Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Wanita Maut Jatuh Tingkat 17 - Polis Jumpa Baldi, Minuman Keras

4-10-2019 12:07 PM Komen: 12
Seorang wanita maut terjatuh dari tingkat 17 di Rumah Pangsa Kayu Ara, Damansara, semalam, lapor Sinar Harian.

Bagaimanapun, hasil pemeriksaan mendapati satu baldi, sebotol minuman keras dan air mineral di tepi tangga tingkat 17 bangunan berkenaan.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Kominsioner Mohd Zani Che Din mengesahkan pihaknya menerima panggilan mengenai kejadian pada jam 3.30 petang.


Gambar Hiasan

"Sepasukan anggota dari Balai Polis Damansara yang tiba di lokasi menemui mangsa warga tempatan berusia 47 tahun dalam keadaan terbaring dengan kecederaan parah di kepala dan badan.

"Siasatan awal mengesyaki mangsa terjatuh dari tingkat 17," katanya.

Mayat mangsa kemudian dibawa ke at Perubatan Universiti Malaya (PPUM) untuk bedah siasat.

Tambahnya, hasil siasatan tidak menemui unsur jenayah dalam kejadian. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 12
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote chinta89 7-10-2019 10:41 AM
senagaja bunuh diri...

Lain-lain Komen

Quote Pink_Purple 4-10-2019 12:18 PM
mati dalam keadaan bahagia..
Quote hatikudus 4-10-2019 12:36 PM
TERjatuh ke...mmg sengaja bunuh diri?
Quote Mfzg89 4-10-2019 12:39 PM
biasalah tu...
Quote Skuau 4-10-2019 01:17 PM
hatikudus replied at 4-10-2019 12:36 PM
TERjatuh ke...mmg sengaja bunuh diri?

x mungkin baldi tu dibuatnya cam payung terjun(bayangkan).
Quote minguk 4-10-2019 01:20 PM
mabuk ke                  
Quote Campanula 4-10-2019 01:27 PM
Skuau replied at 4-10-2019 01:17 PM
x mungkin baldi tu dibuatnya cam payung terjun(bayangkan).

baldi tu dia tinggalkan kat tingkat 17..jadi tempat dia memanjat untuk terjun dari coridor..nampak macam bunuh diri je..siap sertakan nombor telefon orang yang hendak dihubungi dalam poket dia..ic dia pun ada sekali dalam poket
Quote moonbug 4-10-2019 02:46 PM
Macam suicide
Quote AbukRokok 4-10-2019 03:26 PM

entah la

Quote Perawankota 4-10-2019 03:34 PM
Suicide lah tu.. Minum sebab nak kasik khayal so x der rasa takut Sgt nak bunuh diri.. Sedihnya pengakhiran dia mcmtu..
Quote Cpkay 4-10-2019 03:50 PM
pengakhiran yang tragis..
sekarang ada banyak medium boleh guna kalau kita depresed , stress ni semua
talk with fren & family ..

tapi tulah.. kita tak faham situasi mangsa.
Quote CiliPadiSedap 5-10-2019 05:27 AM
Cara paling mudah hilangkan depress sebut nama sis vokuru

-pakar psikologi -
- unit tindakan khas kaunselor-
Quote chinta89 7-10-2019 10:41 AM
senagaja bunuh diri...

Lihat semua komen(12)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.293807s Gzip On
To Top