hantaran tersebut berasa marah dengan tindakan penceramah tersebut. 

Mereka turut mendoakan dan memberi kata-kata semangat buat murid yang menjadi mangsa mulut berbisa si penceramah. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 62
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote anisanim 5-12-2019 08:01 PM
Penceramah kutip kt mane tu weiii... Mmg patut buang daerah, nk jer aku ceramahkan org cam gitu.. {:dot

Lain-lain Komen

Quote munchkin 7-10-2019 06:57 PM
Siapa kah mulut najis kimmug kaninamacibai tu?
Quote aleesyasofia 7-10-2019 07:19 PM
its ok dik.. jgn sdih2.. akak pun ada dik.. bolayan saja kata2 nista..
Quote sarah82 7-10-2019 07:39 PM
Dgn budak2 pun mulut puaka.. Sepak sahaja penceramah hamjad ni
Quote aijinmisaki 7-10-2019 07:49 PM
Comel je budak ni. Vodoh nya penceramah tu
Quote jeruklimau 7-10-2019 08:04 PM
Kdg2terfikir gak.. Apsal la orang2 dulu gelar tahi lalat? Lalat punya taik mmg warna hitam n ada mcm2saiz ke? Bg la nama lain.. Contoh titik manis ke.. Dotdot ke..
Quote otai_g 7-10-2019 08:28 PM
penceramah hansuang mana tu? Ada fb dia x? Meh aku basuh dia smpi nanges. X sangka ada penceramah bodoh mcm ni. Mest kawan baik guru besar ni. Ke guru besar ada portion ni. Itu lah penceramah tu da bnyk sgt mkn duit haram agaknya sbb tu perangai pun cam haram.



Quote ashk4nn 7-10-2019 08:31 PM
masa aku kecik2 dulu, bila main tepuk amai2 ke pegang tgn masa pj utk buat bulatan ke.. kawan2 taknak pegang sebab ada tahi lalat kt tapak tangan.. hahahah
Quote MakcikPrada 7-10-2019 08:35 PM
Bongok punya penceramah..comel kut adik ni
Quote giyomi 7-10-2019 08:35 PM
dik ko tuk jauh lagi cantik dari akak dik. Pada si kakak kes camne jgn sekadar pungpang kat socmed, sila and tolong amik tindakan terhadap sekolah sb amik penceramah sampah and penceramah sampah tersebut
Quote BuBuComey 7-10-2019 09:18 PM
Lahabau penceramah camtu. Agak2 la nak buat lawak un
Quote sudahlah 7-10-2019 09:32 PM
betul ker tak cerita ni . tapi memang ada pun jenis penceramah mulut puaka macam ni . bertabahlah dik
Quote kuzaime 7-10-2019 09:54 PM
Aku syak penceramah tu jeless sbb muka dia xde taik lalat comel aje adik ni..taik lalat tu pemanis wajah
Quote umbut 7-10-2019 09:55 PM
Arwah kak pah paling byk tahi lalat kat muka..
Quote CiliPadiSedap 7-10-2019 09:56 PM
sis vokuru ada tahi lalat dekat kope saggy dia. kaka dh cuci guna kertas pasir
Quote MsPercy 7-10-2019 10:00 PM
terukuer penceramah...latut di banned jgn bg ceramah kat sekolah. huhhh
Quote sarahmirza 7-10-2019 10:06 PM
Penceramah ni bukan semuanya betul pun...
Konon je lagak hebat depan budak2 sekolah..
Padahal hidup sendiri, perangai anak isteri terbarai jugak...
Ada kenal sorang penceramah ni... Pung pang depan budak sekolah...
Anak sendiri gila gadget mengamuk maki pun pandai bila tak dapat gadget... Baru umur 6 tahun tu..
I senyum je... Deoan budak sekolah sembang pasal adab.....
Quote noraidil_06 7-10-2019 10:06 PM
ashk4nn replied at 7-10-2019 08:31 PM
masa aku kecik2 dulu, bila main tepuk amai2 ke pegang tgn masa pj utk buat bulatan ke.. kawan2 takna ...

Hi geng tahi lalat.
I have on my face, in my mouth.di tapak kaki n few more places.
Quote Farhaz 7-10-2019 10:09 PM
Mesti dah takde modal nk buat lawak.. Nampak tu boleh dijadikan bahan dia pun buh la.. Keji..
Quote shazaz 7-10-2019 10:23 PM
Viralkan nama penceramah tu.. Kita kutuk kat fb dia

Lihat semua komen(62)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.295084s Gzip On
To Top