Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Suami Makin Kacak, Che Ta Risau Kena Rampas

3-10-2019 12:17 PM|Oleh: ameenarara| Komen: 156

Instagram Che Ta yang sentiasa dipenuhi dengan gambar yang terkini serta cantik menjadi perhatian netizen apabila dia tidak mahu lagi memuat naik gambar suami kerana bimbang dirampas.



Kapsyen Che Ta sentiasa menghiburkan hati netizen yang membacanya dan adakalanya lebih berbaur sindiran terutama kepada 'kaki sondol suami orang'.


Foto: Instagram Che Ta

Dia memuat naik sebuah gambar mesra bersama suaminya, Zain Saidin semasa menghadiri majlis hari jadi pereka fesyen terkenal, Man Kajang dengan meletakkan kapsyen bersahaja di Instagram.




Netizen juga terhibur dengan celoteh Che Ta bermanja dengan suaminya dan bersetuju dengan kata-katanya itu. 

Memang tidak jemu melihat gambar-gambar Che Ta di Instagram kerana penampilannya yang sentiasa menarik.

Tidak kurang juga ada netizen yang menasihati Che Ta agar tidak memikirkan perkara yang tidak baik takut ianya benar-benar berlaku nanti.

Siapa yang berani rampas hak Che Ta memang cari nahas! Jangan cuba kacau rumahtangga Che Ta. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 156
Komen

Previous : Wawa Zainal Terasa Hati Dengan Warganet Kritik Caranya Didik Anak

Next       : "Bila Kena Hentam Tak Serius, Mula Meroyan" - Arash Mohd Terkilan Sikap Artis Baru

Komen Terbaru

Quote kodoksilver 18-10-2019 02:56 PM
ENSEM KE ZEN NI??

biase je iolsss tengok

Lain-lain Komen

Quote msdummy.2018 3-10-2019 12:20 PM
ada ker org nk shuben dia?
Quote DianaSaksen 3-10-2019 12:20 PM
Sorry nekta
Zain tak handsome mana pun
Quote Rhyno 3-10-2019 12:21 PM
dua2 takda sumbangan dlm industri hiburan.
Quote ihtisyam1 3-10-2019 12:22 PM
Bertenang la nek ta.... Hang dah tua, duk dediam
Quote sleepandream 3-10-2019 12:24 PM
betul2 kena rampas baru ada akai
Quote adeqbun 3-10-2019 12:25 PM
xhensem pon cuma sbb muke mat salleh je..
Quote prettyuglybabe 3-10-2019 12:25 PM
dalam gambar je nampak semenggah..
depan-depan kepam je jen tu..
dengan pendeknya..
sapa je la yang nak..
but dok kata sondol-sondol, adik hang tak terasa ka?
dia pun sakan berkenan rebut laki orang
Quote sarah82 3-10-2019 12:31 PM
Like wow.. Kacak sangat laaaa. Aku rimas tgk lelaki putih dari aku.. Hahahaha..
Quote Tudungpink 3-10-2019 12:32 PM
Biasa jer zen tu..xde la hensem mana pun.. Adoiii
Quote aemon 3-10-2019 12:34 PM
kalau bewak pon orang nak sondol orang tu la bodo.

ni aku rujuk untuk semua wanita di luar sana....jgn marah naa..
Quote Kurex 3-10-2019 12:34 PM
Semoga dapat terlena atas lengan zain
Quote helicornia 3-10-2019 12:35 PM
takde sapa la nak laki ko tu che ta oii..berlakon pun sendu, bisnes pun dh lingkup, sen takde

ko pulun la sorang2 laki ko tu
Quote cikperiukkera 3-10-2019 12:36 PM
Sekali tgk muka nekta dh mcm laila nasir si mak nur tu ... btw pic dgn man kajang tu npk dorg plk mcm suami isteri while zain tu mnantu dorg & esah plk cucu. Sorryyyy nekta,i is yawninggggg!
Quote fa1982 3-10-2019 12:38 PM
Ecah tu awat la dressing gitu
Quote BicaraHatiku 3-10-2019 12:38 PM
Kurex replied at 3-10-2019 12:34 PM
Semoga dapat terlena atas lengan zain


tak baik menyondol rex.. karma.


Quote mieymiey 3-10-2019 12:39 PM
Sheols sedar la tu sheols dah ......................
Quote Boomibulat 3-10-2019 12:44 PM
Semoga kerisauan nek ta bakal menjadi kenyataan..
Quote yuhuu 3-10-2019 12:44 PM
msdummy.2018 replied at 3-10-2019 12:20 PM
ada ker org nk shuben dia?

Pasti ada noks. EE yang bosan muka banjar itu pun ada yang mau. Inikan Sedangkan tokey jambu ka hapa yang ranum itu pun ada acik pprt yang kejar.
Quote Xim 3-10-2019 12:46 PM
Kurex replied at 3-10-2019 12:34 PM
Semoga dapat terlena atas lengan zain

Btarik2 tudung dgn cheta dulu kurex

Lihat semua komen(156)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.105600s Gzip On
To Top