Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Janda Buat Seks Dengan 8 Lelaki Di Belakang Surau Menipu Konon Dirogol

Oleh: Sang_Pencinta|3-10-2019 11:53 AM Komen: 143
Seorang janda berusia 22 tahun yang ditangkap ketika melakukan seks berkumpulan dengan lapan lelaki di belakang surau menipu kononnya dirogol. 

Bagaimanapun, siasatan lanjut menunjukkan kejadian itu berlaku atas dasar suka sama suka.


Kredit foto: Tribun News

Kejadian yang dilaporkan oleh Tribun Kaltim dan China Press itu dikatakan berlaku berdekatan sebuah menara telekomunikasi di Tenggerong, Indonesia.

Perbuatan kumpulan itu terdedah apabila seorang pengawal keselamatan yang bertugas ternampak wanita itu sedang ditindih lapan lelaki dalam keadaan berbogel. 

Lebih memalukan, kejadian itu berlaju di belakang surau kampung berdekatan.

Selepas kesemua mereka ditangkap untuk sisiasat, wanita tersebut pada mulanya berbohong mengatakan beliau diancam dan dirogol.


Kredit foto: Tribun News

"Saya dipaksa menaiki motosikal diapit dua lelaki kemudian pakaian saya dirobek-robek walaupun saya menolak," katanya.

Bagaimanapun, setelah polis mendapati pakaiannya masih dalam keadaan baik dan dilipat kemas, wanita itu terpaksa mengakui penipuannya. Rupa-rupanya, wanita itu yang menggoda kelapan-lapan lelaki tersebut untuk mengadakan aksi menjijikkan di belakang surau.

Lebih malang, wanita itu turut berada di bawah pengaruh dadah dan mempunyai seorang anak lelaki berusia tujuh tahun.


Kredit foto: Tribun News

Kesemua lelaki tersebut turut ditahan untuk tindakan selanjutnya. Menurut polis, wanita itu sempat menunjukkan tanda dua jari (peace) semasa gambar pengenalannya diambil di balai polis. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
2
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
1
Komen: 143
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote kakyungpilah85 17-10-2019 12:07 PM
misuke replied at 3-10-2019 09:43 PM
camno 8 org tindih sorg ni? membingungkan aku plak mlm2 ni

uols gi youtube cari video babi beromen ramai2...iols rasa macam tu laa dyorang tu....

Lain-lain Komen

Quote prettyuglybabe 3-10-2019 11:57 AM
ramai-ramai kalu kutip sorang sikit, dapat dah check in hotel kot..
Quote Atata 3-10-2019 11:57 AM
Takajut jap tgk umur 22 ada anak umur 7 tahun. Terus kira2 pakai calculator
Quote manehnya 3-10-2019 11:58 AM
yindon!

knp la kt surau, x da tempat lain ke nk menyedap...
Quote MissCarcosa9753 3-10-2019 12:00 PM
Nampak mcm sedap
Quote cikatilia 3-10-2019 12:00 PM
idakla plak ada semut ke lipas kerengga sengat tang anu masing2
Quote Sang_Pencinta 3-10-2019 12:07 PM
surau sunyi kot tak ada orang sbb tu jadi port
Quote prettyuglybabe 3-10-2019 12:13 PM
Atata replied at 3-10-2019 11:57 AM
Takajut jap tgk umur 22 ada anak umur 7 tahun. Terus kira2 pakai calculator

belen indon agaknya.. entah-entah tak pernah kawin pun..
Quote limans 3-10-2019 12:29 PM
setan pun takut duk belakang surau...
Quote fliphair8 3-10-2019 12:32 PM
hakak baca tajuk siap cakap dlm ati...biarlaa yindon, biarlah yindon....betul sangkaan ku...
Quote BicaraHatiku 3-10-2019 12:34 PM
...memang dah agak...Indo tak pun Myanmar.
Quote dekmieDandy 3-10-2019 12:36 PM
dirobek-robek gitew
Quote brownstone 3-10-2019 12:37 PM
Ditindih lapan...how??....dulu imaginasi artis sorang tu pun 5 saja....extra 3 org lagi ni nak buat apa?
Quote Boomibulat 3-10-2019 12:42 PM
8some la ni..
Quote Simunggu 3-10-2019 12:44 PM
wow GB
Quote Simunggu 3-10-2019 12:45 PM
wow GB
Quote misssakura 3-10-2019 12:55 PM
huiihjj kena tindih 8 org sekaligus. tak terberak ke menahan beban.
Quote ell768 3-10-2019 01:03 PM
janda kegersangan laa ni...meriah btl
Quote sudahlah 3-10-2019 01:06 PM
janda birah . lapan sekaligus
Quote cHimo 3-10-2019 01:09 PM
Bumper belakang mcm papan pun ada yang nak? Ketandusan

Lihat semua komen(143)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.342578s Gzip On
To Top