Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Shooting Dalam Hutan Pukul 12 Malam, Entiti Misteri Muncul Dalam Muzik Video Siti Saerah

7-10-2019 05:40 PM|Oleh: Saiful| Komen: 113

Foto: IG

Merinding bulu roma bila dengar cerita Siti Saerah yang berdepan perkara mistik baru-baru ini.

Katanya, ketika itu dia sedang menjalani rakaman muzik video lagu berjudul Suara di sebuah hutan di Kuang, Selangor.



Dia hanya menyedari kewujudan entiti berkenaan selepas melihat video dari telefon bimbit yang dirakam oleh pembantu peribadinya.

Tambah adik kepada Datuk Seri Siti Nurhaliza ini, dia ada didatangi seorang lelaki yang membawa budak kecil.

Lelaki berkenaan memberitahu pihak produksi yang kawasan itu didakwa mempunyai penunggu.




"Masa itu, saya sedang sibuk dan tak sedar apa-apa yang berlaku. Yang pasti, dalam hati ada rasa seram, macam ada yang memerhati.

"Saya ada dengar macam ada orang yang berjalan di belakang saya sebab ada bunyi tapak kaki pijak ranting-ranting yang patah," tulisnya di Instagram.

Siti Saerah kata, ianya seperti mimpi ngeri memandangkan penggambaran itu dibuat di tengah hutan pada waktu walam dengan memakai pakaian Che Siti Wan Kembang.




"Penggambaran dibuat pada Khamis malam Jumaat, jam 12 malam. Pasang lilin, taburan bunga kubur, ditambah lirik dan bunyi teramat menakutkan. Ibarat suatu upacara pemujaan. Demi karya terulung, terpaksa gagahkan diri,"tambahnya.

Lagu Suara merupakan runut bunyi bagi filem Anak Perjanjian Syaitan yang mengisahkan tenyang pasangan yang sudah tujuh tahun berkahwin, namun belum dikurniakan cahaya mata. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 113
Komen

Previous : Imej Naqiu Boboy Sekarang Sama Macam Iqram Dinzly, Betul Ke?

Next       : Akhirnya! Zara Zya Mengaku Keluarga Hafreez Adam Sudah Merisiknya

Komen Terbaru

Quote RatuDunia94 15-10-2019 01:53 PM
Sekrah ni gigih kan nak jd penyanyi walo aura penyanyi langsung xde. Dh bape kali cuba tetap sendu.. sayang dulu siti sponsor buka saloon.. end up tutop.. kalau sheols maintain betul2 bisnes saloon tu mng boleh buat duit dgn sng dh skrg.. sbb network org2 industri dh ada.. rugi2.

Lain-lain Komen

Quote fadz84 7-10-2019 05:49 PM
Gituhhh.. nyanyi utk OST filem..
Quote msdummy.2018 7-10-2019 05:52 PM
ni citer yg bront berlakon tuh ker?yg indon tuh?ker ni citer lain?
Quote orglama 7-10-2019 05:54 PM
mcm siti nurhaliza
Quote gummiebear 7-10-2019 05:57 PM
Seremmm
Quote damian_lee 7-10-2019 06:01 PM
Kooooo to the serrrrr

Kosssseerrrr
Quote RatuDunia94 7-10-2019 06:05 PM
Hantu jembalang kat situ pon whoareyusssskan ko je erah oi...
Quote MelahJanda 7-10-2019 06:10 PM
kejadah? habisin boreh
Quote MissQwerty 7-10-2019 06:11 PM
Nampak mcm biasAaaa jee

Dan apasal nampak sebijik mcm ctdk?
Suara?style?lagu?
Quote unguaurora 7-10-2019 06:11 PM
Kesian daun2 difitnah sebagai entiti menyeremkan. Mmg kalau buat shooting drama/filem hantu mesti ada perkara2 pelik berlaku ke? Xde gimik lain ke nak buat? Bosan la. Oh ye, mana lbh seram, lagu ost nyanyian kakak or adik punya?
Quote URUHA 7-10-2019 06:12 PM
Ye la tu. Kang ujung2 cuma gimik nak trendingkan music video sajork. Kosser sgt nak caya
Quote Kakalongmu 7-10-2019 06:22 PM
Sakitati kot manusia buat bising kat kat kampung deyols.
Quote riyadhK 7-10-2019 06:23 PM
Harap2 tak sendu la utk 3saat ya. Hehehehehe
Quote Skuau 7-10-2019 06:29 PM
entiti tu pon nk glamer gk.
Quote rayray28 7-10-2019 06:36 PM
Yeyeee je hutan..ntah2 kt blkg umah org mana tah kt kawasan kampung
Quote fliphair8 7-10-2019 06:38 PM
Aci dak kalo hakak nak who r yuss kan sheolss?
Quote selipar_hijau 7-10-2019 06:40 PM
Entiti pun tak hingin nak kacau ko
Quote sokmogitu 7-10-2019 06:40 PM
Tak kisahlah pasal hantu tu

Yang aku hairan, Siti Sairah ni konfiden suara dia sedap kan?
Quote TerataiMelur02 7-10-2019 06:42 PM
selipar_hijau replied at 7-10-2019 06:40 PM
Entiti pun tak hingin nak kacau ko

Jujurnya komen u ni
Quote multinicky 7-10-2019 06:43 PM
gigihnya ko masuk hutan bagai janet oii..shooting dlm studio dh lah

Lihat semua komen(113)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
2.812966s Gzip On
To Top