Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Lelaki Rusia Saman Apple Sebab Menjadikan Dia Gay

4-10-2019 12:31 PM Komen: 30
Gara-gara menggunakan aplikasi iPhone, seorang lelaki di Rusia mendakwa kini sudah bertukar identiti seksualnya kepada seorang gay. 

Difahamkan, lelaki tersebut kini memfailkan saman 1 juta ruble atau bersamaan RM62,917 terhadap Apple kerana menerusi telefon itulah dirinya kini bukan lagi lelaki sejati. 

Katanya, semuanya dia tersalah menerima mata wang kripto dikenali sebagai Gaycoin melalui aplikasi telefon pintar itu, petik laporan Telegraph.

Foto: Deccan herald
Menurut peguamnya, Gaycoin itu diterima bersama nota 'Jangan nilai sehingga anda cuba'.

"Bagaimana saya mahu membuat penilaian tentang sesuatu jika tidak mencubanya terlebih dahulu. Saya akhirnya memutuskan untuk mencuba seks sejenis. Kini, saya sudah ada teman lelaki. Saya tidak tahu bagaimana mahu menjelaskan tentang perkara itu kepada ibu bapa saya.

"Hidup saya telah berubah menjadi lebih teruk dan tidak akan kembali normal semula," jelas si mangsa. 

Katanya lagi, Apple telah mendorong dirinya terlibat dengan homoseksual menerusi manipulasi aplikasi tersebut. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 30
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Gomea 9-10-2019 07:43 PM
Pandainya buat duit

Lain-lain Komen

Quote shernazz 4-10-2019 09:35 AM
Korang yang gayah gayah neh ada gaycoin tak?
Quote Bedah.Cun 4-10-2019 10:46 AM
Bodonye yg ngkaw merogayahkan diri ngkaw sniri dah nape
Quote Vokuro 4-10-2019 10:51 AM
coverline kantoi rogayah lah tuh
Quote mieymiey 4-10-2019 11:43 AM
Gitchuuuu yach, ko yang rogayah Apple yang ko salahakan.
Quote Modngengade 4-10-2019 11:46 AM
mieymiey replied at 4-10-2019 11:43 AM
Gitchuuuu yach, ko yang rogayah Apple yang ko salahakan.

mungkin baru heshe sedar betapa pedihnya disemburit, cash la kan

Quote namr 4-10-2019 12:40 PM
Rogayah cuba masuk dlm lemari balik ke
Quote Kurex 4-10-2019 12:54 PM
Dan dan kau slahkan org lain
Quote minguk 4-10-2019 01:17 PM
sebenarnya selama ni terkepam dalam lemari, lepastu minda terbuka dengan adanya GayCoin. lepastu nak salahkan orang lain atas minat sendiri
Quote RatuDunia94 4-10-2019 02:56 PM
Amboi... sendiri sedap org lain plak kena saman..
Quote zaziot 4-10-2019 03:05 PM
appoooooo....
Quote Perawankota 4-10-2019 03:17 PM
Eleh... Nak salah kan org lain..
Quote Mfzg89 4-10-2019 03:25 PM
pe kaitan semburit dengan iphone????
Quote cikkittydiva 4-10-2019 03:44 PM
senangnya buat ko buat duit dekkk...aneh jahh.
Quote L211 4-10-2019 04:31 PM
taktik nak iphone 11 pro 100 biji laa tu.. ko yg gtl konek nk try jolok jubor pastu slhkn apple.. hanjengggg
Quote insulin 4-10-2019 04:53 PM
Tengah terfikir pasal abang @dino
Quote dino 4-10-2019 05:12 PM
insulin replied at 4-10-2019 04:53 PM
Tengah terfikir pasal abang @dino

motif la nak saman apple haha
Quote insulin 4-10-2019 05:23 PM
dino replied at 4-10-2019 05:12 PM
motif la nak saman apple haha

Haha.... Mamat russia ni memang ada masalah pemikiran logik
Quote unguaurora 4-10-2019 05:30 PM
Dh lepas sedap,  pandai plak salahkan org lain. Konfiden heshe lain machiam yachhh
Quote Chairman 4-10-2019 05:33 PM
mungkin bole tanya seseorang yg mirip menteri tu die ada pakai tak apps tersebut

Lihat semua komen(30)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.246124s Gzip On
To Top