Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Pemilik Bengkel Cuba Cabul Warga Emas, Rupanya Ibu Saudara Sendiri

27-9-2019 06:21 PM Komen: 50
Tergamaknya! Seorang pemilik bengkel hari ini dihadapkan ke Mahkamah Majistret Ayer Keroh selepas dituduh mencabul warga emas yang juga ibu saudaranya. 

Tertuduh, 45 bagaimanapun mengaku tidak bersalah terhadap pertuduhan itu, petik laporan Harian Metro.

Difahamkan, tertuduh didakwa menggunakan kekerasan terhadap wanita tersebut, 64 dengan memeluk bahagian pinggang bagi tujuan mencabul mangsa. 


Foto: Awani
Ia dilakukan di bilik di sebuah rumah di Ayer Keroh pada 21 September lalu. 

Dia kini didakwa mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara 10 tahun atau denda atau sebat atau mana-mana dua daripada hukuman itu jika disabitkan bersalah. 

Tertuduh dibenarkan ikat jamin RM3,000 dengan syarat tambahan, tidak mengganggu mangsa. - CARI 


Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
1
Terkejut
2
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
1
Komen: 50
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote cclina2 1-10-2019 04:34 PM
asal ada lobang boleh main kaedah nya....

Lain-lain Komen

Quote renko 27-9-2019 05:35 PM
bodohnye
hahahahha
Quote shernazz 27-9-2019 05:38 PM
Woi
Tu.makcik ko kot...
Quote VioletsAre_Blue 27-9-2019 05:50 PM
Nenek tua kau bernafsu? Dunia hari ini sudah gila
Quote msdummy.2018 27-9-2019 05:54 PM
aku syak2 mak cik dia bergetah walau dah 64 thn...
Quote cHimo 27-9-2019 06:03 PM
Pemilik bengkel takda duit cari ayam kaa?  
Quote arm_band 27-9-2019 06:07 PM
ko dah kenapa.....
Quote sarah82 27-9-2019 06:19 PM
Makcik sendiri dan dah tua pun makcik tu
Quote Kurex 27-9-2019 06:23 PM
Gila ke kau???
Quote adila39 27-9-2019 06:30 PM
what d......
Quote fliphair8 27-9-2019 06:34 PM
Sangapnyaaa ko dek....kan banyak nut kat bengkel, tala je le
Quote matchstick 27-9-2019 06:57 PM
kesian mak cik tu..xde wife ke jantan ni. sangap benor. buat malu je
Quote sukacactus 27-9-2019 07:54 PM
Patut la xkawin2, minatkan makcik sdr rupanya
Quote Jagendas 27-9-2019 08:03 PM
kaki milf ni
Quote hiswife 27-9-2019 08:08 PM
Aiyooo macam2
Quote Eric.n9 27-9-2019 08:24 PM

bukan kaki milf dah... ni dah tahap gilf
Quote Jagendas 27-9-2019 08:25 PM
Eric.n9 replied at 27-9-2019 08:24 PM
bukan kaki milf dah... ni dah tahap gilf

granny lagi kinky kot
Quote Eric.n9 27-9-2019 08:34 PM

Haha... mmg taste dia ke situ kot...ataupun mak sedara dia tu walaupun umur dah 64 tp nampk mcm 40 to 50.
Quote ikanmasin 27-9-2019 08:50 PM
perangai ko tak beragak..org tua tu.
Quote Asdan 27-9-2019 08:58 PM

tanya sikit, kalau tak buat, macamana nak buktikan tak buat ?

Lihat semua komen(50)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.293411s Gzip On
To Top