Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Nabil Mahir Suka Perangai 'Gila-Gila' Ayda Jebat, Harap Ada Jodoh Bersama

4-10-2019 01:18 PM|Oleh: Saiful| Komen: 51

Dah beberapa bulan rupanya Nabil Mahir rapat dengan Ayda Jebat.

Katanya, dia selesa dengan Ayda sebab perwatakannya yang gila-gila.



"Sebenarnya, kami sudah kenal lama sebagai rakan artis sebelum saya bercinta dengan pelakon Sarah Hildebrand lagi, tetapi hubungan kami mula rapat sejak beberapa bulan lalu.

"Selain karakter gila-gila, saya juga menyukai sisi Ayda yang sangat fokus pada kerjaya seninya.

"Namun, buat masa ini, kami masih dalam fasa mengenali antara satu sama lain dengan lebih dekat lagi," katanya kepada Harian Metro.



Keluarga Nabil pun langsung tidak menghalang untuknya berkawan rapat dengan mana-mana kawan artis.

"Keluarga tahu saya memang suka bersosial dan mempunyai ramai kawan termasuk rakan artis sejak dulu.

"Ayda juga sudah berjumpa dengan keluarga saya ketika majlis rumah terbuka kami sebelum ini," tambahnya.


Foto: IG

Walaupun sebelum ini pernah putus cinta dengan Sarah, namun Nabil kata dia langsung tak sering atau bercinta dengan mereka yangterbabit dalam bidang seni.

"Jika Ayda ditakdirkan menjadi jodoh saya, pastinya saya terima dengan ketentuan Tuhan itu," katanya.


Mengulas mengenai ramai peminat di laman sosial yang mendoakan hubungannya dengan penyanyi lagu Temberang itu ke jenjang pelamin pula, Nabil meminta mereka hanya mendoakan perkara yang baik saja.

"Jika peminat mendoakan perkara yang baik, pastinya saya juga mendoakan perkara yang baik juga dalam hubungan kami."

Patutlah dah tulis "I Love You" di IG Ayda sebelum ini. Harap adalah jodoh bersama ya. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
2
Bosan
0
Komen: 51
Komen

Previous : Imej Naqiu Boboy Sekarang Sama Macam Iqram Dinzly, Betul Ke?

Next       : "Memang Anak Aidil. Memanglah Muka Sama, Minat Sukan Sama," - Rita Rudaini

Komen Terbaru

Quote wikedsaikel 8-10-2019 06:24 PM
Dah la anak ustazah. (Tetiba hehe)
Ooo dengan Ayda lak. Please la. Ayda, i nak you cari org lain ok.
Harap sarah teruskan menutup aurat. (Tetiba lagi hehe) wellllllll... Dulu aku pernah gak berprasangka yg sarah pakai sb nak amek hati bakal mertua. Maybe x kot

Lain-lain Komen

Quote Mfzg89 4-10-2019 01:53 PM
sapa mamat ni? serius x kenal...next..
Quote fliphair8 4-10-2019 01:54 PM
sama2 katek...next!
Quote Kurex 4-10-2019 02:22 PM
Hadap pulak aida mat aris dgn pelahap ni
Quote adelea 4-10-2019 02:31 PM
ayda jebat pulak dah , citer pasal kejayaan career lgsg xde ....
apa kata sebagai lelaki fokus career , cari aset utk bela anak dara org yg bakal ko buat bini nanti

Quote boojaat 4-10-2019 02:36 PM
Geli pulak tgk laki ni
Quote RatuDunia94 4-10-2019 02:54 PM
Apa fungsi heols dlm industri???
Quote duri_durians 4-10-2019 02:59 PM
euwwww this guy sungguh menggelikann
Quote LostStar 4-10-2019 03:01 PM
duhhh sygnya dia bukan dgn reza dah.. bakpe la gan mamat ni.. geli ahhhh
Quote BoongaKertas 4-10-2019 03:03 PM
goodluck lah korang dua. ada jodoh tak kemana gais.
Quote Tudungpink 4-10-2019 03:09 PM
Dia ngan redza rosli tu dah putus ek..better redza dr mamat ni kot
Quote mieymiey 4-10-2019 03:15 PM
Mamat ni anak orka kan?
Quote Perawankota 4-10-2019 03:16 PM
Yer lah tu kot.. Ri tu nmpk kt the curve sesama.. Lantak lah korg
Quote TerataiMelur02 4-10-2019 03:19 PM
Kt igs ashryyyy tu selalu je dorg ni sama2.. Kadang tu  pakai baju pun sama. Tapi ikut korg la nak bercinta ke nak kawin ke
Quote famri7 4-10-2019 03:28 PM
Ko sesuai dgn neelofa jah. Kembalilah kepada fitrah alam
Quote Nana_Man 4-10-2019 03:29 PM
Sapa mamat ni??? Rajin keje mcm AJ takkk?
Quote tupai84 4-10-2019 03:34 PM
Perawankota replied at 4-10-2019 03:16 PM
Yer lah tu kot.. Ri tu nmpk kt the curve sesama.. Lantak lah korg

sama la... hari tu pn ternampak diaorg kat curve..
Quote Miss.H 4-10-2019 03:42 PM
Kang xpasal2 jadi mcm sarah.
Quote ninjago 4-10-2019 03:44 PM
senangnya AJ tukar2 bf. harap tak kena buli ngan nabil cam sarah kena.

yg penting layan gila lagu2 AJ esp for zumba n time tgh kemas umah. catchy and easy listening. hahahhaha
Quote sukacactus 4-10-2019 03:49 PM
Sapa pun kalau tengah suka, semua ok

Lihat semua komen(51)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.125741s Gzip On
To Top