Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Petik Pesanan Mufti Soal Berpakaian, Sharifah Sakinah Dilabel Sengaja Menghalalkan Cara?

1-10-2019 12:41 PM|Oleh: LilRose| Komen: 40

Kredit foto: IG

Belum habis kisah Sharifah Sakinah dan pemakaiannya yang seksi seolah-olah berkemban. Sakinah kisah apa? Asalkan dia selesa sudah.

Malah, dalam kemas kini terbaru di Instagramnya Sakinah berkongsi pesanan darpada seorang mufti mengenai isu pemakaian.



Menurut pesanan itu, mufti berkenaan berpesan kepada orang ramai agar tidak menilai seseorang muslimah melalui pemakaiannya kerana mungkin si dia lebih dekat dengan Sang Pencipta.


Kredit foto: IG

Tindakan Sakinah itu sekali lagi mengundang kecaman yang menyifatkannya wanita akhir zaman yang bangga melakukan maksiat.

Malah, ada yang mengatakan ramai tidak faham dengan maksud sebenar cuba disampaikan mufti berkenaan.


Kredit foto: IG

Petik kata mufti untuk menghalalkan cara


Kredit foto: IG

Sakinah sebelum ini ada memuat naik kenyataan yang meminta warganet berhenti mengajar wanita mengenai cara pemakaian.



Rasanya, kalau betul Kinah tak peduli dengan lautan kritikan dan kecaman, ada baiknya Kinah buat tidak tahu saja tanpa perlu menjustifikasikan sebarang keputusan dan tindakan diambil. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
5
Terkejut
2
Sedih
3
Lawak
2
Bosan
3
Komen: 40
Komen

Previous : "Buta Perut Nak Mampus!" Rizalman Maki Hamun Zalora, Penat Promosi

Next       : Zizan Razak Dipuji Bantu Pemandu BMW Sebelum Maut

Komen Terbaru

Quote rhea85 2-10-2019 04:33 PM
nampak sangat manipulate ayat2 mufti utk suit kan dengan keadaan diri sendiri
ayat2 lain ko tak nak refer plak!

Lain-lain Komen

Quote CiliPadiSedap 1-10-2019 01:08 PM
setuju sebab kubur  dan amal masing2 moga kubur orang soleh dan orang buat maksiat tidak berjiran
Quote Nana_Man 1-10-2019 01:33 PM
Watever lah kinah... ko nk telanjang pun ko nye pasal. Tapi jgn sedap2 jer petik nama ulama.
Quote Nenasketum 1-10-2019 01:39 PM
Some meleis memang camni, lagi teruk dari Yahudi. Dok putar belit kata2 scholars.
Quote Rapz 1-10-2019 01:57 PM
Nie la org tua2 kata 'ckp tk serupa bikin...suka ati hang la kinah
Quote JiEunTak 1-10-2019 02:07 PM
Hang konpius....jangan bg org len konpius sama... dan aku x paham awat dia ni beria sgt nak pertahankan hak berpakaian seorang wanita.... retis len pun seksi seksa x dak plak depa nak justify bagai mcm hang... beria sgt....hang nak pakai apa pun pakai laa kinah oi... nak telanjang ka apa ikut suka hang laa.... cuma xyah dok justify sgt....

hang ni sat tegoq suh wat program respect waktu solat... tp program sama hang pi terkam kawan jantan hang pelok kapoq baik punya.... pa dia hang neh...
Quote airmineral 1-10-2019 02:13 PM
menakutkan
hang nak tongkat langit ke cikkak?
Quote MadameOnion 1-10-2019 02:30 PM
i pun jahil jugak sis..masih dlm proses pembaikan kaedahnya..dedulu pun i seksi, tapi tau je kalau tak tutup aurat tu dosa..i tak penah justify apa2 pun inikan pulak nak petik ayat2 ulama
Quote coolie83 1-10-2019 02:36 PM
ala bogel jelah senang...macam acah2 nak seksi tapi kasi tgk sikit aje...budus
Quote mh17 1-10-2019 02:44 PM
Biarlah je la dia mati dalam jahil..kan ke suami,mak bpak,adik bradik dia tgung.bkn ke dia da koba dia ada mslh jiwa..lantak p la dia..attention seeker..geli
Quote Kurex 1-10-2019 02:53 PM
kenapa kurex rasa rara lagi canti dari kinah?
Quote rosevelvet 1-10-2019 03:10 PM
Rasanya xperlu lyn sheol ni. Biar jer la nk pilih jln syurga or neraka
Quote coconico 1-10-2019 03:14 PM
tak suka unfollow je la minah ni. 2.3mill follower tu.... lagi ramai yg react ngan posting dia lagi dia suka. kalu org buat bolayan sunyi sepi la dia
Quote mecdi 1-10-2019 03:20 PM
Maafkan je lah dia. Diakan disleksia. Biar tak tau apa kaitan pun antara disleksia dengan perangai dia tu.
Quote Biabetik 1-10-2019 03:44 PM
Dulu jaman2 sekolah rendah dia x pegi kelas KAFA ke? Tanya je
Quote tang_ginger81 1-10-2019 03:56 PM
Putar selagi boleh..
Quote luluaurora 1-10-2019 04:01 PM
Hmm.. Bila ditegur dibalas..
Rasanya rmai yg tegur dgn bahasa yg cukup sopan tpi dibalas pulak dgn perli..

Ramai tegur sbb syg.. Sbb utk kebaikkan.. Tpi xnak terima.. Mugkin fmly n husbnd sndiri pn xkesah.. So dia pn xkesah..

Jnji atas bawah ttup di tmpt tersulit shja.. Yg lain2 biar ja.. Kena angin sejukkk.. Mesia kn panas..
Quote lemak_masin 1-10-2019 04:27 PM
Yg bg perhatian kat minah ni watpe... bio lee diaaa.. bukan boleh ditegur, makin ditegur makin menyeksi.. suaminye pun sanggup dan redho berkongsi badan isteri utk di pandangan lelaki lain.. sapa laa netizen nak lebih2 nasihat
Quote cikatilia 1-10-2019 04:37 PM
aku rasa mmg xde sapa pon pedulik even nak bogel pon lantak pi dia
cuma xpayah la nak acah2 level ulama tapi sambil berbaju separa bogel..
Quote Gomea 1-10-2019 04:43 PM
Dia ambik mana yang dia nak je. Tang hadis sruh tutup aurat takmo plak post.

Lihat semua komen(40)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.097317s Gzip On
To Top