Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Budak 2 Tahun Maut Dipukul Ibu Dan Teman Lelaki Sebab Tak Nak Makan Sosej

7-10-2019 12:39 PM Komen: 33
Seorang ibu tergamak memukul anak lelaki sampai mati hanya kerana mangsa enggan memakan sosej.

Lapor Mirror, Elizabeth Woolheater memukul Anthony Bunn, 2, di rumah mereka di Kansas pada 4 Mei tahun lalu.



Difahamkan, Elizabeth berang apabila kanak-kanak malang itu enggan makan sosej sebelum teman lelakinya, Lucas Diel turut sama memukul mangsa.

Pasangan itu kemudian dikatakan memaksa mangsa makan sosej dengan menyumbat makanan berkenaan ke dalam mulut mangsa.

Apabila polis tiba sebaik menerima panggilan mengenai kejadian, mereka mendapati kanak-kanak itu mengalami beberapa kecederaan di kepala dan muka.

Anthony yang dikejarkan ke hospital dalam keadaan kritikal dilaporkan meninggal dunia dua hari kemudian.

Selain patah tulang di beberapa bahagian tubuh, hasil bedah siasat juga mendapati mengsa mengalami pembengkakan pada otak.

Malah, doktor memaklumkan kanak-kanak itu terlalu kurus akibat kurang makan ketika mengesahkan kematiannya.



Selepas mengaku bersalah melakukan pembunuhan darjah kedua dan melakukan penderaan terhadap kanak-kanak, Elizabeth dijatuhkan hukuman penjara 19 tahun dan lima bulan pada Jumaat lalu.

Berkata kepada mahkamah, Elizabeth mengakui dia telah mengecewakan anaknya ketika dia memerlukannya.

"Saya mahu semua orang tahu bahawa saya menyayanginya sepenuh hati dan saya tahu perbuatan saya tidak boleh dimaafkan," katanya.

Diel yang pada mulanya mengaku tidak bersalah memukul kanak-kanak itu dijatuhi hukuman penjara 49 tahun atas kesalahan melakukan pembunuhan darjah kedua.

Sementara itu, datuk mangsa, Zak Woolheater mendakwa keluarganya mula mengesyaki mangsa didera selepas menemui kesan lebam dan parut pada tubuh cucunya pada Oktober 2017.


Kredit foto: Mirror

Walaupun mangsa dibawa ke hospital untuk melaporkan kecurigaan mereka terhadap penderaan kanak-kanak, peguam daerah itu tidak dapat mencari bukti yang cukup untuk membawa kes itu ke mahkamah. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 33
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Gomea 9-10-2019 07:40 PM
Comel budak ni
Rest in peace dik

Lain-lain Komen

Quote riyadhK 7-10-2019 12:44 PM
Tergamak la. Mohon dipukul jgk kedua nya dalam penjara nanti. Anak comel mcm tu pon sampai hati pukul.
Quote Perawankota 7-10-2019 12:45 PM
Jahanam punya mak
Quote Kurex 7-10-2019 01:03 PM
Kalau syg tkkan la kau oukul.. Dah sedap dapat laki kepam tu, terus lupa anak..
Quote shernazz 7-10-2019 01:06 PM
Dah mati baru nak sayang bagai
Budak mmg la cam tu..tantrum...
Maknanya dia x cukup perhatian ko le tu..dok belek bola laki je ...
Quote Boomibulat 7-10-2019 01:09 PM
Ank x nak mkn ko mkn sndiri x blh ke..ke ko dh kenyang mkn sosej boipren..
Quote dahlamadah.. 7-10-2019 01:15 PM
dah la dipaksa makan sosej, didapat kurus sebab kurang makan pulak

kalau hidup lebih lama lagi la terseksa budak tu..

Quote umie 7-10-2019 01:17 PM
Sian budak ni dapat mak mental
Quote buapakperut 7-10-2019 01:28 PM
mak dah sewel tengok sosej boipren..kesian budak comel tu
Quote Jentayupink 7-10-2019 01:38 PM
heiiii klu syg xdenye bantai smpi mati bdk tu!bdk xnk mkn ko jelah mkn.lama x dpt sosej laki ke cane smpi sanggup wat mcm tuh
Quote duri_durians 7-10-2019 01:45 PM
hari2 kaau paksa anak makan sosej keee

padan la kurus  tak cukup makan  

Quote clarizsa 7-10-2019 02:41 PM
Gilababi punya mak
Ni kalau kt msia mungkin terlepas dgn gembiranya
Quote sudahlah 7-10-2019 02:47 PM
agaknya anak tu dah bosan hari hari makan sosej itu yang bila tak nak makan dipaksa jugak sampai memukul mendera tu . sampai mati dikerjakan . eloklah mereput la korang kat penjara tu .
Quote mieymiey 7-10-2019 03:09 PM
Comel budak ni. RIP adik
Quote delsmomm 7-10-2019 03:09 PM
kesiannya..

semoga maknya & boipren dari neraka ni dibelasah sampai patah2 tulang & mampus..

tasanggup membayangkan siksa yg  budak tu tanggung...
Quote minguk 7-10-2019 03:11 PM
keji nya mak dan BF.. menyayangi konon.. ptuihhh!!!!!!!!!!!
Quote Eric.n9 7-10-2019 03:32 PM
Sian budak ni. Dah lah mak pun psycho.
Dipaksa2 sgt anak tu.
Jawabnya smpi besar dia trauma dengan sosej.
Quote dino 7-10-2019 03:35 PM
klau mcm dodolgemok tu logik gak kena pukul... bdk comel gitu pun nak dipukul huhu
Quote Artemesiaa 7-10-2019 03:42 PM
Sama je kesnya dimana2 pun di dunia ni kebanyakannya kalau mak dah dapat boipren baru tak da nya dia nak jaga anak dia elok2 macam dulu lagi.  Anak akan selalu jadi punching bag je .  Agaknya tiap kali tengok muka anak terus terbayang buka x laki tu yang ringan jer tangan kaki.
Quote raxief 7-10-2019 04:08 PM
comel budak tu.. apa la setan sangat mak dia

Lihat semua komen(33)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.163649s Gzip On
To Top