Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Tak Ramai Kawan, Bimbang Pengkhianat" - Uqasha Senrose Berhati-hati Berkawan

7-10-2019 11:55 AM|Oleh: ameenarara| Komen: 28

Sejak tragedi hitam yang pernah berlaku dalam hidup Uqasha Senrose, dia kini semakin berhati-hati memilih kawan. Tambahan pula pernah dituduh menggoda suami orang.

Dia juga mengakui tidak mempunyai ramai kawan dalam industri seni dan lebih selesa meluangkan masa bersama keluarga dan adik-beradiknya sahaja.



Dia tidak mahu lagi terpalit dengan agenda seseorang yang mungkin sekadar untuk mengambil kesempatan terhadap dirinya.


Foto: Instagram Uqasha

Tambahnya, pengkhianat ada dimana-mana dan selalunya adalah orang yang dikenali. Oleh itu, dia terpaksa mengehadkan bilangan kawan yang benar-benar boleh dipercayai dalam hidupnya.

Menyibukkan diri dengan jadual lakonan lebih baik daripada menggangu hidup orang lain. Kini, dia baru sahaja menamatkan penggambaran telefilem Runtun Jiwa arahan Syirin Khuzaimi bergandingan dengan Azrel Ismail.




Dalam temu bual bersama Kosmo, dia juga mengakui hidupnya semakin berubah sejak Nelydia sudah berkahwin dan perlu memahami hidup pasangan adiknya yang berumah tangga. 

Dia hilang teman sekepala dan rasa kosong disebabkan komitmen masing-masing yang sudah berlainan.



Harap Uqasha semakin berjaya dalam industri seni dan lebih baik fokus sahaja pada kerjaya. Jadi anak seni pasti akan terpalit dengan kontroversi. Bukan semua kawan boleh dibuat kawan. Faham, kan? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 28
Komen

Previous : Imej Naqiu Boboy Sekarang Sama Macam Iqram Dinzly, Betul Ke?

Next       : "Pergi Kelas Agama Bukan Untuk Menunjuk" - Che Hafiz Perli Lufya

Komen Terbaru

Quote puteribaya 10-10-2019 10:00 AM
nuhanis replied at 8-10-2019 04:56 PM
Bagi aku dia lawa gile ye masa pakai tudung dulu.
Semua retis kalah k. Dia plg lawa. Gittew aku mem ...

betui..sbb bentuk muka dia mmg sesuai bertudung..cuba tenguk drama STA..masa dah bertudung ..cantik sungguh,..teletak je bila dia pakai  

Lain-lain Komen

Quote sarah82 7-10-2019 12:25 PM
Bagi aku.. Dia cantik..
Quote Perawankota 7-10-2019 12:50 PM
Betul.. Biar x ramai kawan asalkan dpt yg berkualiti
Quote aemon 7-10-2019 12:54 PM
cian dia..nampak sgt dia sangat rapat dengan nelly.
Quote thetimes 7-10-2019 01:04 PM
Tak ramai kawan x pe...asal dapat yang berkualiti...btw Sha memang cantik sangat
Quote sipot 7-10-2019 01:05 PM
betul dia ni cantikkkkk
Quote AmandaRollins 7-10-2019 01:16 PM
Betul sgt2...sebaik baik kawan ialah adik beradik dan family sendiri....kazen pun ada yg busuk hati n dengki ngn kt...
Dia ngn nelly mmg nmpk sgt rapat..cm kembar pulak..da lah dua2 cantik..
Quote minguk 7-10-2019 01:53 PM
lawa adik beradik dia
Quote Abob 7-10-2019 03:00 PM
Suka Uqasha sejak STA..siap pergi mng STA

Kat luar memang cantik n mantop...mesti ramai jeles

Hati2 pilih kawan Usha
Quote RatuDunia94 7-10-2019 03:00 PM
Gambar kat kubur tu tetek azrel lebih menonjol dr tetek uqasha..
Quote TerataiMelur02 7-10-2019 03:21 PM
AmandaRollins replied at 7-10-2019 01:16 PM
Betul sgt2...sebaik baik kawan ialah adik beradik dan family sendiri....kazen pun ada yg busuk hati  ...

Betul sangat u.. I ngan sepupu pun biasa2 je, xde sampai nak cerita semua benda sbb ada sejarah nak mencaras laki i ngan laki adik i..

Utk uqasha adalah baiknya sebegitu.. Daripada ramai kawan bercuti sana sini, beradik kakak.. Hujung2 habis semua d londeh
Quote AmandaRollins 7-10-2019 04:10 PM
TerataiMelur02 replied at 7-10-2019 03:21 PM
Betul sangat u.. I ngan sepupu pun biasa2 je, xde sampai nak cerita semua benda sbb ada sejarah na ...

Taw xpe...kena ada batas bergaul ngn org lain selain dari family sendiri...nasib baik uolsss n adik berjaya patahkan cubaan mencaras laki memasing kan..see,kazen sendiri xleh caya da skrg ni...
Quote boojaat 7-10-2019 05:22 PM
Takut rahsia pecah kalau gadoh kot...
Quote epal21 7-10-2019 05:24 PM
Kes yg dulu dia kemalangan lepas tue jumpa pil dadah dlm simpanan dia tue cmn? Kiranya dia driving under influence. Senyap aje.
Quote adelea 7-10-2019 05:36 PM
Abob replied at 7-10-2019 03:00 PM
Suka Uqasha sejak STA..siap pergi mng STA

Kat luar memang cantik n mantop...mesti ramai jeles :lo ...

kaka abob di mana2
hahaha


tapi sha mmg cantek kan kaka
lovely jer tengok
Quote adelea 7-10-2019 05:37 PM
RatuDunia94 replied at 7-10-2019 03:00 PM
Gambar kat kubur tu tetek azrel lebih menonjol dr tetek uqasha..

kau nihhhh
p tegur pulakkk malu la dia
Quote Nana_Man 7-10-2019 06:30 PM
Aku cuma excited pasal next drama uqasha jer.
Quote selipar_hijau 7-10-2019 06:48 PM
Lawa nyaaa..
Quote Nham22 7-10-2019 06:56 PM
epal21 replied at 7-10-2019 05:24 PM
Kes yg dulu dia kemalangan lepas tue jumpa pil dadah dlm simpanan dia tue cmn? Kiranya dia driving u ...

Mase tu kabel die kuatt.. Skrg xtaulah...
Quote epal21 7-10-2019 07:08 PM
Nham22 replied at 7-10-2019 10:56 AM
Mase tu kabel die kuatt.. Skrg xtaulah...

Masa tue dengan kerabat kan? Untunglah muka cantik, ada kabel.

Lihat semua komen(28)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.084326s Gzip On
To Top