Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Isteri Hamil? Tajul Ariff Bakal Buka Mulut 'Isu Dah Kahwin' Pada Sidang Media

2-10-2019 12:01 PM|Oleh: LilRose| Komen: 152

Kemunculan sekeping gambar wanita yang didakwa isteri kepada Tajul Ariff kini hamil menguatkan lagi dakwaan ramai bahawa penyanyi itu sudah berkahwin.


Kredit foto: mStar/Iluminasi

Tajul Ariff Noor Md Shari, 21, bagaimanapun tetap dengan pendiriannya untuk mengunci mulut mengenai hal itu.

Menurut mStar, penyanyi itu akan mengadakan sebuah sidang media dalam masa terdekat bagi menjawab segala persoalan netizen mengenai status perhubungannya.

Menurut portal berkenaan, pihaknya menerima sekeping foto daripada pembaca pada Isnin mengenai wanita yang didakwa isteri Tajul kini sedang hamil.


Kredit foto:


Tegas Tajul, dia tiada niat merahsiakan sebarang perkara, namun menjelaskan akan berkongsi pada umum apabila tiba masanya.

"Insha-Allah, saya akan adakan sidang media untuk menjelaskan apa yang menjadi tanda tanya selama ini. Bukan niat saya nak sork atau rahsiakan daripada sesiapa.

"Segala persoalan itu bukan hanya saya seorang sahaja, tapi ia melibatkan banyak pihak dan saya kena menjaga hati semua pihak," ujarnya.

Jun tahun lalu, dunia hiburan kecoh apabila Tajul kononnya dikatakan mengaku sudah berkahwin dengan wanita dikenali sebagai Nurul Syamieza Eddie, namun dinafikan Tajuk sendiri.

Tajul sebaliknya mendakwa kenyataan itu dikeluarkan tanpa sengaja dan meminta orang ramai agar tidak salah faham.

Kalau gambar tu tak tersebar, sampai bila agaknya Tajul nak tutup mulut ya? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
2
Terkejut
5
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
3
Komen: 152
Komen

Previous : Imej Naqiu Boboy Sekarang Sama Macam Iqram Dinzly, Betul Ke?

Next       : Kata Dah Jadi Ibu Tunggal, Sekarang Umum Hamil? Semua Pening, Hana Dan PU Abu Bercerai Ke Tidak?

Komen Terbaru

Quote hangdenim 8-10-2019 01:23 AM
Suchi replied at 7-10-2019 01:20 PM
Ade ig gak ke bini dia, susah tul
Kawen kena rahsia2 plak

Ada, tapi bini heols chill jer, buat hal dia je. Takde nak over2 walaupun dressing sheols over ala minah rempit perlih.

Lain-lain Komen

Quote riyadhK 2-10-2019 12:08 PM
Nexttttttt
Quote SherryZass 2-10-2019 12:15 PM
So?
Quote Xim 2-10-2019 12:19 PM
Acah2 artis popular nau2 je
Quote kiah_mai_pulak 2-10-2019 12:21 PM
patutlah last year gaduh besar dgn wani barista popular setahun sendu bertahun tu
Quote mieymiey 2-10-2019 12:21 PM
saya kena menjaga hati semua pihak


Hati Wany booster ker?

Quote RatuDunia94 2-10-2019 12:23 PM
Perlu ke buat sidang media bagai?? Bgtau kat IG je dah la..
Quote supernaturalee 2-10-2019 12:24 PM
kiah_mai_pulak replied at 2-10-2019 12:21 PM
patutlah last year gaduh besar dgn wani barista popular setahun sendu bertahun tu
popular setahun sendu bertahun





blh jd tajuk lagu br sheols


Quote msdummy.2018 2-10-2019 12:28 PM
dia nie ke adik spin tuh?
Quote wordlife 2-10-2019 12:31 PM
semoga dipermudahkan dek Tajul
Quote misuke 2-10-2019 12:41 PM
gigih org gosipkan dgn wani dulu
Quote meow_tompok 2-10-2019 12:43 PM
sape la budak tajul ni... tak kenal pun
Quote mizruncing 2-10-2019 12:44 PM
beza dia ni dgn achik spin. achik dlu kontroversi dgn nana rileks2 je. tp klu btol dh kawen ape yg ssh nk ngaku nye. alahaiiii. mane photo bini dia pegnen tu
Quote luluaurora 2-10-2019 12:44 PM
Baru 21, muda beliaa.. Awl jodohnya..
Quote budakpink 2-10-2019 12:45 PM
Lahai dah kawin ngaku jela.sibuk nak berahsia...who ar yus wei.nk sidang media bagai? Haha..jgn wat lawak pelis...
Quote miemiecha 2-10-2019 12:51 PM
DAH KAWEN KABO JELAH DAH KAWEN...
bukan doser ke kawen tp ngaku x kawen..
ke mencrettt tanpa kawen ni? yg beria sgt nk denied?
Quote MFR_IN 2-10-2019 12:53 PM
budakpink replied at 2-10-2019 12:45 PM
Lahai dah kawin ngaku jela.sibuk nak berahsia...who ar yus wei.nk sidang media bagai? Haha..jgn wat  ...

mungkin sebab contract dgn recording studio xboleh heboh kahwen2 ni.

mungkin la..bukannya sebelah kn si tajul ni.
Quote miszclassique 2-10-2019 12:57 PM
miemiecha replied at 2-10-2019 12:51 PM
DAH KAWEN KABO JELAH DAH KAWEN...
bukan doser ke kawen tp ngaku x kawen..
ke mencrettt tanpa kawen ...

iols pun nak second apa u cakap ni...jarang la nak husnuzon
Quote fushimi 2-10-2019 01:03 PM
ko ni sape dik sampai nak kena rahsia rahsia kawin

pemes sangat ke ko dik

taraf justin blur blur ke sampai kena rahsia bagai

Quote chinta89 2-10-2019 01:05 PM
kiah_mai_pulak replied at 2-10-2019 12:21 PM
patutlah last year gaduh besar dgn wani barista popular setahun sendu bertahun tu

gaduh kes apa chuols.

Lihat semua komen(152)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.661084s Gzip On
To Top