Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Bakal Suami Izinkan Eyra Hazali Terus Berlakon, Tapi Ada Syarat...

20-9-2019 11:33 AM|Oleh: Saiful| Komen: 35

Tak lama dah lagi, Eyra Hazali bakal bergelar isteri kepada pemain bola sepak JDT, Muhammad Haziq Nadzli pada November nanti.

Menurut pelakon ini, dia akan mengikut bakal suaminya itu menetap di Johor.

Walaupun tak bersedia sepenuhnya tapi Eyra akan cuba sedaya upaya nak menyesuaikan diri dengan keadaan di sana.



"Memang berdebar untuk memulakan kehidupan baru pada November ini, lebih-lebih lagi saya bakal menetap di Johor bersama bakal suami nanti.

"Kalau nak cakap 100 peratus bersedia memang belum lagi, tapi saya akan ambil ini sebagai satu cabaran dan tanggungjawab baru apabila bakal menjadi isteri.

"Bagaimanapun saya ada berbincang dengan Haziq untuk tidak menetap di Johor sebaik kami mendirikan rumah tangga kerana ada beberapa urusan yang perlu diselesaikan dulu," katanya kepada Harian Metro.



Tambahnya dia bersyukur sangat sebab Haziq tak halang pun dari terus bergiat aktif dalam bidang lakonan.

"Namun dia ada satu syarat iaitu ibu saya perlu sentiasa berada di sisi sebagai pengurus peribadi. Selebihnya, dia menyerahkan kepada saya untuk menerima apa saja tawaran yang datang."

Foto: IG
Semoga semuanya dipermudahkan untuk Eyra dan Haziq. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 35
Komen

Previous : Samseng Pernah Diupah Cacatkan Muka Allahyarham Tan Sri P.Ramlee

Next       : Raja Ilya Tangguh Dapat Anak, Nak Kembang Bakat Lakonan Di Hollywood

Komen Terbaru

Quote chinta89 23-9-2019 02:24 PM
spesies cter pasl pakwe/tunang/laki yg tak habis2... berhentilah memuja2 sgt. kang jd ape2 org cashkan ko jgk merempan kan.

btw geng2 bolasepak sana tu suka benar set retis even muka pemain bola sepak pun ala kadar je. kalau lalu sebelah, kompem aku x kenal.

Lain-lain Komen

Quote aammyy 20-9-2019 11:38 AM
Aku ingat dah kahwin, tgh mengandung. Maybe sbb sheolls suka pakai baju kembang kot. Pastu bila dia pakai tudung ni makin tembam pipi.
Quote mongoose_kidz 20-9-2019 11:44 AM
ni sama spesis ngan ruhainies,intan najuwa...
klau kluar cerita pasal boifren n tunang..
tp aku risau pulak org yg over xcited ni..semua nk citer..takut bila da kawin nnt x seindah sprt yg diidam2kan...takut merempan lagi
Quote BedahBedul 20-9-2019 11:46 AM
Ni ke retis yg memuji2 bf/tunang sheols suruh sheols pakai tudung sblm video call?
Quote SherryZass 20-9-2019 12:31 PM
Dik, fasa berkahwin tu tak selalunya indah macam zaman bercinta. Harapnya si laki tak berskandel mandel la
Quote mieymiey 20-9-2019 12:32 PM
Okay dekkkkk, noted.
Quote krustykrab 20-9-2019 12:55 PM
Iras pojiah gous
Quote cikatilia 20-9-2019 01:06 PM
oo dah kawin ke

dia berlakon watak bini2 xsesuai sbb muka budak2
mcm pedo aje jantan tu kalau dpt yg umur2
Quote Acikgomen 20-9-2019 01:18 PM
Pertahankan hak kita sebagai wanita
Tibahhhh
Quote estrelle 20-9-2019 01:35 PM
Boringnyee..balik2 cite psl bf...muka nko pon plainn..takde aura ..nexttt
Quote aleesyasofia 20-9-2019 01:57 PM
dah kenapa pulak tak bersedia?? patutnya sblm kawin tue dah sedia mental fizikal..
Quote wannoorazlina 20-9-2019 02:02 PM
dah tua2 nanti muka dia mesti iras pelakon mak wan latah tu
Quote ikanmasin 20-9-2019 02:21 PM
ye lah..ye lah
Quote cap_ayam 20-9-2019 02:25 PM
Berulang jb- kl la kot bila ada tawaran berlakon.. takpela husband dah ajak duduk sekali.. ikutkan je. Rumah di jb pun mesti lengkap serba serbi kan..
Quote applecomel 20-9-2019 02:28 PM
Dagu mcm makin panjang
Quote Esel768 20-9-2019 02:54 PM
Muka dia mcm kak pojiah la
Quote kakakko 20-9-2019 03:03 PM
wannoorazlina replied at 20-9-2019 06:02 AM
dah tua2 nanti muka dia mesti iras pelakon mak wan latah tu

Haah la ada iras.. Sesuai berlakon jadi mak anak.
Quote Kurex 20-9-2019 03:09 PM
sumpah aku tak kenal siapa dia..

tapi bf dia agak comel... tapi belum tahap semoga lagi
Quote venomlady 20-9-2019 03:35 PM
you who? dunch know u..and not important.
Quote cmf_DetConan 20-9-2019 05:15 PM
sori la bkn nk ckp..tp muka die terlalu biase..mcm bkn artis

Lihat semua komen(35)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.117915s Gzip On
To Top