Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Rakus 'Baham' Anak Tiri Lima Kali Hanya Dalam Sebulan

25-9-2019 12:30 PM Komen: 38
Seorang pemandu bas rakus merogol anak tirinya sebanyak lima kali hanya dalam masa sebulan.

Astro AWANI melaporkan, pelajar Tingkatan Empat itu dirogol siang dan malam oleh bapa tirinya berusia 47 tahun di rumah mangsa di Kampung Sungai Damit, Tuaran.


Gambar Hiasan

Menurut Ketua Polis Daerah Tuaran, Deputi Superintendan Mohd Hamizi Halim, kejadian berlaku sepanjang Julai lalu, namun pihaknya masih menyiasat tarikh sebenar ia berlaku.

"Kita difahamkan mangsa diperbuat demikian sebanyak lima kali ketika waktu siang dan malam di sebuah rumah tidak bernombor di Kampung Sungai Damit, Tuaran," katanya.

Difahamkan, laporan polis dibuat selepas mangsa mengadu mengenai kejadian kepada ahli keluarga dan pihak Jabatan Kebajikan Masyarakat.

"Polis menerima laporan berhubung insiden ini jam 10.27 pagi pada 18 September lalu oleh pengadu yang terlibat.

"Susulan daripada itu, kita kemudiannya berjaya menahan suspek pada Isnin lalu di sebuah restoran di daerah Kota Kinabalu," katanya.

Kes disiasat mengikut Seksyen 376 (3) Kanun Keseksaan. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
2
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 38
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote shernazz 29-9-2019 03:43 PM
Elok perogol gini dijadikan makanan rimaunkat zoo tu
Mesti gemuk balik rimau rimau tu
Sebab ramai sgt malaun

Lain-lain Komen

Quote EvieWanKenobi 25-9-2019 12:37 PM
semoga diberi hukuman setimpal..


nak carut karang potong kredit..
Quote cikatilia 25-9-2019 12:39 PM
hai lahh
sila kembiri kan dia
Quote epysha 25-9-2019 12:48 PM
carik la skandel..p la ngesek dgn skandel..bodo.
Quote Jentayupink 25-9-2019 12:49 PM
astagaaaa...brp botol telan viagra ni...mamposs loo
Quote Artemesiaa 25-9-2019 12:52 PM
Elok diadakan hukuman kembiri macam di negara jiran sebagai amaran untuk pelaku jenayah sebegitu
Quote sukacactus 25-9-2019 12:56 PM
Hari2 citer rogol
Dah tiba masa buat hukuman mcm kat indon sana
Quote akusukaq 25-9-2019 01:01 PM
dah ada anak pompuan lg gatal berlaki .mendapat lah
Quote Farhaz 25-9-2019 01:15 PM
Dah kenapa bapak tiri dia ni?? Takde bini ke?
Quote Sachacha 25-9-2019 01:30 PM
Syaiton sangat nih
Quote kakyungpilah85 25-9-2019 01:37 PM
EvieWanKenobi replied at 25-9-2019 12:37 PM
semoga diberi hukuman setimpal..

tu laaa....mulut dan jari mengigil je nak carut ni...tapi xleh...hahaha...ya Allah...kuatkan diriku....

semoga meringkuk dalam penjara
Quote umbut 25-9-2019 01:44 PM
akusukaq replied at 25-9-2019 01:01 PM
dah ada anak pompuan lg gatal berlaki .mendapat lah

Kan.. dah ada anak pompuan. X payah sibuk berlaki lah.. ingat laki tu x tengok ke anak tiri.. aku memang x caya.. x payah gatai kahwin.. sibukk kahwin.. anak jadi mangsa
Quote lalalxlx 25-9-2019 02:09 PM
tadi baru baca bapak kandung rogol anak ni bapak tiri plak..sudah hilang perikemanusiaan
Quote damian_lee 25-9-2019 02:14 PM
Alhamdulillah
Sekurang2nya
Mangsa ada ahli keluarga yang mendengar
Sebb aku kenal seseorang yang mak kandung xpercaya anak sendiri .... walau dah mengadu ...

(Tapi still takziah atas kejadian ini)
Quote Kyra_Lydia 25-9-2019 02:16 PM
x fhm la jenis haruan mcm ni.. haih kurang pahal mencarut baca bende gini.
Quote delsmomm 25-9-2019 02:33 PM
vavi nya perangai...

mohon ikat kaki tangan semua, bogel kan.. pastu bg hanjing kulum penis dia.. anjing bulldog yg tengah lapar giler...
Quote buapakperut 25-9-2019 02:40 PM
rakus macam b***!! gila seks betul .. mohon sebat sampai separuh mati
Quote BlackOpium 25-9-2019 02:54 PM
Baru je lepas baca pasal ayah rogol anak berumur 12 tahun. Yang ni pulak rogol anak tiri. Boleh depressed baca berita macam ni
Quote jazaa100 25-9-2019 02:54 PM
akusukaq replied at 25-9-2019 01:01 PM
dah ada anak pompuan lg gatal berlaki .mendapat lah

Pompuan jugak yg kau salahkn....

Quote ikanmasin 25-9-2019 03:14 PM
mudah2an diberikan hukuman yg setimpal..bapa tiri
haprak ni..risau nya makin menjadi2 skrg ni.

Lihat semua komen(38)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.307011s Gzip On
To Top