Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Teruknya! Cikgu Pindahkan Pelajar Autisme Dalam Jamban

25-9-2019 06:18 PM Komen: 24
Gara-gara ibu seorang pelajar mahu anaknya belajar dalam keadaan senyap, seorang guru di Washington, Amerika Syarikat dilaporkan menempatkan dia tandas. 

Menurut Daily Mail, pelajar autisme itu, Lucas Goodwin, 11 dimalukan oleh gurunya apabila memindahkan meja belajarnya ke dalam tandas. 


Ibunya sebelum itu mengadu keadaan anaknya kepada guru namun tidak menyangka 'solusi' itu yang dilakukan terhadapa anaknya. 

Saya amat terperanjat dan mengambil gambar anak kerana tidak percaya apa yang dilakukan oleh guru itu, katanya. 

Ibu pelajar ini juga cuba untuk berbincang dengan guru tersebut namun dia hanya diberikan layanan dingin. 

Foto Dailymail

"Ia bukan tindakan yang sesuai untuk sesiapa pun terutama Lucas yang mengalami keadaan itu, kata wanita ini lagi. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 24
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote clarizsa 27-10-2019 02:27 AM
i xtau la nak kesian atau nak gelak kat budak tu

Hmmmmm

Budak OKU patut ada kelas khas lah
Ataupun xyah pi sekolah pun xpe kot

Kadang2 i rasa autisme ni macam ngada2 dan spoilt brat

But hey what do i know
Dah tuhan pun bagi i mandul
So tak mungkin ada peluang dapat anak mcm ni pun
Hmmm
Sedih

Lain-lain Komen

Quote sukacactus 25-9-2019 02:22 PM
Kenapa xhomeschool aje
Quote crazybeach 25-9-2019 02:27 PM
tak enrol kat pendidikan khas ke nok
Quote prettyuglybabe 25-9-2019 02:35 PM
mana mungkin ummah kokesen akan buat begini..
ummah suci bertamadun sanjungan ummah forum tuuuuu
Quote syadq 25-9-2019 02:40 PM
Tapi tandas memang terbukti sbg tempat mencari ilham.
Quote R2D2 25-9-2019 02:44 PM
Tandas sekolah sana beza sungguh dgn tandas sini
Lagi bersih
So mak dia tak complaint psl tandas
Quote Modngengade 25-9-2019 02:47 PM
prettyuglybabe replied at 25-9-2019 02:35 PM
mana mungkin ummah kokesen akan buat begini..
ummah suci bertamadun sanjungan ummah forum tuuuuu

kakak syak burita ini jarum2 halus utk mencemarkan kesucian ummah kokesen

Quote Artemesiaa 25-9-2019 02:49 PM
Mungkin cikgu dah malas nak layan kerenah dia setiap hari maka dia ditempatkan disitu
Quote Cpkay 25-9-2019 03:31 PM
temporary je ni kot..
nak kasi budak tu puas hati
esok lusa masuk kelas balik
Quote bezita60 25-9-2019 03:32 PM
Budak autism memang ada yg sgt sensitif dengan bunyi.

Cikgu pun kalau tak sanggup ajar, ckp elok2. Letak cikgu dalam toilet baru padan
Quote matchstick 25-9-2019 05:29 PM
kot ye pun alih lah ke library..jamban adakala bising jgk. selain bunyi org flush jamban, kadang2 jadi tempat membawang juga
Quote noraidil_06 25-9-2019 06:54 PM
prettyuglybabe: mana mungkin ummah kokesen akan buat begini..ummah suci bertamadun sanjungan ummah forum tuuuuu


Sanjungan changa
Quote arm_band 25-9-2019 06:59 PM
hahah cikgu punn
Quote Malaysia.Doom 25-9-2019 07:00 PM
USA ni sama level Macam China je sebenarnya....padahal tahap PPRT...sebab tu Perang Dagangan pun dengan Bangsa berak merata  Macam China tu
Quote sarah82 25-9-2019 07:48 PM
Terkejut aku.. Ye la.. Ummah kokesen kan paling bertamadun yg menjadi pujaan hati sini.. Ni semua fitnah utk jatuhkan nama baik ummah kokesen.. {:yameteh
Quote diss69 25-9-2019 08:04 PM
Xsangka jugak ckgu belah sana boleh buat mcm tu kt ank murid..
Quote ikanmasin 25-9-2019 08:16 PM
cikgu tu lepaskan geram lah tu..dah alang2 mak nya balik2
pesan kot.tp tak bolehlah buat gitu .septtnya cikgu tu lg alert
dgn keadaan bdk tu kan..
Quote rayray28 25-9-2019 08:20 PM
Ni mesti parent banyak sgt songeh itu x kena ini x kena..cikgu tu dh tahap stress x le tahan hambekk..
Quote dramaking007 25-9-2019 10:43 PM
syadq replied at 25-9-2019 02:40 PM
Tapi tandas memang terbukti sbg tempat mencari ilham.

bwahahaha mmg kat situla ilham banyak tercentus....
Quote seramado 26-9-2019 06:26 AM
Kesiannya {:cryrun

Lihat semua komen(24)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.329844s Gzip On
To Top