Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Sakit Hati Dituduh Tak Pandai Didik Isteri"- Isu Pakaian Stacy, Akim Ahmad Terkilan Dengan Warganet

3-10-2019 05:51 PM|SakuraJo| Komen: 40

Ramai yang mengkritik pakaian penyanyi Stacy semasa majlis ABPBH 32 baru-baru ini.

Sehinggakan ia terpalit kepada suaminya, Akim Ahmad. Ini kerana ada pula yang mengatakan Akim tidak pandai mendidik isterinya itu.

Memetik laporan Gempak, Akim nyata berasa terguris dengan kecaman tersebut namun berharap mereka terus mendoakan yang terbaik buat Stacy dan dirinya. 

Kredit foto: IG

"Saya syukur sebab Stacy yang saya kenal dulu jauh berbeza daripada dia yang sekarang dan pakaiannya pun berbeza. Itu adalah progres positif daripadanya sendiri. 

"Sebagai suami saya bangga dengan perubahan itu. Bagi yang baru kenal Stacy selepas masuk Islam, mereka boleh bercakap apa mahunya. Pada saya tiada apa-apa isu pun.

"Mula-mulanya saya agak sakit hati apabila tuduh saya tak didik isteri. Macam kita tak buat kerja kita pula.

"Saya seorang muslim dan tahu apa yang perlu buat. Terima kasih kepada mereka yang berkata-kata sedemikian dan harap mereka terus doakan yang baik-baik," ujarnya. 

Katanya lagi, jika betul mahu menegur, amalkanlah cara atau pun adab yang baik, bukannya dengan cara yang begitu kasar sekali.


"Nak tegur bukan di hadapan khalayak ramai, apa salahnya kalau terus mesej saya nasihat yang baik-baik.

"Hakikatnya saya tak terima pun sebarang mesej daripada netizen yang lantang bersuara ini. Itu saya terkilan!

"Tahu agama tapi tak tahu adab!" katanya lagi. 

Tambahnya, dia sendiri tidak menyangka pakaian Stacy akan menjadi perbualan hangat ramai kerana baginya, kain yang digunakan tebal dan ia tertutup sehingga ke paras buku lali. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 40
Komen

Previous : Imej Naqiu Boboy Sekarang Sama Macam Iqram Dinzly, Betul Ke?

Next       : "Pakai Gaun, Fake Eye Lashes, Nyanyi Lagu Perawan Janda, Gila Ke?" - Ogy Tegur Program Kanak-Kanak

Komen Terbaru

Quote dang_anom 7-10-2019 11:56 AM
Akim terlebih ngambik ke sekarang?
Muka lalok sangat tu

Lain-lain Komen

Quote Kurex 3-10-2019 04:45 PM
Busuknya muka akim...
Quote Nenasketum 3-10-2019 04:46 PM
Macam lalok kaw kaw Akim ni aku tengokkan
Quote RatuDunia94 3-10-2019 05:07 PM
Akim kuat ngeseks.. stacy pon layankannje..
Quote Boomibulat 3-10-2019 05:09 PM
Kurex replied at 3-10-2019 04:45 PM
Busuknya muka akim...

Tapi kalau digilap blh jadi elok kan..
Quote Kurex 3-10-2019 05:22 PM
Boomibulat replied at 3-10-2019 05:09 PM
Tapi kalau digilap blh jadi elok kan..

Ye.. Sebab tu kurex tak komen lebih
Quote wannoorazlina 3-10-2019 05:33 PM
apo??? abis dh memang bini hang pakai tak senonoh, harus lah dikecam beramai-ramai
sib baik dikecam ja.. kalau direjam beramai-ramai, haaa camno??
nak tegur hang personal, harusla hg ignorekan mesej2 org kebanyakkan ni..
huhhhh!
Quote dino 3-10-2019 06:00 PM
wannoorazlina replied at 3-10-2019 05:33 PM
apo??? abis dh memang bini hang pakai tak senonoh, harus lah dikecam beramai-ramai
sib baik dikecam ...

sbb die kan baru masuk islam...
sibuk nak jd ustaz/ustazah kira dosa org...

Quote missycutie 3-10-2019 06:24 PM
Ko hensem akim.....but why macam x mandi?
Quote SherryZass 3-10-2019 06:25 PM
Kepamnya akim macam tak mandi berhari2
Quote makita 3-10-2019 06:36 PM
Mana satu bini ni? Sama spesis je meols tgok dua2 lentok
Quote damian_lee 3-10-2019 06:51 PM
Akim terkilan dengam warganet
Wawa jenal terkilan dengan warganet
Ruhainies terkilan dengan warganet
Artis ini terkilan dengan warganet
Artis itu terkilan dengan warganet

Bosan la chuolssszah
Quote GegarVaganja 3-10-2019 06:53 PM
Ok je diorang laki bini Ganja tengok.
Sekufu la dua-duanya.
Dua-dua nampak busuk.
So, ok la tu.

Quote giyomi 3-10-2019 07:45 PM
GegarVaganja replied at 3-10-2019 06:53 PM
Ok je diorang laki bini Ganja tengok.
Sekufu la dua-duanya.
Dua-dua nampak busuk.

akak setuju, dua2 nampak busyuk, tp time akim memula jadi penyanyi, nampak wangi sikit, sikit jer.
Quote Zona2020 3-10-2019 07:51 PM
Bukan akim yg didik stacy.. Sebaliknya.. Dayus
Quote LadyDiddy 3-10-2019 07:55 PM
Mana gambar Stacy masa abp tu? Jangan suruh iols google pls iols malas
Quote HannahMontana 3-10-2019 08:01 PM
Aku pelik dia pilih Stacy. Stacy kuat mkn babi.
Quote misuke 3-10-2019 08:31 PM
dh nape akim posing ala2 suwweeeet gittewww {:question
Quote Perawankota 3-10-2019 09:25 PM
Pandai2 lah dorg jaga hal dorg..
Quote LadyCarefree 4-10-2019 03:31 AM
Chill je la. Binik ko nk bogel pon tu hak dia

Lihat semua komen(40)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.127324s Gzip On
To Top